• 02. •

405 21 0
                                    

"Stále neviem, či je to dobrý nápad." Francis vystupovala z taxíka, ktorý ju aj Charlesa odviezol do klubu, kde mali pretekári párty.
"Si neohrozená Hamiltonová! A ty sa mi tu trasieš ako osika, pretože máš strach, že si ťa desiatka chlapov neobľúbi?"
"Keď to povieš takto-" pokrútila hlavou. "Desiatka?!" zastala pred dverami. "Kto všetko je tam?"
"Tvoj brat nechcel ísť. A s ním sa ja hádať nebudem. A samozrejme Seb, Valtteri a Nando nešli." zasmial sa Charles. "Ale inak sú tam asi všetci chalani a ich priateľky." otočil sa na priateľku. "Zapijeme tvoj dnešný úspech, kočka!"
"Oh môj-" Francis si povzdychla. "Fajn. Jeden drink a odchádzam."

Charles vchádzal do klubu ako prvý, Francis ho nasledovala a keď sa okolo nich zhŕkli prví jazdci, snažila sa nevytŕčať.

"Charles!!"
"Výborne!!"
"Ahoj!"

Zdravili ho ostatní a Francis si všimli až keď sa Charles postavil bokom.

"Ahoj, chalani." pozdravila opatrne.
"Fran?"
"Ahoj, Francis."
"A ona tu čo robí?!"

Reakcie boli zmiešané, Francis sa cítila mizerne. Charles ju chytil za ruku, ťahal ju k baru, kde im objednal dve vodky s džúsom.

"Charlie, nie som som si istá-"
"Francis Hamiltonová!!" ozval sa za ňou veselý hlas a ona sa otočila za jeho majiteľom. "Nečakal som ťa tu."
"Ahoj." usmiala sa na neho. "Charles ma pozval."
"A urobil veľmi dobre." sadol si vedľa nej. "Gratulujem k dnešnému umiestneniu. Skvelý začiatok."
"Nikdy si sa so mnou nerozprával. Čo zmenilo tvoj názor?" prižmúrila oči.
"Sám neviem. Ale si zaujímavá osobnosť, Francis. Charles o tebe hovorí v superlatívoch."
"Charles vie občas dosť preháňať." pretočila očami a otočila hlavu na spomínaného priateľa, ktorý už bol na parkete.
"Vie. To súhlasím. Ale neklame." mykol plecami jej spoločník. "Počuj, očividne tu ani jeden z nás nechce byť. Viem o lepšej zábave." vstal zo stoličky a kývol jej hlavou. "Ideš?"
"Kam?"
"Nechaj sa prekvapiť."

Francis váhala, napokon sa otočila na barmana a kývla na neho nech sa k nej nakloní.

"Ak by sa vás Leclerc pýtal kam som šla, tak mu povedzte, že ma to tu nebavilo." strčila mu do dlane dvadsať dolárov a nasledovala Landa z baru von. "Povieš mi kam ideme, Norris?"
"Veríš mi?"
"Ani trochu!" pokrútila hlavou.
"Budem sa tváriť, že som to nepočul." zasmial sa. "Pôjdeme na pláž. Dnes má byť Mars viditeľný voľným okom. Môže to byť zaujímavé."

Francis šípila niečo zlé. Tento mladý Brit sa jej smerom nikdy ani nepozrel, nie to aby sa s ňou ešte rozprával.
A aj napriek tomu ho teraz nasledovala z klubu na pláž.

Kráčali v tichosti, bok po boku. Francis to ticho nevadilo. Bolo príjemnejšie než hluk v klube.
Keď prišli na promenádu, prešli cez trávnik na pláž. Obaja si zobuli topánky a boso sa brodili stále teplým pieskom čo najďalej od svetiel mesta.

"Ty ma zatiahneš niekam do tmy a zabiješ ma, však? Moje telo hodíš do mora a nikto ma nikdy nenájde." robila si srandu, uvažovala ale, či je bezpečné byť s ním osamote.
"Kriste Pane. Ty asi čítaš priveľa detektívok." smial sa Lando. "Sľubujem, že ťa nezabijem. Nie som si istý, či by mi to prešlo. Som dosť nešikovný a nemám chuť tráviť mladosť v base."
"Neupokojilo ma to." ostala stáť uprostred pláže. "Ďalej nejdem. Už cítim mokrý piesok. Blížime sa k vode."
"Fajn. Aj tu je to celkom obstojné."

Obaja si už očami privykli na tmu a tak dokázali rozoznať kde ten druhý z nich stojí. Lando sa vrátil pár krokov ku Francis a sadol si do piesku k jej nohám.

"Budeš tu celú dobu stáť?"
"V prípade núdze rýchlejšie utečiem." pozrela dole. "O čo sa pokúšaš? Nič v zlom, ale ani trochu ti neverím." mračila sa, čo on vidieť nemohol.
"Viem, že od kedy si pri nás v ef jednotke, nesprával som sa k tebe dobre-"
"Dobre? Ty si sa nesprával nijak. Ani jeden z vás ma do dnešného dňa neakceptuje ako rovnocennú súperku." priznala na rovinu.
"Si prvá žena vo formuliach za posledných tridsať rokov. Osobne si na to neviem zvyknúť."
"Ty si nemáš zvykať. Keď príde do tímu niekto nový, spriatelíte sa s ním. Napríklad Oscar. Od začiatku ste kamoši. A rovnako ho akceptujú aj ostatní. Mne sa neviete ani pozdraviť a to som medzi vami už tretiu sezónu."

Lando vstal z piesku a postavil sa oproti Francis. Bol od nej vyšší, aj keď nie o veľa.

"Pochop to konečne. Si žena! O čom sa s tebou asi tak máme rozprávať?!" jeho chladný hlas ju zarazil.
"S vami mám viac spoločných tém než so ženami." odvetila dotknuto. "Charles sa so mnou rozpráva."
"Ak by si roztiahla nohy aj ostatným, možno by sa s tebou bavili aj oni!" šplechol jej do tváre.

Francis ostala stáť ako zamrznutá. Nebola si istá, či naozaj povedal to, čo počula.

"Čo si to-?!" stratila slová.
"Dobre si ma počula, Hamiltonová. Všetci to o tebe rozprávajú. Ako inak by si dostala miesto v takom tíme ako Mercedes?"
"Všetci to o mne rozprávajú." vydýchla, stále šokovaná jeho slovami. "Ak by sa tí VŠETCI trochu zaujímali-" pokrútila hlavou. "-tak by vedeli, že nikdy som sa neznížila k niečomu podobnému. Ale načo ti to tu ja vysvetľujem?!" otočila sa na odchod.

Keď sa dostala na chodník, opäť sa obula a rýchlou chôdzou sa vracala na hotel.
Všetky emócie držala v sebe, no len čo sa za ňou zavreli dvere na izbe, so zúfalým krikom hodila sklenenú vázu cez celú miestnosť.
Vrela v nej zlosť, Landove slová sa jej ozývali v hlave ako ozvena a ona sa, plná hnevu, zošmykla popri stene na zem.

"Fran?! FRANCIS?!" brat jej klopal na dvere.
"Daj mi pokoj!!" zakričala mu.
"Čo sa deje?!"
"CHOĎ PREČ, LEWIS!" pevnosť jej hlasu sa vytratila.

Klopanie ustálo, ale len na pár minút. Zámok odrazu cvakol a dvere jej izby sa otvorili.

"Franny!" keď Lewis zbadal svoju sestru uplakanú na zemi, premohol ho strach. "Čo sa stalo?!"
"Daj mi pokoj. Všetci nech mi dajú pokoj." plakala, kolená si pritiahla k telu.
"Ublížil ti niekto?"
"Všetci."
"Do pekla, Fran! HOVOR SO MNOU." zlostil sa na ňu.
"Som všetkým na smiech, Lewis. Každý si o mne myslí, že som sa sem dostala cez posteľ. Všetci si to medzi sebou veselo rozprávajú."

Na bratovej tvári sa objavil záblesk niečoho ako strach a zlosť zároveň.

"Ty si to vedel?!" vyskočila na nohy.
"Vravel som im, nech s tým prestanú-"
"TY SI TO VEDEL A NIČ SI MI NEPOVEDAL?!" skríkla.
"Fran, nemyslia to vážne-"
"Keď mi to Norris fľochol do ksichtu, tváril sa dosť vážne."
"Lando? Lando ti to povedal?"
"Zdalo sa mi, že mu to robí bohovskú radosť." prešla ku dverám. "Vypadni z mojej izby, Lewis."
"Fran-"
"Dobrú noc!!"

Šesťdesiat šestka || Lando Norris || ✓Where stories live. Discover now