Jemno som s Ev zatriasla,aby sa prebrala. Podarilo sa a Harry stále stál pri nás.,,Už to nerob Evelyn." Povedal a ona prikývla. Podala som jej ruku,aby som jej pomohla postaviť sa.
O 15 minút sme už mali v rukách bagety a Harry nám povedal,,To cestujete sami?" Zákrutila som hlavou a odkusla som si veľké sústo z bagety.,,Máte tu rodičov?" Prikývla som. ,,A kde sú?"
,,To nevieme." Povedala Evelyn a ďalej sa venovala svojej bagete. ,,A ty si tu sám?" Spýtala som sa ho keď som prehltla obsah v ústach.,,Áno som tu sám. Túlam sa tu vlakovou stanicou, lebo som sa pohádal s mojim manažérom." Pozrela som sa na neho a spýtala sa.,, Prečo?"
,, Nechce mi usporiadať vianočný koncert v Amsterdame, tak stavkujem,že riskujem odhalenie,aby si to uvedomil,že chcem koncert aspoň raz kde chcem ja a nie on."
,,To prečo nechce? Bolo by to super my sa tam chystáme z rodinou,ale vlak má kvôli nepriaznivému počasiu meškanie dve a pol hodiny."
,,Dôvod mi nepovedal,ale mohla by si predsvečiť ty."Skoro mi zabehlo ďalšie sústo.,,Ja? Veď som len obyčajné sedemnásť ročné dievča, takých fanúšičiek ako ja máš milión a oni nebudú počúvať jednu z nich,aby bol vianočný koncert v Amsterdame." Áno už som sa spamätala a začala som sa s ním normálne rozprávať a čudovala som sa samej sebe,že tak dobre ovládam angličtinu alebo som si to len mysela,ale keďže mi Harry odpovedal, tak mi určite rozumel. Počula som ako povedal,, Prosím skús to."
,,A ako asi? Veď tu nie je."
,,Je na hoteli odkiaľ som odišiel a nebavím sa s ním,že mi to nechce dovoliť,tak s nim nebudem hovoriť o koncerte,ale ty môžeš nie si na neho nahnevaná."
,,Keď mi vytočiš jeho číslo pokúsim sa mu dohovoriť,aby ten vianočný koncert v Amsterdame bol. Bola by som veľmi šťastná." Harry sa usmial a povedal. ,,Ďakujem ti Chloe a dúfam,že sa ti podarí presvedčiť ho, tiež by som bol šťastný, keď ty budeš šťastná." Usmiala som sa a čakala kedy mi dá Harry svoj mobil s vytočeným číslom jeho manažéra. Moje hanbenie hovoriť v blízkosti Harryho po anglicky som prekonávala stále viac a viac a išlo mi to myslím si veľmi dobre,keď nepočítam to rýchle búšenie srdca.
YOU ARE READING
Vianočné prianie: Zazeknutí na vlakovej stanici ✔️
RandomAdventný kalendár odpočítavanie do Vianoc je príbeh o jednom vianočnom prianí tínedžerky, ale čaká ju mhoho nástrah matky prírody. Podarí sa Chloe splniť si svoje vianočné prianie pomocou zázraku alebo navždy zostane len v jej denníku?