Okienko 17: Reproduktorový koncert Harryho Stylesa

4 3 0
                                    

        Keď som sa zobudil premýšľal som ako jednoduchšie uskutočniť koncert vo vlaku a napadla mi jedna vec. Postavil som sa z miesta a Chloe na mňa pozrela so slovami.,,Kam ideš Harry?"
       ,,Pohľadať kontrolovača lístkov a požiadať ho či mi dovolí urobiť koncert cez reproduktory."
       ,,To znie dosť dobre." Prikývol som. ,, Môžem ísť s tebou?"
        ,,Tak poď."

        ,,Po 15 minútach chodia po vlaku sme ho konečne našli,tak som povedal
,,Môžem cez reproduktory uskutočniť koncert?" Zadíval sa na mňa a povedal.
,,Jasné môžeš aspoň spríjemníš čakanie ľudí, lebo už sme mali byť v stanici,ale stojíme kúsok od nej kvôli väčšej snehovej búrke aká bola doteraz, vodič zle vidí,tak na chvíľu zastavil kým to trošku neprejde."
       ,,Dobre a ten záchod?"
       ,,To je už upratané. Pôvodne to bolo v pláne až v stanici,ale keďže stojíme kúsok od nej upratovač bol taký ochotný a ten kúsok prešiel a pred chvíľou ho opravil." Kyvnem.,,A ďakujem."
       ,,Nič to, poď zavediem ťa za vodičom a on ti povie ako použiť reproduktory."
         ,,A môže ísť aj Chloe?" Kyvne.

         O chvíľu sme na začiatku vlaku a pozdravime rušňovodiča,,Teší ma Harry a Chloe kľudne mi tykajte ja som George."
       ,,Aj nás teší George."
       ,,Tak máš teda na mňa prosbu o reproduktorový koncert?" Kyvnem. ,,Tak teda môžeme začať." George chytil do ruky mikrofón, ktorý je o trochu menší ako môj klasický nastavil hlasitosť a povedal do neho. ,,Dámy a páni ospravedlňujeme sa za meškanie tohto vlaku neďaleko stanice ten kto chce vystúpiť v tejto stanici nech sa hlási u kontrolovača lístkov a on vám umožní skorší výstup a pre tých čo cestujú ďalej alebo si chcú počkať až na perón tu mám malé prekvapenie. Harryho Stylesa, ktorý by vám rád zaspieval a spríjemnil vám tak niekoľko hodinové meškanie tohto vlaku s jeho pesničkami." Predal mi mikrofón a ja som povedal,,Ahojte milujem vás a tu je What make you beautiful." Začul som krik aj sem do rušňa a musel som sa usmiať.
      Začal som spievať:

You're insecure, don't know what for
You're turning heads when you walk through the door
Don't need makeup to cover up
Being the way that you are is enough

Everyone else in the room can see it
Everyone else, but you, ooh

Baby, you light up my world like nobody else
The way that you flip your hair gets me overwhelmed
But when you smile at the ground, it ain't hard to tell
You don't know, oh-oh
You don't know you're beautiful

Obsahuje kúsok pesničky One Direction What make you beautiful:3

Ospravedlňujem sa za oneskorené publikovanie,ale zabudla som včera túto časť zverejniť.

Vianočné prianie: Zazeknutí na vlakovej stanici ✔️Where stories live. Discover now