60 6 25
                                    

{FB}

Tılsım Bike'nin toyundan, yani Çolpan ve Saltuk'un tanışmasının üstünden 5 bahar geçmişti. Alpagu Han ve Gök ordusu Çin seferinden yeni dönmüş, galibiyetle dönmeleri şerefine Gök Sarayda 7 günlük bir kutlama tertip etmişti Gök Han'ı.

Çolpan Bike tam 1 bahar süren savaş sırasında duygusal olarak epey yıpranmış ; Saltuk ne hâlde,sağ mı diye düşünmekten kafayı yemişti. Şu bir bahar 10 bahar gibi geçmiş, her gecesi kabuslar görüp durmuştu kadın.
Nihayet savaş sona erince, Saltuk bir bitik gonderip mujdelemişti sevdiğini. Çolpan Gök 'ün galibiyetini değil Saltuk'un sağ olmasını onemsemişti tabiki de. Yüreğine su serpilmiş, hemen Gök Sarayın yolunu tutmuştu.

Ordunun gelmesinin ertesi sabahı da o varmıştı saraya. İlk işi hâlâ uykuda olan sarayda sessizce Saltuk'un odasına yönelmek oldu. Kapının kolunu yavaşça çevirirken, içinde büyük bir sevinç vardı. Tam 1 bahar, 4 dolunay, 3 gündoğumu geçmişti Saltuk'un yüzünü görmeyeli çünkü.

İçeri girince gördüğü manzaraya karşılık başını yana eğip gülümsedi bike. Saltuk yüzüstü uzanmış, uyuyordu. Yorgan aşağı kadar kaymış, çıplak sırtını açıkta bırakmıştı adamın. Yatağın yan kısmına oturup, biraz bu hâlde izledi onu. Sırtında ciddi olmayan ufak yaralar açılmış, eskilerin yanında yerini almıştı. Çolpan'ın elleri biraz üstlerini okşadıktan sonra, dudakları gezdi tüm yaraları hiçbirini es geçmeden.

Sonra uzun saçlarını buldu elleri, aralarında dolaştı. Uyandırmak istemiyordu, derin uyuyuşundan da belliydi ki epey yorgundu adam. Ama o kadar özlemişti ki...
Kalkıp bir aksilik olmasın diye kapıyı kitledi önce.

Yüzü onunkine dönük olacak şekilde yanına uzanıp, alnını alnına yasladı. Yorganı çekti üstlerine. O da yol yorgunuydu, bu yüzden yavaşça bedenini saran uykuya bıraktı kendini.

~~~~~~~~~~~~~

- Akşam yıldızım sonunda buldu beni demek he?
Kulağına değen nefes huylandırıp uyandırdı kadını.

Gözleri açıldığında öptü Saltuk ikisini de sırayla. Bedeninin üst kısmı Çolpan'ın üstüne kapanmış, bir bacağını da onun bacaklarına sarmıştı. Kadın çenesinden tutup çekti onu özlediği dudaklara kavuşmak için. Saltuk da anında karşılık vermişti büyük bir özlemle. Ayrılınca iki eliyle adamın başını göğsüne bastırdı Çolpan.

- Bir bahardır ilk defa rahat uyurum. Her gece gözümü kapattığım an kabuslar sarardı uykumu.

- Öyle kolay değil benim canımı almak Dağ bikesi; hem de daha sana kavuşmadan.

Güldü Çolpan.
- He hiç kavuşmadın yani Gök iti ?

- I-ıhh; onları saymam. Evdeşim olman gerek kavuşmamız için.
Sırt üstü uzanıp gözünü tavana dikti adam.

- Sürekli neyi hâyâl ederim bilir misin Çolpan, savaşta en çetin anlarda bile gelip bana güç veren düşlerimi ?
Seni toyumuzda böyle allar içinde bana doğru gelirken düşler dururum. Sonra, toy biter, evdeşim olursun sonsuza kadar. Balalarımız olur, ilki kız olsa daha güzel olur (güldü).

Çolpan ona doğru dönüp elini göğsünde gezdirmeye başladı o konuşmaya devam ederken.O da kolunu kaldırıp kadının başını koynuna aldı.
- Aile oluruz.
İlk defa bir ailem olur...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Toyun gecesi Saltuk yanında uyurken, çıplak göğsüne koyduğu elindeki yüzüğe bakıyordu Çolpan. Bu yüzüğe bakınca aklı bu anıya gitmişti. Sevdiği adama hep hâyâlini kurduğu, ömründe hep eksik olan o aileyi vermenin mutluluğunu hissediyordu.

Saltuk'un yüzündeku gülümsemeyi izlerken o da uykunun kollarına bıraktı kendini.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 13, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Salpan 🫀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin