Okienko 1:List Ježiškovi

10 3 1
                                    

,, Milý Ježiško som už skoro
dospelá,ale na detskú radosť nie je
nikdy neskoro. Je mi sedemnásť,
stále ti túžim písať. Pyžamo,
ponožky alebo kniha pod stromček
potešia,ale čo tak malý zázrak a
našla by som si tam nejakou
malou náhodou lístok na koncert
Harryho Stylesa? Alebo aspoň
nejaký jeho merch by potešil jeho
lístky by však boli fajn a potešili
by aj autogramy všetkých z
One direction.

So srdečným pozdravom
Tvoja Chloe. 🖤"

Vložila som list do obálky a napísala na ňu adresu z doručením na Severný pól.
Zbehla som dolu schodmi a išla za mamou do kuchyne kde varila obed. Bolo to pečené kura z ryžou a k tomu robila zeleninový šalát.,,Mami idem na poštu poslať list." Mama len prikývla a tak som sa išla na chodbu obuť a obliecť sa teplo, keďže dnes bola riadna zima.
Keď som si omotala okolo krku prišla za mnou mama zo slovami,,Keď tam už budeš pošli aj tieto listy pre Ježiška od dvojičiek a písala mu aj Evelyn." Prikývla som a mama mi podala tri listy a desať eur.,,A Chloe ty nie si už veľká na to,aby si písala list Ježiškovi?"
,,Ako si vedela,že je to list Ježiškovi?" Mama sa usmiala a povedala.,, Obvykle na poštu len tak nechodíš." Sklonila som hlavu a povedala potichu,že to mama nemusela ani počuť.,, Za to,že mi je sedemnásť nemôžem mu písať?" Mama mi však odpovedala.,,Na tom nie je nič zlé Chloe kľudne mu píš dokedy chceš je to tvoje rozhodnutie aj Evelyn má štrnásť a písala mu." Prikývla som a odišla z domu. Kráčala som ulicou mesta a premýšľala ako budú rodičia vedieť čo na Vianoce chcem, keď môj list nečítali. Rozhodla som sa,že napíšem kópiu alebo vlastne ako to je s tými listami Ježiškovi? Šestnásť rokov som sa o to nejako nezaujímala, lebo vždy som mame povedala čo chcem alebo keď som bola staršia bola somnou pred Vianocami nakupovať,teraz je to iné. Je pravda,že som jej o tých lístkoch na koncert Harryho už niekoľko krát hovorila,ale vždy mi povedala,že si ich nemôže dovoliť, lebo sú príliš drahé.

Adventný kalendár odhalí práve čaro Vianoc aspoň sa o to posnažím. Budem pridávať každý deň časť. Dúfam,že sa bude príbeh páčiť.

Vianočné prianie: Zazeknutí na vlakovej stanici ✔️Where stories live. Discover now