Keď som prišla až k pošte čakala ma nekonečná rada. Povzdychla som si a nohou som si nenápadne klopkala. V ruke som zvierala štyri listy a desať eurovú bankovku.
Pozrela som sa na kostolnú vežu kde boli hodiny a tie ukazovali pol jedenástej,tak uvidím ako dlho tu budem stáť. Mala som pocit,že sa tá rada ani nehýbe a aj keď áno,tak len veľmi pomaly.Po pol hodine ma už začali oziabať nohy,ale už som bola skoro vo vnútri kde ma mala čakať ďalšia nekonečná rada. Mojimi myšlienkami prebehlo,že toto nekonečné čakanie na pošte je stará času a ja sa radšej vrátim domov,ale potom som predsa len zostala, lebo som sľúbila,že tie listy mame pošlem.
Už som bola mala byť na rade ja, len som čakala kým odíde pani čo bola predomnou. Posielala nejakú veľkú krabicu a pani pri okienku premýšľala ako ju zoberie.
Konečne pani na pošte prevzala krabicu a vyzvala mňa,aby som podišla k okienku,keď okolo mňa prefrčal nejaký zahalený človek a listy aj s desať eurovou bankovkou mi vypadli s ruky. Neuráčil sa ani ospravedlniť a podišiel k okienku kde som mala stať ja.,,Ako si to predstavujete ja tu čakám už skoro hodinu a vy ma len tak predbehnete? Aká drzosť." Za mnou sa tiež začali ľudia rozčuľovať a zahalená postava si z toho nič nerobila a len sa ďalej rozprávala s pani za okienkom. Ja som sa sklonila,aby som pozbierala svoje listy a desať eur a za mnou sa zrazu z diaľky ozvalo,, Taká drzosť dnešnej generácie."
Zahalená postava poslala list a pripravila sa na odchod,keď som sa na ňu zahľadela z pod kapucne jej vytŕčal kučeravý prameň vlasov, rúško na ústach, čapica na hlave a kapucňa,len zelené oči mu svietili,a tie ma hneď dostali a ja som zostala v nemom úžase. Zostala som stať na mieste aj potom čo odišiel. Neragovala som ani na vyzvanie pani za okienkom až keď ma pán zamnou drkol do ramena som podišla k okienku a postrčila som pani štyri listy a desať eur. Ona sa pozrela na listy a keď som nič nehovorila tak povedala,,Chcete ich poslať obyčajne alebo pravou triedou." Prikývla som a pani len pokrútila hlavou a pre seba si mrmlala,že či som nemá alebo čo,ale listy si zobrala a vydala mi 6 euro. Ja som konečne od šoku,že som práve videla Harryho Stylesa konečne spamätala poďakovala som a odišla čo najrýchlejšie z pošty,aby som nezažila zase ďalší trapas.
YOU ARE READING
Vianočné prianie: Zazeknutí na vlakovej stanici ✔️
RandomAdventný kalendár odpočítavanie do Vianoc je príbeh o jednom vianočnom prianí tínedžerky, ale čaká ju mhoho nástrah matky prírody. Podarí sa Chloe splniť si svoje vianočné prianie pomocou zázraku alebo navždy zostane len v jej denníku?