Iy okumalar ~
×××××
Arabada babam ile sesiz gittik,camdan yolu izlemeyi tercih ettim. Güzel şehir, canlı insanları görünce keyfim açıldı.
Babam kucağında ben ile sessizdi, arabayı şoför kullanıyordu. Sonra araba durduğunda camdan bakmıştım, klüb tarzını baya benzeyen yer renkli ve pahalı görünüyordu.
Kapıda iki ayı gibi koruma duruyordu, aynen koruyun burasını, arabayı görünce korumadan biri kapımızı açtı burda nedense içimden bir ses eğlenceli olucağını söylüyordu.
Kapımızı açan tatlı erkek bana baktı şaşkınca bende ona baktım ve ciddi yüz mimiğim ile baktım.
'Kıvılcım' di klubün adı, babamın olduğuna eminim, Ateşin mekanlarını yada otelerini koyduğu isimlerden anlaşılıyordu, bunu hatta Aysel bile dedi bana.
'Babanızın ismi Ateş Lara hanım unutmayın. Hem küçük bir sır, Ateş bey ismi ile ilgili bazı açtığı otel ve ya kulüblere *Kıvılcım, Alev* ismini verir. Genelde kulüblerde Kıvılcım otelerinde Alev ismi kullanır.'
Kızının ismini nerde kulanıyor olucak bu adam peki?
Bu kadarda kendini sevmesin.
Sonra Ayselin dediğini yine hatırladım babamın Dubai'de aslanı vardı, bildiğin aslan!
Bana fotoğraflarını gösterdiler.
Kitapda bu klübü Selene veriyordu babam, doğum günü hediyesi diye...salak.
Ahh, bu klübün geliri baya iydi ve popüler yerdi birde!
Bu klübü Selen yüzünden kayıp etmek istemiyorum, Selen 'meleği' burayı kafe yaptı zaten. Salak no2 hayır sen hediyeni aldın ne diye karışıyorsun? Geliri bilmem kaç milyon eden yerin giderini gördü salak.
Hayır, karakterler fazla iyi yada ben kötüyüm... yada bunlar salak ben akıllıyım.
Yada hikayenin yolu bu?
Ben ne biliyim, hayır bu olayda Selenden etkilenen babamda var. Kızı resmen saf, güzel, akıllı melek gibi gören babama kötü kötü baktım.
Arabadan indi beni kolunda taşıyordu kendimi prenses gibi görmem normaldir umarım.
"Ne dersem o olucak küçük cadı. Eğer bir daha gelmek istiyorsan buraya"
Baba sence ben klüb meraklısı gibimi duruyorum?
"Ben akiliyim biy keye!"
Ateş yanağımdan makas aldı ve korumalara baş işaretiyle kapıyı açmalarını söyledi.
Ikinci korumada bana şaşkınca bakıyordu, tabi hangi baba kızını klübe götürür ki?
Doğru: Benim babam!
"Hoş geldiniz Ateş bey!"
Içeri girer girmez orta yaşlarda kadın gülümseyerek konuştu. Normal klüb gibi gelebilir ilk başta ama babamın üçüncü katta yasal olmayan işler karıştırdığını biliyorum.
"Misafirler nerde?"
"Ikinci katta sizi bekliyorlar"
Babamla merdivenlere doğru yöneldik garson ablada peşimizdeydi. Ikinci katın vip odasının kapısını açtı ve daha ben bakmadan geri kapatı.
"Denize yanına kız almadan odama gelmesini söyle, Emire içkisiz gelmesini söyle, Ceme sigarasız gelmesini!"
Bunlar çete mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Babam Kötü![Düzenlemede]
Random⚠️Düzenleme tarihi başladı *19.11.2024* Bitme *...* Bazı konu ve yanlışlar düzelticek⚠️ ➕Anlayışınız için teşekkür ederim✔ ××××× Yeni doğmuş bebeğin ruhu on sekiz yaşlı genç kızdı, o kızın görevi vardı: babasını korumak ve sevmek. Ateş Aslan bir k...