Ik fietste de straat in en hoorde onmiddellijk al de muziek. Ik wist Victor niet precies wonen dus dat was wel handig, gewoon de muziek volgen. Niet normaal eigenlijk dat hij zo'n feest mocht geven van zijn ouders, mijn ma zou me wel vermoorden als ik iets zou organiseren van deze proporties. Hopelijk zou hij geen klachten krijgen van boze buren.
Normaal gezien zou ik niet naar dit feestje gegaan zijn, Victor had me een iets te groot ego en ik had geen zin om me te mengen onder al die schijnheilige mensen. Ik ging met Steven naar de bioscoop gaan om een horrorfilm te kijken, daarna zouden we nog iets gaan drinken, ik had door dat er niets ging komen van mijn afspraak met Valentina. Natuurlijk had Steven op het allerlaatste moment weer afgezegd en ik had geen zin om alleen thuis te zitten. Daarom had ik besloten om alsnog de uitnodiging van Victor aan te nemen, zo kon ik mijn gedachten tenminste verzetten van mijn problemen met Valentina. Nu ja, ik wist niet echt waarover onze 'problemen' zouden moeten gaan, maar blijkbaar was het ernstig. Ik zette mijn fiets met mijn slot vast aan een boom en liep via het tuinhek naar binnen. Heel de tuin was gevuld met mensen, sommige hadden duidelijk al genoeg alcohol binnen. Na mijn kater van vorige week nam ik me voor niet zo veel te drinken vanavond. Victor had blijkbaar geen geldproblemen, zijn huis en tuin waren gigantisch en er stond een grote tafel gevuld met allerlei soorten drank en eten, ook was er een dj en overal hingen er kleine lichtjes. Het zag er best cool uit moest ik toegeven.
Ik baande me een weg door de dansende menigte naar de tafel om mezelf een drankje in te schenken. Vlak voor ik mijn bestemming bereikte werd ik onderschept door Katja, de laatste persoon die ik nu wou zien.
"Hey Thomas, hoe gaat het? Heb je niet gezien op het bal vorige week?"
Ze schudde haar haar achter haar schouder, zette haar hand in haar zij en duwde haar heup opzij.
"Ik dacht dat dit een feestje was voor de zesdejaars?"
Katja lachte luid en duwde haar borsten naar voren.
"Ach ja, ik ken veel mensen in het 6e goed, dus ik mocht ook komen."
Iets zegt me dat ze sommige mensen in het 6e iets té goed kent.
"Zin om te dansen of wacht je op Valentina?"
Bij het horen van Valentina haar naam werd ik onrustig en ik nam een grote slok van mijn drankje.
"Nee, Valentina is hier niet, laten we dansen."
Katja lachte opnieuw en keek me flirterig aan. Ze nam mijn hand vast en trok me de dansvloer op. De dj startte 'Talk dirty' van Jason Derulo en Katja trok me dicht tegen haar aan. Ik liet mijn handen rond haar middel glijden en bewoog op de beat van de muziek. Misschien was Katja de perfecte afleiding voor vanavond, veel beter dan een horrorfilm.
JE LEEST
Gewoon Vrienden
RomanceWat doe je als je beste vriend zo goed als elk meisje op school gekust heeft en jij krijgt gevoelens voor hem? Zeg je niks of laat je het hem toch weten met het risico gewoon "het volgende meisje" te worden? Wat doe je als je je beste vriendin plots...