Po asi pol hodine čo sedíme vo vlaku prešlo okolo dievča asi v mojom veku, myslím si,že išla na záchod. Cestou tam sa nič nedialo,lebo Harry jej bol otočený chrbtom takže si ho nevšimla,ale keď sa asi o 5 minút vracala späť všimla si ho. Pozerala mu rovno do zelených očí.,,Ahoj." Pozdravil ju Harry a ona len hanblivo zamávala a utekala s tejto trápnej situácie preč.
Za krátko sa však vrátila a s dvomi kamarátkami a začala hovoriť nemecky. Harry na ňu len nechápavo pozeral a po niekoľkých sekundách pozrel na mňa a spýtal sa ma po anglicky.
,,Nerozumiem jej vôbec nič môžeš mi to prosím preložiť?"
,, Áno jasné, povedala,že je Grace a napravo je jej kamarátka Rachel a naľavo Sarach a radi by si s tebou urobili fotku a požiadali ťa o autogram." Harry prikývol a dievčatá si s ním urobili fotky najprv spoločne a potom každá samostatne a dali mu tri kúsky papiera a pero. Harry na každý papier napísal meno s krátkym venovaním v angličtine a na konci sa podpísal.
Podpísané papiere s venovaním potom podal dievčatám, ktoré ho na rozlúčku ešte požiadali o objatie a potom odišli už na svoje miesta vo vlaku. Nasledujúcich pár minút sme boli ticho a samozrejme aj Harry,keď sa zrazu ozval môj malý braček Thomas,,Ja chcem cikať Chloe."
,,A ja tiež." Povedal hneď jeho dvojča Theo." Ja som si povzdychla a už som sa stavala s miesta,že pôjdem s nimi na záchod,keď ma Harry jemno zatlačil späť do sedadla zo slovami.,,Chole nechaj tak na s nimi pôjdem."
,,Nie nenechám ťa s nimi ísť samého,keď je každi zvlášť sú to anjelikovia,ale keď sú spolu sú to stelesnení diabli. Nikdy nevieš čo ich napadne za chujovinu." Harry sa usmial a povedal.,, Zvládnem ich ver mi." Mrkol na mňa a po chvíli s chlapcami odišiel na wc a ja som zostala sama zo sestrou, rodičmi a myšlienkami či Harry mojich diabolských bratov v tele anjelov zvládne bez ujmu na zdravie.
YOU ARE READING
Vianočné prianie: Zazeknutí na vlakovej stanici ✔️
RandomAdventný kalendár odpočítavanie do Vianoc je príbeh o jednom vianočnom prianí tínedžerky, ale čaká ju mhoho nástrah matky prírody. Podarí sa Chloe splniť si svoje vianočné prianie pomocou zázraku alebo navždy zostane len v jej denníku?