Iy okumalar ~
×××××
Ateş işe gitti bende tabi hain planımı düşündüm babamın odasına gittim elimde siyah kalemle.
Sırıttım ve kıyafetleri için ayrı odası olan babamın beyaz gömleğinden birini çektim aldım.
Sen görürsün arkasına beyaz gömleğin kocaman kaplumbağa çizdim ve eserime sırıtarak baktım.
Mükemmelim.
Sonra hiç bir şey olmamış gibi gömleği yerine koydum neyseki kocaman sandelye vardı.
Inleyerek odama gittim ve saçma oyuncaklara baktım.
"Sizden nefret ediyorum" burun kıvırdım ve dedemin yanına gittim tabletimi almak için ama alamadım.
Daha Ateşten bunun hesabını alırım!
Akşam yemeğine Ateş katılmadı.
'Ateşi özlüyorum'
[Işte olduğunu tekrarlamak istemiyorum küçük hanım]
'Biliyorum ama eve sadece yıkanmak ve üstünü değiştirmek için geliyor!'
*planım başarılı olması lazım*
Bahçeye hava güzel diye çıkmıştım, ama içimdeki sorular ve sorunlar hala devam ediyordu.
Ateş Bodrum işine baya taktı. 'Kitapda babamın işine çok önem verdiği yazılıydı'
[Hemde gecesini gündüze katarak, Lara]
Derin nefes alarak dudaklarımı şişirdim.
'Tamam tamam'
Lara Ateşin odasına gitti ve gözünü kapatı ve uykuya daldı, Ateş Aslan telefonda yarınki toplantıyı organize için Cem ile konuşuyordu.
Uzun boylu adam odasına girdi burnuna gelen bebek kokusu yatağına bakmasını sağladı.
Lara uyuyordu esneyerek duşa giren adamın seslerine küçük kız uyandı, babası belinde tek havlu ile saçını kurulayarak çıktı.
"Uyandırdım mı?" Geri banyoya girdi Ateş ve utanarak Lara başını salladı
"Evet"
"Kendi odanda yat o zaman"
Lara sadece gülümsedi şimdi küçük kızın tatlı bebek rolünü oynaması şartı.
"Sorun değil ben babamın yanını daha çok seviyorum"
Ateş memnun olmuş gibi sırıttı ve pijamayı giydikten sonra yerine uzandı.
"Yalan söylediğin gözümden kaçmadı cadı, yalan kötü eğer yine bana yalan söylersen ceza alırsın"
Lara sadece gülümsedi ve başını salladı babasının yanına kıvrıldı ama ilk yanağını öptü.
"İyi geceler babacım.!"
"Hhm, sanada"
×××××
Sabah erkenden Lara gözünü açtı sebebi babasının durmadan çalan telefonu oldu.
'Aslında iyi oldu!'
Lara hemen yerinden kalktı banyodan su sesi geldiği için hemen dün kaplumbağa çizdiği gömleği çıkardı.
Ateş o sırada bayodan çıkmıştı siyah pantolon giymiş bile!
"Babacım gömleğini ben giydirebilir miyim?"
Lara tatlı sesiyle özenle sordu Ateş sadece kızının tatlı isteğine başını salladı ve elini kaldırdı.
Sandalyede duran Lara özenle babasına gömleğini giydirdi Ateş hiç bir şeyden habersiz düğmelerini düzelti.
"Cadı erken kalktın babana yardım ettin... yine ne yaptın sen?"
Ateş soğuk şekilde kızına baktı ve sırıttı şaşıran yüz ifadesi tatlıydı küçük cadının
Lara derin nefes aldı ve rutin işlerini sesizce hâl etti, Ateş siyah ceketini giydi bu yüzden kimse arkadaki resimi görmedi.
Sonra Lara nedense tırstı 'Babam beni öldürecek'
Laradan bu tabikide sorulacaktı bu yüzden hemen kız yediği olayın nasıl sıvayacagını düşündü.
××××
Ateş toplantıya hazırdı odası biraz sıcak olunca ceketini çıkardı.
"Nasılsın?" Emir elinde dosya ile Ateşe selam verdi.
"Ikimiz harika ortak olucaz"
Ateş başını salladı ve yerinden kalktı Emir ikisi odadan çıktı arkada onları takip eden iki asistan kıkırdadı Emir onlara döndü Ateşin umrunda olmadığı için asansöre kadar soğuk yüzle gitti.
Emirde güldü "Abi kızının resam olduğunu bilmiyordum!"
Ateş ona anlamadım bakışları attı Emir zar zor gülerek onun arkasını telefonla fotoğraf çekti ve ona gösterdi.
Ateşin soğuk ve ifadesiz yüzü anında sinirden biraz kızardı boynunda damarı gören asistanlar hemen soğuk çalışana döndüler.
*Şimdi bittin cadı!*
×××××
Yeni bölüm nasıldı?
Destekleriniz için minnetarım. Umarım hikâye hoşunuza gidiyordur...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Babam Kötü![Düzenlemede]
De Todo⚠️Düzenleme tarihi başladı *19.11.2024* Bitme *...* Bazı konu ve yanlışlar düzelticek⚠️ ➕Anlayışınız için teşekkür ederim✔ ××××× Yeni doğmuş bebeğin ruhu on sekiz yaşlı genç kızdı, o kızın görevi vardı: babasını korumak ve sevmek. Ateş Aslan bir k...