Okienko 5: V kaviarni na vlakovej stanici

3 3 0
                                    

       Ja som si objednala ovocný čaj,mama kávu a sestra horúcu čokoládu. Pri čakaní na ďalšie informácie o našom vlaku sme sa rozprávali o rôznych veciach. Zostávju 4 dni do Vianoc a mi sme na vlakovej stanici a je len otázkou času či sa vôbec do sviatkov dostaneme do Amsterdamu, lebo stráviť sviatky na vlakovej stanici vôbec nechcem,to sme mohli zostať doma.
       Asi päť minút na to ako nám priniesli objednávku vztúpil do kaviarne on, ten ktorý do mňa vrazil pred niekoľkými dňami ráno na pošte. Tá zahalená osoba teraz mala na sebe len čiapku a rúško s kapucňou boli preč. Nebojí sa ,že ho niekto spozná? Aj keď je pravda, že je tu plno ľudí a on sa v dave stratí,ale aj tak bez ochranky sa potuluje po vlakovej stanici a teraz presne viem,že tie zelené oči na pošte patrili Harrymu Stylesovi.
Nemyslela som si,že ho ešte uvidím do Vianoc a nie to ešte takto bez maskovania. V duchu som si povedala prečo je stále v Berlíne? Čo tu vôbec sám robí? Kde má ochranku? Vážne tak môže riskovať medzi toľkými ľuďmi sám?
Naše pohľady sa stretli, pozeral sa na mňa vedela som to na sto percent. Usmial sa a tak som mu úsmev opätovala. Keď som pozrela na mamu a sestru vôbec nevnímali,že Harry vošiel tak som im to radšej ani nehovorila, čo keby mi ani neverili? Otočila som sa späť kde stál a on bol preč.

Vianočné prianie: Zazeknutí na vlakovej stanici ✔️Where stories live. Discover now