Ares szemeibe nézve szinte megállt az idő. Hallottam a saját szuszogásom minden levegő vételnél. Olyan közel volt hozzám, hogy ha nem fogta volna a derekam, talán a remegő térdeim feladták volna és összerogyom.
- Játsz velem hobbitka!
- Játszak veled? - ráncoltam össze a homlokom értetlenül - Mégis mit?
- Azt, amit az este folyamán játszottunk. Felelsz, vagy mersz.
- Én nem játszom ilyesmit veled. - mondtam miközben próbáltam kissé el lökni magamtól de Ares erőssebben kezdtett szorítani magához
- Miért? Talán félsz? - Ares hangja rekedt volt és mély. Be kellett hunynom a szemem, hogy újra tiszta fejjel tudjak gondolkodni
- Nem félek. Csupán hülyeségnek tartom.
- Csak válaszolj Lorelai. Felelsz, vagy mersz?
- Ha játszom, el engedsz?
- Ez csak rajtad áll Lorelai.. - Ares egyik kezével elengedte a derekam és felemelte az állam, hogy mélyen a szemembe tudjon nézni - Szóval, mit válaszolsz? Játszol velem?
Igen! Kiáltott egy hang a fejemben miközben magamban harcoltam. Rendes lányok nem csinálják ezt. Rendes lányok nem csalják meg a barátjukat
- Felelek. - nyögtem ki végül
Ares ekkor gyengéden meg simogatta a hüvelykujjával csuklóm belső felét, majd felemelte és az ajkát rányomta arra a helyre, amelyet az imént ujjával becézgetett.
- Nem felelhetsz kétszer. Egyszer már meg tetted. Csak merni lehet. Tehát, hogy döntesz?
- Merek. - suttogtam remegő hangon. Parányinak és gyengének éreztem magam Ares közelsége miatt. Nem azért mert féltem tőle, hanem mert minden alkalommal elhagy a józan eszem ha hozzám ér.
- Azt akarom, hogy csókolj meg!
Ekkor felnéztem, és majdnem elvesztem Ares átható tekintetébe. Nehezen találtam a szavakat. A szívem olyan gyorsan vert, hogy azt hittem ki ugrik a helyéről- Rendben. -nyögtem ki nagy nehezen, végtelen hosszúnak tűnő hallgatás után
Ares el mosolyodott és lehajtotta a fejét, az ajkaimhoz közeledve. Lassú, kiadós csókunk közben mintha megszűnt volna forogni a föld. Ösztönösen átkaroltam a nyakát mire ő szorosabban húzott magához. Ezt egy halk, apró nyögéssel díjaztam. Ares mintha erre várt volna, meg szabadított a felsőmtől, és újra magához vont. A csókja most követelőző volt és sokkal szenvedélyesebb. Aztán hirtelen elengedett és zihálva rám nezett- Feküdj le a földre.
Gondolkodás nélkül engedelmeskedtem. A zöld fű lágyan cirógatta meztelen hátamat, amint hozzá ért a bőrömhöz. Ares le térdelt elém és lassan levette rólam a cipőt, majd lehúzta a nadrágom.
- Imádom amikor meztelen vagy! - mondta egy újabb csókot lehelve az ajkaimra
- Neked is ezt kellene tenned! - toltam el magamtól majd Ares levetette magáról a pólót és a nadrágját megfogva le akarta húzni, de nem engedtem neki. Én akartam őt le vetkőztetni ezért az egyik kezemmel végig húztam a mellkasán az ujjam, majd a nadrágja peremén megállva ki gomboltam és lehúztam a zipzárt
- Nyisd szét a lábad...
Jött az újabb parancs és én meg tettem. Ares félig lehúzta a nadrágját és fölém feküdt. Játszadozni kezdett a mellemmel majd nyelvével egyre lentebb és lentebb haladt, míg nem elérte a bugyimat. Ekkor félre húzta és nyelve lassú táncba kezdett. Amikor már szinte remegve túrtam a hajába, abba hagyta és újra rám feküdt.
YOU ARE READING
A Sors akarta így ( szünetel)
RomanceLorelai élete fenekestül felfordul amikor anyja bejelenti, hogy férjhez megy és megismerkedik a mostoha apja undok fiával Ares-el. A 17 éves Lorinak mindent hátrahagyva egy teljesen új életet kell kezdenie, amit megnehezít egy bizonyos ellenség...Ar...