Dvadsať minút mi trvalo kým som Harryho manažéra presvedčila,aby mal koncert v Amsterdame. Manažér sľúbil,že sa do Amsterdamu pokúsi zázrakom nejako dostaviť a Harry sa tam má dostaviť vlakom keďže už je uväznený na vlakovej stanici.
Ďalších tridsať minút nám trvalo nájsť našich rodičov, bol s nami aj Harry povedal,že bude cestovať s nami. Ja a Ev sme z toho boli celé bez seba, ale pokúsili sme sa to nedávať tak moc najavo.
Keď sme konečne mali pri sebe našich rodičov dozvedeli sme sa,že boli vybavovať iný vlak, ktorý nemá tak veľké meškanie a aj sa to podarilo vlak nám síce meškal hodinu a pol,ale zďaleka to nebolo po dvoch hodinách na stanici už jedno odrieknutie a ďalší ten istý spoj meškal dve hodiny. Čo sme mali ísť z Berlína do Paríža a odtiaľ ešte jedným spojom a ďalší spoj do Amsterdamu, teraz sme mali možnosť len jedného prestupu a boli by sme o dva dni v Amsterdame, ak sa teda nič nepokazí. Aspoň tak som to pochopila. Harry povedal,,Pán a pani rodičia týchto utešených detičiek,keby ste ma na chvíľu ospravedlnili,ale musím si ísť kúpiť nový lístok na váš smer,budem totiž cestovať s vami." Ja som mu odpovedala.,, Harry nie je čas musíme ísť na nástupište vlak nám ide o 10 minút a rady na lístok sú na 20 minút." Harry prešiel pohľadom rady na lístky a nervózny ľudia mu naháňali rozpaky.,,To mám ísť na čierno Chloe?" Zákrutila som hlavou.,,Podľa mňa ti to prejde,keď povieš,že si Harry Styles a tiež si môžeš kúpiť lístok online alebo priamo vo vlaku od sprievodca." Harry prikývol a vytiahol si svoj mobil,kde chvíľu ťukal a potom povedal.,,Hotovo mám online lístok, ďakujem ti Chloe bez teba by som bol stratený." Cítila som ako mi horia líca. Práve mi Harry Styles povedal,že by bol bezomňa stratený.
Snažila som sa pravidelne z hlbola dýchať,aby som zmiernila zase rýchle búšenie srdca a snáď mi to zmierni aj začervenanie líc,keď sa upokojim.
DU LIEST GERADE
Vianočné prianie: Zazeknutí na vlakovej stanici ✔️
SonstigesAdventný kalendár odpočítavanie do Vianoc je príbeh o jednom vianočnom prianí tínedžerky, ale čaká ju mhoho nástrah matky prírody. Podarí sa Chloe splniť si svoje vianočné prianie pomocou zázraku alebo navždy zostane len v jej denníku?