Okienko 19: Znovu zaseknutí na vlakovej stanici

4 4 0
                                    

Z pohľadu Chloe

    Keď sme všetci z vlaku boli v hale stanice v meste Frankfurt z každej strany sa ozval potlesk a ja som presne vedela,že patrí Harrymu. Pozerala som sa na neho a on sa usmieval.

     ,,Vlak Amster zo stanice Holandsko, ktorý pokračuje do stanice Amsterdam pravidelný odchod šestnásť hodín a tridsať minút mešká z dôvodu nepriaznivého počasia 160 minút ohlásená doba meškania sa môže zmeniť, za vzniknuté meškanie sa ospravedlňujeme." Ozvalo sa z reproduktorov na stanici a my sme sa zase ocitili tam kde v Berlíne. Znovu sme boli zaseknutý na vlakovej stanici. Je 20.12. dve hodiny poobede a za 4 dni sú Vianoce a my tu zase trčime. Je práve o päť minút pol šiestej a vlak mešká 160 minút čo je dve a pol hodiny keď sa doba meškania nezmení mal by vlak prísť o pol hodiny.

     Práve je 17:40 a my sedíme na stanici v reštaurácii a dávame si večeru ja som si objednala vyprážaný syr s hranolkami a objednali si ho aj chalani, moje sestra si dala vyprážaný rezeň zo zemiakmi, Harry s mamkou kurací šalát zo zeleninou a ocko steak z ryžou.
Jedlo nám priniesli o šiestej a počuli sme aj tu ako sa z reproduktorov ozvalo. ,,Vlak Amster zo stanice Holandsko, ktorý pokračuje do stanice Amsterdam pravidelný odchod šestnásť hodín a tridsať minút mešká z dôvodu nepriaznivého počasia 180 minút ohlásená doba meškania sa môže zmeniť, za vzniknuté meškanie sa ospravedlňujeme." Dala som si do úst ďalšie sústo syru z hranolkami a skoro mi zabehlo. Pčula som dobre,že práve navýšil meškanie o ďalších 20 minút? A je vôbec možnosť,že sa do Vianoc dostaneme do Amsterdamu?

Vlak zo stanice Holandsko do stanice Amsterdam je vymyslený.

Vianočné prianie: Zazeknutí na vlakovej stanici ✔️Where stories live. Discover now