Az új lány

394 14 0
                                    

Sarah-nak hála, hamar kiigazodtam a gimi végeláthatatlan útvesztőjében. Igyekezett mindent megmutatni ami számomra fontos lehet. Mint kiderült, osztálytarsak vagyunk így még jobban örültem. A feketébe öltözött lány, karon fogva bevezetett a terembe, ahol az első óránk lesz, majd helyet foglaltunk hátul a legutolsó padnál. Az óra alatt, amire annyira nem figyeltem mert a régi suliban ezt már tanultuk, sok mindent megtudtam az új barátnőmről. Sarah elmesélte többek közt, hogy a szülei neki is elváltak és az anyjukkal élnek a bátyjával aki a foci csapatban játszik és érthetetlen okokból Ares egyik nagy haverja. Az órák végeztével aztán megbeszéltem Sarah-val, hogy elmegyünk az egyik kávézóba, és megmutatja nekem a várost. Ami nem lesz nehéz, mert ez városnak elég kicsi. Épp a folyosón sétáltunk Sarah-val, amikor valaki a barátnőm nevét kezdte el kiáltani. Mind ketten a hang irányába fordultunk és egy barna hajú magas srác mosolygott vissza ránk.

- Gyere, bemutatlak valakinek. - mondta Sarah majd a fiúhoz siettünk

- Szia húgi, hova mentek? - kérdezi a srác és csak most látom milyen jó képű! A szeme csoki barna, a haja selymes és rövid. A válla széles az arca édes a szája meg...várjunk csak! Azt mondta, húgi? Ő lenne Sarah bátyja?

- Caden, ő itt Lorelai! Lorelai, Caden.

- Szia Caden...- mondtam kissé szégyenlősen

- Örülök Lorelai! Szóval te vagy az új lány? - nézett rám mosolygós szemekkel Caden - És, hova mentek?

- A kávézóba. - válaszolt Sarah aki időközben észrevette mennyire elvarázsolt a bátyja ezért alig észrevehetően megszorította a kezem. Ebben a pillanatban nagy hangoskodás közepette megjelent három srác akik közül az egyik Ares volt.

- Hé Caden már mindenhol kerestünk! - kezelt le Ares a fiúval majd megpillantott. Nem szólt semmit, csak nézett egy pillanatig aztán elfordította a fejét

- Ki ez a dögös csaj Caden? Csak nem az új csajod? - nyalta meg a száját egy szőke hajú srác de még mielőtt Caden válaszolhatott volna, Sarah homlokon csapta a fiút

- Új csajnak új csaj, de nem Caden barátnője seggfej! - mondta majd halkan hozzá tette, hogy csak én  halljam ....Még, nem a barátnője.

- Akkor ki vagy kiscica? - nézett rám a szőke srác mintha épp felakarna falni

- Neked ahozz semmi közöd! - vágtam vissza majd elindultam Sarah-val az iskola kijáratához de a szőke srác utánnam kiáltott

- Ha kedved támad szólj, szívesen össze gyűröm veled a lepedőt!

Egy pillanatra megálltam és nyeltem egy nagyot. Hallottam ahogyan Caden veszekedni kezd vele majd miután tovább folytatja valaki neki nyomja a szekrénynek

- Csak vicceltem haver, mi a fasz?

Nem néztem vissza, nem éreztem értelmét, így inkább folytattunk utunkat Sarah-val és beültünk a kávézóba.

A hely ahová betértünk tele volt fiatalokkal. Valószínűleg ez az egyetlen kávézó a városban ahová a velünk egykorúak járnak. Vagy, az egyetlen kávézó a városban. Azt asztalunkat elfogalva oda lépett hozzánk egy helyes srác.

- Sziasztok lányok, mit hozhatok nektek?

- Nekem a szokásosat, Lorinak pedig...- mondta Sarah miközben le sem vette a szőke srácról a szemét

- Egy forró csokit kérnék. - adtam le a rendelést. A szőke srác ránk mosolygott majd vissza tért a pult mögé. Sarah eközben csillogó szemekkel figyelte, ám a pincérre nézve észrevettem, hogy neki sem közömbös a barátnőm. Elmosolyodottam és játékosan oldalba böktem a fekete hajú barátnőmet

A Sors akarta így ( szünetel)Where stories live. Discover now