Hans chybu na trati nenahlásil, Francis opravili auto a dva týždne neskôr vyhrala závod v Budapešti.
Jediný podozrievavý v tejto situácii bol Toto. Nepáčil sa mu jej výsledok z Anglicka, šprtal sa v zápisoch o oprave, vypytoval sa technikov, ktorí auto prezerali.
Spa, júl 2023
"Je zvláštne, že každé preteky si v bodoch, väčšina z toho je na pódiu, ale keď je za tebou tvoj frajer, zrazu máš poruchu." mračil sa Toto na Francis vo svojej kancelárii.
"A tým chceš povedať čo? Že som si to spôsobila sama aby on vyhral?!"
"Nie, počítač naozaj zaznamenal chybu. O tom nediskutujem. Ide o to, čo nasledovalo. Komisii sa nahlásila chyba v motore."
"Niečo poškodilo podvozok, čím sa zapríčinil únik-"
"ČÍTAL SOM TO, FRANCIS!!" Toto vstal z kresla a prešiel okolo stola k mladej jazdkyni. "Výsledná chyba nezodpovedá poškodeniu. A komisia to neriešila, mávli nad tým rukou. Mali to prešetriť ďalej. Prečo došlo ku poškodeniu? Čo ho spôsobilo? Dalo sa tomu vyhnúť?"
"Toto, bol to jediný závod, kedy som mala DNFko. Vyhrala som doposiaľ viac ako polovicu závodov. Fakt to ideš ďalej riešiť? Dôverujem mojim technikom. Vedia čo robia."
"Za tým je viac. Som zvedavý na dnešok. Štartuješ prvá a tvoj cukrík je za tebou."Francis odišla z jeho kancelárie, závody mali čoskoro začať a Totove obvinenie ju vyviedlo z konceptu.
"Všetko je pripravené, ideme na trať!" inštruoval ju Hans.
S obrovskou dávkou sústredenia sa sa usadila v monoposte a prešla na svoju pozíciu na štartovacej čiare. Zvuk motorov ju upokojoval, keď ich odštartovali na formačné kolo, zrazu ju prestal trápiť aj Toto.
Celý závod sa plne sústredila na výhru. Nechcela dať šancu nikomu, potrebovala dokázať svojmu šéfovi, že nepustí výhru nikomu.
Teraz už nie."Skvelá práca, Fran! P1! Príď sa odstaviť! Gratulujeme!" hlásil jej Hans to, čo dávno vedela.
"JE TO TAM!! ÁÁNOO!! Aký som mala náskok?"
"Sedem sekúnd na druhé miesto. Nedala si im šancu. Skvelá práca, Fran. Vynikajúca!"Spokojná so závodom, odstavila auto a kým prišli ostatní, splnila si prvotné povinnosti.
"Franny." pribehol k nej Lando. "Ty si dnes letela!!" smial sa, keď ju držal v objatí. "V istom okamihu som mal pocit, že mi spomaľuje auto." pobozkal ju na líce. "Gratulujem."
"Musela som dnes Totovi dokázať, že nepustím výhru nikomu. Stále ho máta chyba môjho auta v Silverstone." pokrútila hlavou. "Ale ty máš P2! Gratulujem! Som na teba hrdá."Chvíľku pobudli spolu v objatí, pristavil sa pri nich aj Max, ktorý skončil tretí.
Postupne si ich volali na rozhovor, no Francis sa už tešila na okamih, keď si ľahne do postele. Potrebovala oddych a ticho.Dopriate jej to bolo po takmer troch hodinách.
S Landom mali spoločnú izbu, automaticky im to rezervovali dokopy a ani jeden z nich nenamietal, aj tak boli spolu a zbytočne sa platila izba navyše."Nevládzem." hodila sa do postele bruchom nadol a tvár si zaborila do vankúša. "Ja som psychicky vyčerpaná, Lando." posťažovala sa tlmene.
Posteľ sa pod jeho váhou pohla, cítila ako sa k nej prisunul a jeho ruka ju objala okolo pásu.
"Pôjdeme niekam na dovolenku. Máme mesiac voľno." odhrnul jej vlasy z krku, Francis otočila hlavu jeho smerom.
"Mám pocit, že sa dusím. Uviazla som v Totových pazúroch."
"Ako to myslíš?"
"Vidí, že Lewis na mňa nestačí. Som v aute lepšia. Vidí len body a víťazstvá. Nepripúšťa nič iné. Spochybňuje rozhodnutia mojich inžinierov. Je mu úplne jedno čo sa deje v garáži, či funguje auto tak ako má, on napriek všetkému odo mňa očakáva výhru. A ja mám neskutočný strach z toho čo urobí, keď nevyhrám."Lando ju znepokojene počúval. O práci sa nechceli veľmi rozprávať. Ani by sa nemali.
Ale Francis ľúbil a videl na nej, že sa trápi. Bola znepokojená, vystrašená a už dlhšie pozoroval, že v piatky ráno sa z nej stáva roztrasená kôpka nervov."Veď máš najlepšie výsledky sezóny. Max ťa nedokáže dobehnúť a to minulú sezónu suverénne vyhral sedemnásť závodov. Tento rok si jasný víťaz. Prečo na teba tak tlačí?"
"Minulý rok stratil titul konštruktérov. Dva roky po sebe Lewis nezískal titul šampióna. Vkladá do mňa nádeje, ktoré neviem či dokážem splniť. Zatiaľ mi to vyšlo. Ale čo ak sa niečo pokazí? Čo ak-"
"Hej. Hej!" hladkal ju po chrbte. "Dáme si pauzu, jasné? Ešte v týždni mám aj ja a viem, že aj ty, nejaké povinnosti. Od piatka mám voľno."
"Aj ja." pousmiala sa.
"Takže nám rezervujem niekde dovolenku. Bali? Maldivy?"
"Zanzibar." usmiala sa Fran. "Poďme do Zanzibaru."
"Tak teda tam. Rezervujem letenky, ubytovanie a vypadneme na dva týždne preč. Na samotku."Francis sa posadila, pozorne hľadela na Landa. Občas nerozumela tomu, ako sa on mohol do nej zaľúbiť.
"Čo je?" všimol si jej pohľad.
"Čím som si ťa zaslúžila?" ľahla si späť a schúlila sa mu k boku.
"Prečo?"
"Niekedy je toho na mňa veľa ale mám pocit, že ak by som začala rozprávať, nikto ma nebude počúvať. Že som každému ukradnutá. Ale potom prídeš ty a počúvaš ma. A neodsudzuješ ma za to, ako sa cítim-"
"Zlato, nikdy by ťa nikto nemal odsudzovať za to ako sa cítiš. To, čo sa v nás odohráva je proces, ktorý niekedy nevieme spracovať osamote. Potrebuješ to dať von. A ja som tu pre teba. Ja si ťa vypočujem vždy. Lebo aj ty to robíš. Koľkokrát si ma nechala rozprávať. A možno ti to tak nepríde, potreboval som to a uľavilo sa mi." pobozkal ju na čelo. "Môžeme si povedať všetko a ostane to medzi nami."Možno by ostali v posteli a zaspali by obaja, Carlos im ale písal, že o ôsmej bude v hotelovom bare párty.
A tak sa obaja osprchovali, prezliekli do slušnejšieho než len tepláky a po ôsmej zišli do klubu, ktorý bol v podzemí hotela."Aha! Tu je tím snov!" Charles im obom do rúk strčil dva poháriky ohnivých panákov. "Na dnešný úspech!" pripili si.
Francis posedávala v rohu boxu, necítila sa komfortne, nervózne sledovala hodinky, kedy bude spoločensky akceptovateľné odísť.
"Čo sa deje??" Charles si k nej prisadol, Lando bol s Carlosom pri mixážnom pulte.
"Nič." odvetila prirýchlo.
"Určite." pretočil očami. "Ako dlho sa poznáme?"
"Dlho."
"A koľkokrát som ťa odhalil, že mi klameš?"
"Vždy." povzdychla si Francis.
"Tak čo sa deje?"V skratke mu opísala svoje obavy zo šéfa, avšak pridala aj jednu obavu, ktorú Landovi nepovedala.
"Mám pocit, že mi nepredĺži zmluvu. Od kedy som sa dala dokopy s Landom, je ku mne nepriateľský. Drží ma v tíme len kvôli bodom."
"To myslíš vážne?"
"Sú to len domnienky. Ale obávam sa, že reálne." vstala od stola. "Idem si ľahnúť. Necítim sa dobre." vtisla Charlesovi bozk na líce. "Ty drž jazyk za zubami, prosím ťa. A Norris nech sa baví. Zaslúži si to."~ ~ ~
👍 Páči sa to používateľovi maxvestappen1 a 1 937 208 ďalším
📝 francishamilton Dnešný úspešný deň si žiadal prípitok.🥂
📸 landonorris💬 frannyhamilton.fans Bohyňa!😍
💬 ludi.berghoff Zase. Pohár. Šampanského. Počas. Sezóny?!
💬💬 francishamilton 😇😇~ ~ ~
VOCÊ ESTÁ LENDO
Šesťdesiat šestka || Lando Norris || ✓
FanficŽena to má v mužskom svete ťažké. Francis Jasmine Hamiltonová, pätnásť rokov mladšia sestra šampióna Formule 1, Lewisa Hamiltona, bola od detstva inšpirovaná bratom. Bola teda len otázka času, kedy si sadne do smrtiacich mašín a predvedie svoj talen...