St. Tropez, november 2023
~ ~ ~
👍 Páči sa to používateľovi redbullracing a 3 728 276 ďalším
📝 francishamilton & maxverstappen1 Budúci tímoví kolegovia. S Maxom navzájom sme sa vyspovedali pre f1magazine.fr. Prezradili sme svoje túžby do budúcnosti a zamysleli sme sa aj nad tým, čo budeme robiť, keď ukončíme naše kariéry.
Celý článok si budete môcť prečítať na webovej stránke magazínu (viď. bio) alebo od zajtra v tlačenej forme.
Ďakujeme, St. Tropez za krásne kulisy.💬 mercedesamgf1 👏🏻 Skvelý rozhovor! V budúcnosti držíme palce, šampióni!!
💬 lewishamilton Ak budeš ukončovať kariéru ako ja, tak to máš ešte dobrých XY rokov, sestrička!❤️
💬 f1magazine.fr Bola to česť!! Ďakujeme za Váš čas! 🦁🐉~ ~ ~
"Kam máš tak naponáhlo?" Max sledoval ako sa Francis po rozhovore rýchlo balí.
"Nemám ešte letenky do Abú Dhabi. Potrebujem tam byť čo najskôr-"
"Poď so mnou." zasmial sa Max. "Mám svoje lietadlo, vezmem ťa, to je najmenej."
"Si si istý?"
"Fran, bude hlúpe ak ťa nechám ísť obyčajným lietadlom. Poďme sa najesť a o dve hodiny môžeme byť vo vzduchu."Abú Dhabi, november 2023
"Zabijem ho!!" Francis sedela v šatni pri toalete, Lewis jej podával pohár vody a mokrý uterák.
"Koho?"
"Maxa!"
"To mi vysvetli." sadol si k nej na zem.
"Pred odchodom z Francúzska ma vzal do nejakej sushi reštaurácie. Mala som vegánske chilli bowl a muselo tam byť niečo, čo mi očividne nesadlo-"
"Ale to on vedieť nemohol." Lewis sám neveril svojím slovám, ale bránil Maxa Verstappena.
"Ale-" Francis na neho pozrela. "Máš pravdu." začal jej zvoniť mobil, ktorý mala na umývadle. "To bude Lando. Čaká ma vzadu, mali sme sa spolu naobedovať-" opäť ju naplo a opäť schovala tvár v záchodovej mise.
"Tak fajn! Idem po toho sopliaka a po Andyho. O chvíľu je prvý šprint a ty nie si schopná sadnúť do monopostu."Francis nemala síl hádať sa. Jej brat mal pravdu. Tento víkend musí odjazdiť ukážkovo, inak príde o titul, ktorý má na dosah. Delilo ju len jedno víťazstvo od toho, aby sa stala prvou ženou, ktorá získala titul Majsterky Sveta vo Formule jeden.
Napokon ju z kúpeľne dostal Lando, usadil ju na sedačku a keď prišiel Lewis s Andym, ten ju okamžite napichol na magnéziovú výživu.
"Čo je s ňou?" do šatne vošiel Toto s Hansom.
"Usudzujem, že otrava jedlom alebo čo." počula Lewisa.
"A šprinty?"
"Budeš musieť nasadiť Georga. Aspoň na šprinty."
"Andy?"
"Dnes ju to auta nepúšťaj! Odveziem ju na hotel, nech sa vyspí, dám jej lieky a výživu. Zajtra ti poviem, ako to s ňou vyzerá."~ ~ ~
ESTÁS LEYENDO
Šesťdesiat šestka || Lando Norris || ✓
FanficŽena to má v mužskom svete ťažké. Francis Jasmine Hamiltonová, pätnásť rokov mladšia sestra šampióna Formule 1, Lewisa Hamiltona, bola od detstva inšpirovaná bratom. Bola teda len otázka času, kedy si sadne do smrtiacich mašín a predvedie svoj talen...