Part: Özür dilerim.

2.3K 165 31
                                    

Iy okumalar ~

×××××

Karamanlar malikanesine geldik. Babam bir daha azarlamamıştı!

Her yere göz gezdirdim arabalar baya çok gelen, insanları düşünemiyorum bile!

Babamla eve girdik bazı insanlar bize selam veriyordu daha doğrusu babama.

"Ateş?" Sağ taraftan ses gelince döndük Emir Karaman ve yanındaki güzel bayansa Asya Karamandı.

Asya Karaman oyuncu kadındı ve eşinden büyüktü beş yaş, Emirin umrunda değildi yaş farkı çünkü sevdi. Okulu bitirdi ve hemen evlendi sonra aile şirketin başına geçti.

Asya ise oğlundan sonra bir kız çocuğu daha istedi ama eşi karısı için biraz dinlenmesini istemişti.

Asya Larayı ilk görünce Emirin sözünü dinlememesi gerektiğini anladı. Lara çok tatlıydı ve o yanaklar ne? Sıkmak ve öpmek için kadın kendini zor sakladı.

"Hoş geldiniz! Bu küçük hanımda Lara Aslan olmalı?"

Asya ilk konuştu ve bana ellerini uzattı, güzel ve hoş kadındı. Elini tutum

"Çok tatlı!"

Bir anda Ateşin elinden beni aldı

"Naber Lara?" Emir gülümseyerek başımı okşadı.

"Bana Asya abla diyebilirsin!"

Sadece utanarak başımı salladım, başaralı ve ünlü oyuncu karışmda çekiniyorum!

"Ateş! Kızın aynı sen!"

"Teşekkür ederim Asya yenge"

Ateşin Asyaya saygı duyması ondan yaşça büyük olduğu için ve yakın arkadaşının eşi olduğu içindi bu çok sempatik.

"Siz keyfinize bakın, ben Larayı çocuklar odasına götürücem. Iznin varmı Ateş?"

Asya gülümsedi, Lara gözleriyle babasına hayır demesini gerektiğini söylüyordu.

Ateş gülümsedi "Izin sizin"

'Şerefsiz'

Lara içinden babasını sevdi.

Misafirlerden dolayı refleks olarak Lara boynuna yapıştı kadının ve sarıldı.

"Korkma canım. Şimdi sesiz yere geçecez tamam mı?"

"Tamam"

Asya gülerek yanağını öptü

"Ateş sana iyi bakıyor mu?"

"Evet"

Lara Asyanın gözlerine bakarak cevap verdi.

"Sevindim. Benimde oğlum var yaşıtın sayılır onu abin gibi görebil-" Asya sözünde durdu ve Denizin dediklerini hatırladı gülümseyerek devam etti

"Oğlum Ata, bir şey istersen yada lazım olursa sorabilirsin"

"Teşekküy edeyim"

Asya ağlamak istedi kız çok kibardı!

Asya hanım bir odanın kapısını açtı.

"Bende rica ederim canım"

Büyük iki hizmetçi vardı "Değerli misafirime iy bakın" genç kız anlayarak başını salladı.

"Ata!"

Legoları düzen çocuk annesinin sesine "Efendim?" Diye cevap verdi sadece annesi dişini sıktı kaba oğluna baktı birde tatlı küçük kıza baktı.

Benim Babam Kötü![Düzenlemede]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin