Medya: Ateş Aslan aesthetiс
Iy okumalar~
×××××
Dedesi torununu halıya oturttu. Herkes tüm dikkat evin küçük kızını izliyordu.
Lara onları aldırmadan, elmas setine uzandı ve seti eline boynuna taktı, araba ve villa anahtarını cebine sıkıştırdı, aile yüzüğü parmağına taktı en son kalemi ise eline aldı.
Herkes şaşırdı bazıları ise gülmüştü bu durum gârip oldu biraz, bir yaşına basan çocuk beynini çalıştırarak tüm hediyeyi bir anda almıştı! Misafirler alkışladı, O sırada Ateş bir adım öne çıktı misafirler alkışlamayı kestiler ve Ateş Aslana döndüler. Oda bir anda sesiz olunca Larada başını kaldırdı.
O küçük kızın orda ne hissettiğini yazmak ayrı görmek ayrı olurdu. Dünyada tek varlığını kaybedince yeniden bulmuş gibi bir his oldu Lara Aslanda.
Koşarak babasının bakacaklarına sarıldı "Baba!"
Ateş kızını kucağına aldı gözleri dolan kız babasının boynundan sıkıca sarıldı "Baba! Baba!"
"Efendim?" Ateş ilk dondu sonrada şaşırak kızının sırtını okşadı.
Ilk sözünün baba olduğunu Ateş anladı ama sırtını okşayarak kızını sakinleştirmek istedi. Nedense hıçkırarak ağlaması babasının hoşuna gitmedi.
Dedesi sinirle oğluna baktı ama durumu anlayınca torununun keyfini yenilmek için Laraya gülümsedi
"Torunum demek babasını severmiş mm? Demek babayı unutmadın. Test edelim mi?"
Lara babasının boynundan başını kaldırdı ve dedesine döndü.
Ağladığı için gözleri hemen şişti küçük kızın, Lara burnunu çekti ve evet anlamında başını salladı. Bir eli hala Ateşin boynuna sarmıştı, diğer eli ise emziği tutyordu ve bırakmaya niyeti yok gibiydi.
Ortamdanda onay gelince bay Vural yavaş ve sakince eşyaları torunundan aldı.
"Babanın kucağından bana gelirsen bunlar senin, eğer babandan inmesen bunları geri almak zorunda kalırım."
Dedesi üzülmüş gibi yaptı, Lara ilk babasına sonra eşyalara baktı ve elbisenin cebini gösterdi ve sırıttı.
Ordaki herkes kızının babasına çekeceğini anladı sadece ortamdakiler değil Ateş ve Vural beyde.
Yanakları kızaran çocuk kıkırdadı.
Kalabalık bu anı gülerek ve tatlı sözlerle karşıladı, misafirler partinin sonuna geldiğini anladılar ve gitiler.
Yalnız kalan Aslan ailesinde seslik oluştu. Ateşin babası küsmüş şekilde torununa baktı "Ilk sözünün baba olduğuna inanamıyorum bayan Lara!" Ağlamaktan gözleri şişen kız sadece dedesine gülümsedi.
"Peki ya sen? Hayırsız, eğer bugün gelmeseydin seni red edecektim"
"Işlerim uzadı Amerikalı bazı kişilerle anlaşma hazırladık"
Ateş derin nefes aldı, babası göz devirerek torununa döndü
"Lara, dede dersen sana başka yeni marka spor araba alırım"
Lara gülümsedi "Dede!"
"Yeniden"
"Dede!"
"Tekrar!"
"Dedem, dede. Dedem!"
Dedesi torunun neyi sevdiğini anladı ve bazı durumlarda kullanmak istediğini bir kenara yazdı.
Ateş yine derin nefes aldı, kızını yere bıraktı
"Ben duş almaya sizde dinlenin yarın konuşuruz iy geceler" parti bitmişti tam bir saat babasının kucağından inmeyen Lara sinirlendi.
Bunca ay ayrı kalmalarına rağmen Ateş konuşmadan açıklamadan işine dönmüştü.
Dadısı Larayi odasına götürdü ve pijamayı giydirerek masal anlattı.
Lara:
Masal bittikten sonra dadım çıkınca bende yerimden kalktım neyseki küçük sandelye koymuşlardı yatağımın yanına inmem için!
Babama kendimi sevdirmem lazım bu yüzden yanında yatmaya karar verdim! Planıma gülümsedim yataktan indikten sonra sandalyemi zorla çektim kapıya kadar, sonuçta küçüktüm. Kapının koluda baya uzundu! Odamdan yavaşça çıktım ve kapımı kapatım sağ tarafta babamın odası olduğunu biliyordum soldaysa dedemin odası vardı.
Sandalyemin üzerine çıktım ve kapıyı açtım oda sessizdi ve karanlıktı demek babam uyuyordu. Yatağının uzun olduğunu anladığımda ise sandalyemi yine çekeceğimi anlayınca moralim bozuldu.
Ağrıdı ve bu tombik eller yoruldu.
Neyse, bende çekmek zorunda kalmam zıplayarak yatağına atlarım!
Uyanırsa bile sorun olmazdı, yinede yatağa zorla çıkmayı tercih etim ve çıktımda. Uykuya daldım bir anda ve gülümsedim görev başarılı.!!!
Odada garip sesler duyunca gözlerimi açtım altında sadece eşofmanı ile babam saçlarını kurutarak içeri girdi. Yanaklarım kızardı altı baklavalı olan adam "Uyandın mi?" Dediğin de başımı salladım.
Tamam çocuktum ama utanıyordum benim ruhum genç kız baba!
Kendisi utanmıyormu?
"Kimseden habersiz neden odama geldin?"
"Uyfu icin" dişlerim yüzünden zar zor konuştum ve 1 yaşlı çocuğun normal konuşması baya kötü olurdu diyede düşündüm.
"Dadın endişelendi odanda seni bekliyor yıkan ve kahvaltıya in"
Şimdi bu beni azarladı mı?
"Indiy"
Babam sırıttı "Nasıl bindiysen öyle in"
"Indiy"
kötü babam var benim bunu anladım!
Eğer bende Lara Aslansam yataktan indirtirim!
"Bütün gün yatak da geçirebilirsin o zaman"
Şerefsiz....
Bana daha küfür yasak ama karşıdakine baya yakışıyor. Bu sefer sen kazandın baba ama intikamımı çok pis alıcam!
×××××
Yeni bölüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Babam Kötü![Düzenlemede]
Random⚠️Düzenleme tarihi başladı *19.11.2024* Bitme *...* Bazı konu ve yanlışlar düzelticek⚠️ ➕Anlayışınız için teşekkür ederim✔ ××××× Yeni doğmuş bebeğin ruhu on sekiz yaşlı genç kızdı, o kızın görevi vardı: babasını korumak ve sevmek. Ateş Aslan bir k...