Okienko 13: Naháňačka vo vlaku

2 3 0
                                    

     Ako som bežal za malými cítil som ako mi v teniskách čvachtá voda.
      Po chvíli som za sebou počul nahnevaný hlas kontrolovača lístkov, ktorý niečo kričal v nemčine a aj keď som mu nerozmuel ani slovo asi som tušil,že na mňa kričí kvôli vytopeným  záchodom. Zakričal som na neho v angličtine.,,Moc sa ospravedlňujem,ale bratia mojej kamarátky sú démoni v anjelskom tele a nikdy neviete čo nekalé sa v ich malých hlavičkach odohraje a oni vymyslia nejakú blbosť ako napríklad vytopia záchody vo vlaku." Keď počul, že som hovoril v angličtine prepol do nej tiež a povedal,,Tak stojte a vyjasníme si to zoči voči." Zastavil som a pozrel som sa na neho. On hneď vyvalil na mňa oči a ja som sa usmial, z toho výrazu mi bolo jasné,že keď som sa otočil zistil kto som.
,,Ospravedlňujem sa vám veľmi sa vám ospravedlňujem pán Styles,že som na vás kričal."
       ,,To je v poriadku ja sa ospravedlňujem za chlapcov."
        ,,To nič sú to deti." Usmial sa a dosť ma prekvapilo jeho zmenené správanie len za to,že som Harry Styles. Som mimo kamier, foťákov a koncertov obyčajný človek aj keď niekedy je to ťahšie ignorovať fanúšikov, ktorí mi nedajú pokoj,ale dnes je to iné všetci ľudia ako keby ma nepoznali alebo ma ignorovali na oplátku oni,aby som mal konečne aj ja pokoj. ,,Tak ďakujem ja vám aj zaplatím škody."
        ,,To nebude treba už som volal do stanice nech potom príde do vlaku upratovač a uprace to vy si s tým nerobte starosti." Prikývol som a poobzeral sa po chlapcoch a nikde som ich nevidel, tak som sa pozrel na podlahu a začal sledovať malé stopy, ktoré videli do neznáma.

       

Vianočné prianie: Zazeknutí na vlakovej stanici ✔️Where stories live. Discover now