"Ten dnešok, Lando-" Francis kráčala po jeho boku hotelovou záhradou. "Nie som si istá, či by to bol dobrý nápad."
"Čo?"
"My dvaja." zastavila za fontánou a sadla si na jej okraj. "Ja- Nie som si istá-" nervózne točila prsteň na prstenníku.
"Franny." oslovil ju Lando jemne, kľakol si k nej a ruky jej vzal do svojich. "Nevrav mi, že necítiš to čo ja. Ten bozk- Ty sama si to iniciovala, neurobila by si to ak to tak nie je."
"Nepochopia to." sklopila pohľad.
"Kto?"
"Všetci."
"Ale mne sú všetci ukradnutí. Záleží mi na tebe. Ty si pre mňa dôležitá-"
"Od kedy?!" náhle dvihla pohľad. "Kedy nastal ten zlom?"
"Niekedy za posledné týždne." pousmial sa. "Nedokážem odolať tvojim očiam. Tebe- Si výnimočná, krásna a ja som ti celý prepadol. Všetko zlé čo som kedy o tebe povedal beriem späť a budem sa za to ospravedlňovať navždy."Jeho hlas bol naliehavý, akoby od jej akceptácie toho priznania závisel jeho život.
Kľačal, čakajúc na jej reakciu. Akúkoľvek."Lando-" pokrútila hlavou. "Vieš čo to bude? Nedajú nám pokoj."
"Spolu to zvládneme. Som ochotný podstúpiť čokoľvek. Nikto ma nikdy tak neočaril ako ty."Sklonila sa k nemu a pery priložila na jeho v súhlasnom bozku.
Možno by namietala viac. Možno by sa zdvihla a odišla a nechala Landa tak, veď dva roky nevedel jej smerom ani pozrieť a teraz pred ňou kľačí a prosí ju aby mu dala šancu.
A možno by bolo všetko inak, ak by sa do neho nezaľúbila. Ak by neprepadla jeho čaru a jeho očiam a jeho humoru."To isté môžem povedať aj ja." usmiala sa do bozku. "Neviem ako si to dokázal, ale mám ťa rada. Viac ako priateľa, Lando."
Keď ju odprevádzal na hotel, prsty mali prepletené a ani jeden z nich sa nedokázal prestať usmievať. Pri dverách jej izby ostali stáť, Lando ju opatrne hladil po líci, v nepravidelných intervaloch jej cmukol na pery, nos, líce.
"Pôjdeš so mnou zajtra na trať?" opýtal sa opatrne.
"Hneď tak oficiálne?" uvoľnene sa oprela o zárubňu.
"Nech to všetci vedia. Nebudeme sa skrývať. Keď môžu byť ostatní s priateľkami na verejnosti, chcem byť aj ja." Lando sa posunul krok bližšie, telá mali na sebe, Francis si prsty zakvačila o pútka na jeho rifliach.
"Pôjdem s tebou na trať. Ale ráno musím povedať-"
"FRANNY?!" nestihla dopovedať myšlienku, keď sa zo susedných dverí ozval hlas jej brata.
"-Lewisovi, že sme spolu." dokončila, aj keď to bolo zbytočné. "Lewis." otočila k nemu hlavu.
"Čo tu vy dvaja robíte?" mračil sa na nich. "Čo robíš s mojou sestrou, Norris?!"
"Ehm-" Lando cítil srdce až v krku, spomenul si na Charlesove slová. "My sme- Ja som-"
"Lewis, dali sme sa dokopy." Fran sa postavila pred Landa.
"Vy dvaja? Ako? Prečo?" nerozumel ničomu.
"Stalo sa to-" mykla plecami. "Lew, nerob z toho vedu. Sme dospelí."
"Nevedel som, že vy dvaja to tak cítite." mykol plecami.
"Zbieralo sa to posledné týždne." pousmial sa Lando, predpokladal, že je bezpečné prehovoriť. "Nechcem jej ublížiť, Lewis. Mám ju fakt úprimne rád." chytil jeho sestru za ruku.Lewis pohľadom prešiel po ich spojených rukách, prehodnocoval postoj oboch mladých ľudí.
To ako Fran nenápadne chránila Landa sa mu páčilo. Nechcela aby mu bolo ublížené.
A stačil jeden pohľad Landa smerom k Francis a Lewis videl, že toto nie je len taký úlet. Landa poznal dlho, mal ho rád a vedel, že nie je zlý chlapec."Toto nebude nadšený, Fran. A tvoj Andrea pravdepodobne tiež nie, Lando." pokrútil hlavou Lewis. "Ale máte moju podporu. Len pamätajte, že na trati končí akékoľvek priateľstvo." obaja naraz prikývli. "Dobrú noc." vrátil sa do izby, no hneď vykukol späť. "A žiadne nemravnosti, Norris!!"
Na druhý deň, v piatok, v prvý deň šprintov a testov, kráčala Francis a Lando bok po boku. Obaja vo svojich tímových veciach, s batohmi na chrbtoch. Na hlave klobúky, na očiach okuliare a prsty prepletené.
Čakali, že ohlasy budú šialené.
Ale že to bude až taký ošiaľ, to nečakali.Novinári ich fotili, fanúšikovia ich zastavovali, všetci mali kopu otázok, na ktoré nechceli odpovedať.
Upokojilo sa to, keď prešli kontrolou ku garážam, kde sa novinári preriedili, nie všetci dostali povolenie fotiť v paddocku."Čau hrdličky." dobehol ich Charles. "Ste téma číslo jedna na celom svete."
"Rátali sme s tým."
"Dosť rýchlo ste s tým šli na verejnosť."
"Na čo čakať a robiť okolo toho tajomstvá?"
"Pretože tie komentáre na internete sú brutálne. Z jednej aj z druhej strany." zastali za garážou Ferrari. "Neberte ich vážne, ani ich nečítajte. Sú to idioti všetko." Charles Francis objal. "Pamätajte na to."Nový pár sa vybral smerom ku garáži Mercedesu, McLaren bol až ďalej.
Keď sa ale zadné dvere garáže rozleteli a oproti nim kráčal nazúrený Toto Wolff, Francis zastala a Landovi stisla ruku."Do riti!"
"Bude to zlé?"
"Takto sa tváril keď som rozbila úplne nový monopost." hlas mala stiahnutý.
"HAMILTONOVÁ!" skríkol. "ČO DO RITI SI MYSLÍŠ, ŽE ROBÍŠ- NESCHOVÁVAJ SA ZA TOHO SOPLIAKA!!!" Francis sa naozaj chcela schovať za Landa.
"Toto-" hlesla potichu.
"Je to tvoj život, Hamiltonová, ale prečo sa musíš dať do kopy s iným jazdcom?!"
"Ale citom nerozkážem-"
"Ser na city!! Si aktuálne najlepšia jazdkyňa sezóny!! Budeš sa venovať jemu a stratíš sústredenie na trati!!" kričal ďalej, na Landa ani nepozrel.
"Hranicu medzi prácou a vzťahom viem rozoznať, Toto-"
"To si len myslíš!!" prskal na všetky strany. "A ty!!" otočil sa na Landa, ktorý krok cúvol. "Zničím ťa, ak kvôli tebe stratí svoju pozíciu!! Neželám si, aby si liezol okolo našej garáže! Neexistuje, že do nej čo i len vojdeš! Ak sa chcete spolu ťahať, robte to mimo tohto územia!! Dosť, že som doteraz toleroval Leclerca! Na neho sa zákaz vzťahuje tiež!" otočil sa na päte a odišiel späť do garáže.Francis sa triasla po celom tele, zopár okoloidúcich členov tímu pozeralo, čo sa deje, pri dverách garáže stáli Francisini chlapi z Mercedesu a hľadeli ich smerom. Keď ich šéf preletel okolo a tresol za sebou dverami, pribehli k nim.
"Franny." obkolesili svoju jazdkyňu aj Landa. "Si v poriadku?"
"M- Ehm- Myslím, že áno." zhlboka sa nadýchla, vydýchla a pozrela na Landa. "Idem radšej dnu, lebo vyletí z kože."
"Ak by sa niečo dialo-"
"Vidíme sa po tréningoch." objala Landa. "Dávaj si pozor."
"Ty tiež." zľahka ju pobozkal a zatiaľ čo Francis kráčala do svojej garáže, Lando sa vybral ku svojmu tímu, kde ho pred dverami tiež čakal Andrea.~ ~ ~
👍 Páči sa to používateľovi frannyhamilton_fans a 2 945 228 ďalším
📝 news_f1 NOVÝ PÁRIK V PADDOCKU!!
Dnes nás v Imole prekvapil novovzniknutý pár. Láska vzplanula medzi jazdcami francishamilton & landonorris. Ani jeden z nich ešte oficiálne nič nepovedal ani neuverejnili vyhlásenie na Instagrame, avšak ich láskyplné pohľady a držanie za ruky boli cestou k ich tímom očividné.
Podľa informácií však z tohto vzťahu nie je nadšený riaditeľ mercedesamgf1, Toto Wolff, ktorý na mladý pár poriadne nakričal.💬 frannyhamilton_fans Lepšie si vybrať nemohla!!😍😍
💬 carl4ndo_fans Hneď som si to myslela!! Predsa len v Punta Marine boli na dvojitom rande!
💬 u53r14nd0 No tak toto sme vedieť fakt nepotrebovali!!🙄🙄~ ~ ~
ESTÁS LEYENDO
Šesťdesiat šestka || Lando Norris || ✓
FanficŽena to má v mužskom svete ťažké. Francis Jasmine Hamiltonová, pätnásť rokov mladšia sestra šampióna Formule 1, Lewisa Hamiltona, bola od detstva inšpirovaná bratom. Bola teda len otázka času, kedy si sadne do smrtiacich mašín a predvedie svoj talen...