7

1.4K 63 14
                                    

"Olayları eksik anlatıyorsunuz. Bu kutuyu gönderen şahıs Oğuz denen adamın annemin büyük aşkı olduğunu ve Ela denen kadından da sahte dostu olduğunu söylüyordu. Ve benim ailemin katili neden senin ailen olmasın Emir? Ya da Mehmet Değirmenci?"

Ozan vakit kaybetmeden bana karşı atak yapmıştı.

"Değirmencilerden biri olduğu kesin. Önce annen sonra baban bitirdi adamı. Biliyor musun annenin ölmesine zerre acımıyorum. Hak ettiğini yaşamış. İlahi adalet." 

Kimse ölmeyi hak etmezdi. Dimi? 

"Kalpsizsin. Benim annem veya babam mı zorla o adamı bu işe başlattı. Onu da geçtim. Ben onları toprağın altına koyalı daha 1 buçuk saat olmuş iken bana bu cümleyi kuracak kadar iğrenç bir insansın. Acıyorum sana." 

Ailemin geçmişini bilmiyordum. Ama onların silah zoru ile bu işe kimseyi bulaştırmayacaklarını biliyordum. Ben bu konularda ailem diyip tolerans gösterecek biri değildim. Bana kanıtlı biçimde anlatsalar kimlerin hayatlarını kararttığını açıklasa haklı bulabilirdim belki. Ama ben şuan onların yokluğunun acısını yaşarken hak ettiklerini söyleyemezdi. Kimse ölmeyi hak etmezdi. 

Batuhan Emir "Ozan tamam abi. Şuan yeri değil. Rüya sende istersen inan istersen inanma. Benim annem ile zamanında aralarında bir şeyler olmuş evet. Ama annemin mantıklı bir açıklaması oldu. Muşta denen adam annemi bu işe zorlamış. O zamanlar bana hamile olduğundan dolayı korkusundan yapmış her şeyi. Oğuz yani babam zaten hepsini en son o adamdan  kurtarmış. Hatta o hepsini kurtardı. Kendi dışında. "

Aklımın karıştığının farkına vardığında telefonundan birilerini aradı. Ve araştırma yapması için talimat verdi. En az üç dakika sonra mesaj geldi telefonuna

"Hazır bilgiler olduğundan erken geldi."

Telefonunu uzattığında pdf i açtım. Annemin DNA testi, karakol da verilen ifadesi. Magazin haberleri vardı. Ilgaz Ailesi yıllar sonra kızlarına kavuştu başlık altındaydı. Bir süre sonra Ela denen kadının iğrenç paylaşımları vardı. Ve en son annemin 25 yıl önce kaza yapıp öldü gösterilmesinin haberi. Bütün her şeyi dikkatle baktım. 

"Bana güvenmiyor olabilirsin. Ama annenin bizimkileri tanıdığına dair ifadesi var. Annemin satıcı olmadığını ve kendi gibi masum olduğunu ifadesinde söylüyor. Annem ile aralarında sorun yoktu. Annem tehdit edildiği için sosyal medyaya onları sızdırıyor. Daha da aklıma bize inanman için bir yol gelmiyor Rüya." 

dediğinde telefonunu geri verdim. "Hadi benim amacım belli anne ve babamın katili için buradayım sizler neden buradasınız?"

Ozan" Seni ne ilgilendirir?"

Bu çocuğa uyuz olmuştum. Hep ters cevap verme peşindeydi. Batuhan Emir onu uyardığında omuz silkti. 

"Birbirimizi sevmemizi iyi anlaşmamızı elbet beklemiyorum. Fakat hepimizin düşmanı ortak ya hani. Onun için öğrenmem gerekiyor." 

Batuhan Emir "Benim gelme amacım babamın intikamı. Babamı öldürenin kim olduğunu öğrenmek." 

Aynı kaderi yaşıyorduk. 

Ozan "Kız kardeşim için buradayım. İki yıl önce kaza da öldüğüne dair haber geldi fakat orta da ne bi ceset var ne de öldüğüne dair başka bir şey."  demişti. Annemin planıydı  ya bu. 

"Üzülmeni istemem ama belki gerçekten de ölmüş olabilir. " Bu da olası bir ihtimaldi. Ozan ağır ağır başını salladı. 

"Annen ve babanın yaşadığına dair %1 ihtimal olsa arar mıydın onları?"

SONUN BAŞLANGICIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin