• 18. •

304 15 2
                                    

"Prečo si mi to nepovedala?"
"Nebolo nič isté. Dostala som ponuku, Toto sa len vyhrážal- Nechcela som ťa tým zaťažovať."
"Zaťažovať?! SOM TVOJ BRAT! MAL SOM O TOM VEDIEŤ AKO PRVÝ!"
"Lewis-"
"Myslel som si, že mi dôveruješ, Francis."
"TOTO NIKDY NEHOVOR!" zotrela si slzy. "Lewis, tebe dôverujem zo všetkých-"
"Ale nevyzerá to tak! Stavím sa, že o tom vedeli minimálne traja ďalší jazdci."

Francis prikývla.
Lewis chodil hore-dolu po šatni, miešala sa v ňom zlosť a sklamanie.

"Lewis." Francis brata chytila za ruku. "Presne pre toto som ti to nepovedala skôr. Ten tvoj sklamaný, smutný pohľad."
"Nie som smutný-"
"Toto ma chcel vymeniť s Georgeom." priznala mu. "Po tom všetkom, čo som tento rok dokázala, ma chcel šupnúť na pozíciu tretieho jazdca."
"Prečo? Vybojovala si mu toľké body. Má perfektný nábeh na pohár konštruktérov-"
"Nevie prehrýzť môj vzťah s Landom. Priatelím sa s Charlesom aj Maxom. Od začiatku sezóny sa toho toľko udialo-"

Lewis Francis objal. To bolo jeho neverbálne vyjadrenie lásky a podpory a Francis sa usmiala.

"Odpusť, že som ti to nepovedala ako prvému. Ale ja chcem jazdiť. Potrebujem jazdiť. Nechcem byť číslo tri keď môžem byť číslo jeden."
"Jeden?!"
"Max žiadal Christiana aby ma dali ako jednotku a jeho ako dvojku."
"Wau." Lewis sa zasmial. "Som na teba fakt hrdý. Je z teba neskutočná žena, Franny. Dotiahneš to ďaleko. A v novom tíme ani nehovorím."

Las Vegas, november 2023

"Hľadal som ťa."
"A našiel si ma."
"Schovávaš sa pred svetom?"
"Pred novinármi. Už som vypla aj telefón. Od kedy Toto a Christian zverejnili informácie o mojom prestupe, v jednom kuse mi pípal a zvonil."

Lando sa postavil za Francis, objal ju okolo pása a pery jej priložil na krk. S úsmevom si povzdychla a uvoľnila napäté telo.

"Poď do izby. Pomôžem ti uvoľniť sa ešte viac." milovala Landov vzrušený hlas, bol hlbší a zastretejší než jeho normálny hlas a Francis pri tom cítila tie povestné motýle v bruchu.

Na druhý deň ráno sa Francis zobudila ako prvá, Lando sa rozťahoval takmer cez celú posteľ, hlasno chrápal a ona nerozumela tomu, ako tak rozkošne vyzerajúci človek dokáže vydávať také zvuky.
Vyhrabala sa spod periny, natiahla na seba šortky, ale nevedela nájsť tričko. Bola si istá, že keď jej ho Lando vyzliekal, hodil ho len na kreslo, no nebolo tam.

"Zabijem ho. Prejdem ho autom a zacúvam-" zlostila sa, vzala zo zeme jeho tričko a pretiahla si ho cez hlavu.
"Ešte je len ráno-" z postele sa ozval Landov ranný chrapľák, "-a ty sa už zlostíš?" otočil sa k nej. "OH BOŽE!" posadil sa až príliš rýchlo. "TO ČO MÁŠ NA SEBE?" kľakol si na posteli, prikrývka z neho skĺzla.
"Stratil si mi moje tričko, Norris." uškrnula sa Francis. "Tak si musím požičať to tvoje."

Lando na ňu bez slova hľadel. Nedokázal odtrhnúť pohľad od ženy, ktorú miloval a ktorá bola oblečená v sivom Lando Norris tričku z jeho osobnej kolekcie.

"Bože ty v tom vyzeráš skurvene dobre." kývol rukou a ona k nemu podišla. "Nemám žiadne úchylky-"
"No-"
"NEMÁM!!" začal sa smiať, "Ale ty a toto tričko ste úplne iný level." prudko ňou trhol, zvalili sa spolu do perín.
"Ty si šialený." smiala sa Francis.
"Šialene zamilovaný. A to do teba, láska. Jedine do teba."

V nedeľu po závode, ktorý skončil v prospech Mercedesu, sa Francis odišla prezliecť do šatne, keď ju na schodoch zastavil Toto.

"Ideme s ostatnými z tímu do kasína. Nepridáš sa k nám?"
"Čo zrazu ten záujem?" Francis sa zamračila. "V Brazílii a v Mexiku ste boli všetci spolu na večeri. Mňa si nezavolal ani raz."
"Nechcem to medzi nami ukončiť v zlom, Franny. Bola si súčasťou tohto tímu-"
"Stále som." skočila mu do reči dotknuto. "Stále ti vyhrávam body, aby si získal ten idiotský pohár."
"Beriem to ako nie." otočil sa na odchod.
"Francis." pod schodmi sa zjavil George, zabránil Totovi odísť. "Poď s nami, Franny."
"Už som dohodnutá s Landom a Carlosom. Ideme na koncert Adele." priznala Georgovi. "Viete, robím si plány s ľuďmi, ktorí ma volajú pár dní skôr, nie na poslednú chvíľu." mykla plecami. "Zabavte sa."

~ ~ ~

francishamilton pridala príspevok do svojho príbehu

francishamilton pridala príspevok do svojho príbehu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

📝 Večera a potom koncert.
V dobrej spoločnosti čas plynie pokojne a pomaly. ❤️
🖇️ landonorris carlossainz55 isahernaez

💬 frannyhamilton_fans WOOOW😍😍ako princezná

💬 landonorris Dnešný večer bol najlepší! 🥂
💬💬 francishamilton Bol. Nech ich takých máme viac.❤️❤️

~ ~ ~

Sledovať koncert Adele z VIP lóže boli najlepšie utratené peniaze. Lístky zohnala Francisina asistentka na poslednú chvíľu, samozrejme, že stáli nehorázne veľa, ale všetci štyria si povedali, že si to môžu dovoliť.
Potrebovali na chvíľku vypnúť od sveta motorov a stratégií a riaditeľov, ktorí ich sklamali na plnej čiare.

Lando stál tesne za Francis, rukou ju objímal okolo pásu, prsty druhej ruky si preplietol s tými jej. Sledovali rodáčku z Británie, jej pohyb na pódiu, jej energiu.

"Ona je perfektná." usmiala sa Francis po jednej z mnohých pesničiek.
"Tak ako ty." šepol jej do ucha Lando. "Ľúbim ťa."

Otočila k nemu hlavu, využil to, pobozkal ju, oprel sa bradou o jej rameno a Francis mu na líce vtisla bozk.

"Ďakujem, že si tu pre mňa." šepla. "Že ma tak podporuješ. Nevieš si predstaviť, čo to pre mňa znamená."
"To isté by som mohol povedať ja. Nemohol som si priať lepšiu priateľku, než teba."

Lando bol beznádejný romantik. Miloval sviečky, srdiečka, zamilované piesne a vyznania lásky. Ku svojim priateľkám sa vždy správal s úctou, ale len Francis si ho získala natoľko, že by jej splnil čo jej na očiach videl. Bola jeho princeznou a rád jej to dokazoval.

Jeho jemnosť sa preniesla aj na Francis, ktorá dlhé roky žila vo vzťahu, v ktorom také niečo nepoznala. Slovká plné lásky a citu boli pre ňu cudzie. Podpory sa dočkala jedine od brata. Jej úspechy, na ktoré bola právom hrdá, musela skrývať, pretože sa jej priateľ necítil dostatočne mužne.

Až Lando jej ukázal, ako vyzerá milujúci partner, ktorý sa za svoju partnerku nehanbí, naopak, chváli sa ňou všade.

"Zájdeme s Isou na drink. Pridáte sa?" po koncerte kráčali za Carlosom a Isou na podzemné parkovisko.
"Za mňa to bude nie. Už si chcem ľahnúť. Po dnešku som uťahaná." pokrútila hlavou.
"Lando?"
"Idem s Franny. Zájdeme na drink nabudúce."
"Ako myslíte. Vidíme sa v Abú Dhabi?"
"Jednoznačne." rozlúčili sa s priateľmi a nasadli do Landovho požičaného auta.
"Hotel?"
"Rozhodne. Mojím cieľom je zhodiť zo seba šaty a poriadne sa vyspať."
"Môžem ti s pomôcť s tými šatami?" Landov úsmev bol široký a veselý a Francis ak by aj chcela povedať nie, nemala na to srdce.
"Ty môžeš všetko, Norris." zabodla do neho pohľad. "Ty môžeš všetko."

Šesťdesiat šestka || Lando Norris || ✓Where stories live. Discover now