Okienko 10:Vo vlaku z Berlína do Frankfurtu

3 3 0
                                    

       Pretláčali sme sa davom ľudí na naše nástupište už nám ostávalo len 7 minút,aby sme nastúpili do vlaku, ktorý už stál na nástupišti číslo 6D a mal každú chvíľu odísť. Nevšímali sme si nadávanie ľudí, lebo otec im stručne povedal,že nám ide za sedem minút vlak. Oni však stále nadávali,že to nie je možné,lebo odtiaľto nevypravili vlak už cez dve hodiny, tak jediné možnosť bola nevšímať si ich,keď nám neveria nech sa idú presvedčiť,že vlak z Berlína do Frankfurtu odchádza o šesť minút.
        S mojimi malými bračekami sme to nemali šancu stihnúť boli príliš pomalý,keď potom Harryho niečo napadlo,, Pán Dürllich ja vezmem na ramená Thomasa a vy Thea pôjde nám to rýchlejšie a môžeme aj utekať už máme len štyri minúty a nástupište 6D je ešte ďaleko."
       ,,Dobrý nápad Harry." Otec si dal na ramená Thea a Harry Thomasa a bežali sme na nástupište.

       Dobehli sme len tak tak,keď sa sprievodca už chystal zapískať na píšťalku,ale povedal,,Rýchlo nastupujete a kufre odložte do pojazdnej úschovne batožin." My sme nastúpili a batožini sme sa odložili na miesto a posadali si na voľné miesta. Sedeli sme udýchani v zmeškanom vlaku z Berlína do Frankfurtu.
        Cesta bola veľmi pomalá keďže vlak musel dodržiavať predpísanú rýchlosť kvôli hustému sneženiu a tak sa meškanie vlaku navyšovalo,ale jedno pozitívum bolo,že už sme nemuseli stať na preplnenej stanici s večne nadávajúcimi ľuďmi ako im mešká vlak a nám neverili,že sa jeden vlak z Berlína konečne po dvoch hodinách čakania pohol,ale my sme naozaj sedeli  vo vlaku, ktorý sa hýbal smer  Frankfurt. Otázkou však bolo či stihame spoj do Amsterdamu s aktuálnymi meškaním tohto vlaku máme hodinovú rezervu medzi spojmi čo by mohlo vyjsť v pohode,ak sa teda niečo nepokazí a vlak bude mať ešte ďalšie meškanie a my spoj nestihneme.

Vianočné prianie: Zazeknutí na vlakovej stanici ✔️Where stories live. Discover now