Trojica pretekárov svojpomocne vymenila defekt na Carlosovom aute a keď skončili, nadšene to oznámili dievčatám s tým, že môžu pokračovať v ceste. Stalo sa však niečo, s čím nik nerátal - Francis a Isabela sa spriatelili.
Fran si s radosťou vzala veci ku Carlosovi do auta a celý zvyšok cesty sa dievčatá zhovárali, Carlos to len mlčky počúval. Bol celkom rád, pretože priateľky jeho kolegov ju akosi nemali veľmi radi, čomu nerozumel. Ale Francis vyzerala, že sa o ňu úprimne zaujíma a ústa sa im po zvyšok cesty nezastavili.
"Nemohol by si- Vieš- Chcel by som s Fran-"
"Chceš s ňou byť sám a ja sa mám slušne vytratiť." doplnil si Charles.
"Presne." pritakal Lando. "Počkaj! Ako vieš?!"
"Myslíš, že som včerajší?" uškrnul sa Charles. "Francis je kus bohovskej ženskej. Len slepý by sa do nej nezaľúbil."
"Nie som do nej-"
"Ale si. Ani na Luisu si tak nehľadel ako na Franny. A ja ti to z celého srdca prajem." usmieval sa Charles. "Ale dávaj si bacha. Nie je ako iné baby. Nepustí si k sebe hocikoho. A teba si celkom obľúbila. Neposer to, lebo-"
"Mi vrazíš?"
"Oh. Nie. Ja nie. Zabúdaš na jej staršieho brata?"
"Ou!" Lando nasucho polkol.
"Ou." smial sa Charles na celé auto.Keď zaparkovali neďaleko Carlosovho auta a sledovali dievčatá ako vystupujú s obrovským úsmevom na tvári, Charles sa otočil k Landovi.
"Ona nás vymenila." sťažoval sa nahlas.
"Myslel som, že nás má rada." naoko dotknutý Lando odul spodnú peru.
"Isa s Carlosom idú do mora." Francis podišla ku svojim priateľom. "Ja tu plavky nemám, takže ostávam len na suchu. A vy?"
"Odrazu sme jej dobrí." Lando drgol do Charlesa.
"Teraz chce s nami tráviť čas." pritakal mu Charles.
"Čože?!" Fran na nich striedavo hľadela.
"Vymenila si nás!" zvolali obaja urazene, stálo ich mnoho síl aby sa nezačali smiať. "Odrazu ti bola dobrá aj žena!"
"Ja-" zaskočená Francis zvesila ramená. "Keď ja som tak dlho nemala žiadnu ženskú kamošku."
"A čo Charlotte?"
"Cha bola super, ale od kedy ste sa rozišli, neodpísala mi na žiadnu správu." pokrútila hlavou. "Tak čo, idete so mnou na pláž, či ste stále urazení?"
"Bohužiaľ, ja sa musím vrátiť na trať, technici potrebujú niečo doriešiť."
"Ale- Ja som chcela-"
"Ja ostanem." Lando skočil Franny do reči. "Ak teda chceš ostať so mnou." dodal.Charles videl ako si Fran Landa prehliadla, zvažovala jeho návrh a napokon s úsmevom prikývla.
"Možno to nakoniec bude aj fajn deň."
Charles odišiel, Lando s Fran sa pobrali za Carlosom a Isabelou aby im oznámili, že sa idú prejsť do mesta.
"Keď budeme chcieť ísť, zavolám vám." kývol im Carlos a ďalej sa venoval Ise.
~ ~ ~
📍Punta Marina Terme
👍Páči sa to používateľovi landonorris a 1 219 028 ďalším
📝 francishamilton Nečakané výlety sú najlepšie výlety.😍
isahernaez carlossainz55 landonorris charles_leclerc
DU LIEST GERADE
Šesťdesiat šestka || Lando Norris || ✓
FanfictionŽena to má v mužskom svete ťažké. Francis Jasmine Hamiltonová, pätnásť rokov mladšia sestra šampióna Formule 1, Lewisa Hamiltona, bola od detstva inšpirovaná bratom. Bola teda len otázka času, kedy si sadne do smrtiacich mašín a predvedie svoj talen...