Keď som vychádzala s bračekom z dámskych záchodov na vlakovej stanici už ma tam čakala Evelyn s Theom písala som jej kde sú a keď mi odpísala,že na záchode povedala som jej nech ma počká pred nimi.
Ev sa usmiala a šepla mi do ucha ,,Zvláštne,že ako sú si veľmi podobný aj na záchod chodia skoro v rovnakom čase." Usmiala som sa,,To áno." Čupla som si k ním a spýtala sa či nie sú hladní? Oni povedali jednohlasne áno.,,Tak poďte pôjdeme pohľadať mamu a ocka,aby nám dali nejaké peniaze na bagety." Ešte,že ten záchod bol zadarmo neviem čo by sme robili bez peňazí,by sa nám bratovia pocikali a to by bol veľký problém.Hľadali sme mamu a ocka asi pätnásť minút,ale bez úspechu aj som skúšala mame volať,ale nebrala mi telefón. Kde sú? ,,Ev nevieš čo išli vybavovať rodičia?" Zákrutila hlavou,,To nepovedali, povedali len,aby sme dali každá pozor na jedného chlapca." Povzdychla som si,,Čo budeme robiť bez peňazí,keď sme hladní?" Theo z radosťou vykríkol ,,Budeme peniaze žobrať od ľudí, aby sme si mohli kúpiť bagety." Thomas zajasal na to,že z bratom súhlasí a ja som povedala,,To bude možnosť B musíme vymyslieť nejaké iné riešenie ako získať peniaze." Zrazu sa za Ev ozvala anglická veta,,Mohol by som vás pozvať na bagetu ja deti?" Pozrela som sa hore a on tam stál. Prečo nám pomáha a prečo nás vôbec počúval o čom sa rozprávame? Evelyn povedala,,To je od vás milé." Usmiala som sa a v duchu jej poďakovala,lebo by som nedokázala od šoku povedať ani ahoj. Ona asi netuší kto za ňou stojí,keď mu je otočená chrbtom. ,,Tak deti poďte a ja vám kúpim bagety aké buďte chcieť." Chlapci začali poskakovať a Harry sa usmial. ,,Ako sa voláte?"
,,Ja som Evelyn,toto je moja staršia sestra Chloe a malí bratia Theo a Thomas."
,,Teší ma ja som Harry." Ev sa otočila a videla som ako moja sestra stuhla a hneď na to odpadla, ja som sa zasmiala, že jej to po takej dlhej dobe došlo,že kto vlastne za ňou stál a ona sa s ním úplne normalne bez toho, aby sa otočila alebo podľa hlasu tušila kto to sa s ňou rozpráva. Ako je možné,že to nezistila podľa hlasu tak ako ja?
YOU ARE READING
Vianočné prianie: Zazeknutí na vlakovej stanici ✔️
RandomAdventný kalendár odpočítavanie do Vianoc je príbeh o jednom vianočnom prianí tínedžerky, ale čaká ju mhoho nástrah matky prírody. Podarí sa Chloe splniť si svoje vianočné prianie pomocou zázraku alebo navždy zostane len v jej denníku?