Part: Hastane.

3.2K 170 11
                                    

Iy okumalar ~

×××××

Babam beni indirmedi, sesimizi duyan dedem beni kocaman yataktan indirdi ve babama söylendi ama adamın ne şeyine.

Sinirle yanağımı şişirdim küsüm ben bu adama artık!

Kahvaltı sesiz geçti ben bir yaşımda olsam bile akıllı ve terbiyeli davranmaya çalışıyordum. Çünkü bebek ruhum yıkıp dökmem gerektiğini arasıra veren enerjisi vardı.

Dadım ve bakıcım Aysel çok tatlı ve kibar kadındı beni kızı gibi seviyor kadın.

Yemeğimi yedirdi ve ağzımı sildi.

"Küçük hanım ne oynamak ister?"

Aysel gülümseyerek beni kucağına aldı, ilk kelimemi bir öküz için sakladığım için artık biraz kendimi alıştırmam lazım.

"Tabi" dedim yalandan ve Aysele gülümsedim.

"Tabi?"

"Torunum ne istiyorsa verin" dedem kahvesini içti ve bana gülümseyerek baktı.

Ona gülümsedim arkamda öküz vardı onu umursamadım

"Aaa? Küçük hanım tablet mi istiyor?"

Sevinçle başımı salladım.

"Hayır"

Soğuk ses arkadan duyuldu sinirle ona baktım sırıtarak ağzını sildi ve yerinden kalktı.

"Torunuma karışma Ateş"

"Bir yaşına yeni giren bebeğe tablet vermek sevmediğim şey"

Bana karışma.

Aysel üzülerek bakınca çırpındım benim dizim var.

"Oh oh dedesinin meleği üzülme"

"Üzülsün, eğer artık Laraya tablet verini duyursam yada görürsem işten atarım"

Bana son kez piç smile ile bakarak adam evden çıktı bu adamın dedemin evinde sözü geçmez değil mi?

×××××

"Bu bebek?"

Aysel ve adını bilmediğim hizmetli bana türlü bebek oyuncakları gösteriyordu.

Soğuk bakıyordum tablet yok.

Ben Ateş denilen adama bir trip atıyorum o bana bin ederek geri veriyor!

Koruycu bugün beni bir bildirimle uyardı.

Ateş Aslan için yapılan küçük davette baş kahraman kadın olucak diye yani Selen Çetin. Ateşin ilk güzel bulduğu kadın ve ona takıntı olmakta by davet birinci adım olucaktı...

Sinirle tepindim ben nasıl engellemem lazım? Daha aramız iyi değil.

Koruycu yardım etmen şart.

Benim Babam Kötü![Düzenlemede]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin