• 09. •

368 15 3
                                    

"Išla si príliš agresívne. Musíš do zákrut viac spomaliť, Francis, inak vyletíš a rozbiješ auto. Sama musíš vedieť, že ťa miestami vynášalo viac než by malo." vysvetľoval jej Hans, keď sa vrátila do garáže po druhom tréningu.
"Viem." stiahla si helmu dole. "Nemôžem za to." povzdychla si, vyzliekajúc si kombinézu.
"Počuj, zlato, choď sa prezliecť a zmizni odtiaľ. Choď si zacvičiť, alebo si ľahni a vyspi sa. Ale zajtra mi na tréningu predvedieš ukážkovú jazdu Francis Hamiltonovej, inak ťa nepustím na trať."
"To mi neurobíš!" Franny vystrašene pozrela na Hansa.
"Tak si ukľudni nervy, inak v závode dopadneš zle!" nechal ju s tými slovami stáť pri aute.
"Fran?" ozval sa spoza nej hlas jej brata.

Otočila sa k nemu so slzami v očiach.
Od kedy na ňu Toto nakričal a boli toho všetci svedkami, bolo jej fyzicky a najmä psychicky zle.

"Poď sem." Lewis k nej pristúpil a objal ju. "Nerev, sopľaňa!" snažil sa ju rozosmiať.
"Čo som to len urobila?" držala sa ho ako kliešť.
"Zaľúbila si sa. Nie je to koniec sveta."
"Ale Toto-"
"Toto s tým bude v pohode. Vieš, že vždy všetko povie v afekte. Nemyslel to tak. Nesmieš si to pripustiť k telu. A hlavne to nesmie ovplyvniť tvoju jazdu, inak to môže mať fatálne následky pre teba aj pre Landa." dohováral jej. "A keď už o ňom hovoríme-" Lewis sa od Francis odtiahol. "Mám ťa poslať k nemu do šatne. On v McLarene pochodil lepšie, než ty. Vojdeš zozadu do garáže a hneď naľavo sú schody. Bude ťa čakať." posúril ju. "Utekaj."

Francis prebehla o tri garáže ďalej, pri dverách stretla Oscara, ktorý ju poslal správnym smerom a ona chvíľu neskôr klopala na dvere s Landovým menom.

"Áno." ozval sa a Francis vošla dnu. "Franny!" vzdialenosť medzi nimi takmer preletel a uväznil ju v objatí. "Si v poriadku?"
"Vôbec. Pokazila som dnes všetko čo sa dalo. Hans mi pohrozil, že ak zajtrajší šprint pokazím, nepustí ma na závod."
"To neurobí!"
"Ale hej. On je toho schopný. A Toto bude ešte viac zúriť."
"Poď si sadnúť." potiahol ju k sedačke, na ktorú sa zúfalo zrútila. "Vedeli sme, do čoho ideme."
"Ale aj tak ma to prekvapilo. Prečo mu to tak vadí?"
"Chce byť najlepší a bojí sa, že by si mi niečo vyzradila."
"Nikdy by som to neurobila. Veď keď sme spolu, alebo aj s Charlesom a ostatnými, nikdy sa nerozprávame o technike. To všetci dobre vedia. Tímom sme verní."
"Wolff má aj tak strach. Príliš mu na tom záleží." Lando si jej smutnú tvár natočil k sebe. "Počúvaj ma, smutko, poďme na hotel. Mám rezervovanú posilňovňu, môžeš sa pridať a vybiješ si frustráciu z tvojho riaditeľa." Fran sa konečne usmiala.
"To znie fajn. Ludi ma už bombardoval správami, lebo som včera večer nemala druhý tréning."
"Tak vidíš. Páči sa mi, keď sa usmievaš." ukradol si od nej bozk. "Nie je to ľahké. Ale čo je, nie?" chcel vstať, keď ho Francis zastavila a pritiahla si ho k sebe.
"Počkaj." šepla a opäť ho pobozkala.

Lando sa k nej nakláňal, bol v nepohodlnom uhle a tak sa Fran rýchlo postavila a sadla si obkročmo na neho.

"Bozkávaj ma." usmievala sa, jej nálada sa zlepšila, nevedela sa nasýtiť jeho bozkov a dotykov, ktoré jej venoval.

Aj napriek priľnavej kombinéze cítila jeho horúce dlane všade. Intenzita bozkávania sa menila, až napokon prešla len do jednoduchých pús až ustála úplne.
Obaja zadýchane sedeli na gauči, Francis na Landovi, čelá mali opreté o seba a ich tváre zdobil úsmev.

"Zvládneme to. Som si istá." ozvala sa odhodlane. "Pokiaľ budeš pri mne, bude to v poriadku."

V nedeľu doobeda utekala Francis na trať sama.
Ráno zaspala, nestíhala, do noci riešila problém so svojou značkou odevov a tak sa nestihla poriadne ani najesť. S Landom sa nevidela, napísali si len pár správ, on mal povinnosti s médiami a ju to akurát čakalo.

"O tri minúty máš byť v média kútiku. Nastupuješ na rozhovor po Verstappenovi." viedla ju asistentka paddockom, Francis si ešte upravovala tričko v kombinéze a nakoniec si na hlavu nasadila šiltovku. "Pol hodina s novinármi, potom obed a preteky."
"Vďaka, Beck." kývla jej a vzala si podávanú fľašu s iontovým nápojom.

Keď vyšla spod stanu k novinárom, pohľadom hľadala kde stojí Max, zaujal ju ale oranžový tím, ktorý akurát skončil a Lando s Oscarom kráčali jej smerom. Cúvla do tieňa pod stan a počkala na priateľa.

"Fran." Lando sa pri nej pristavil, pobozkal ju na líce. "Všetko v poriadku? Vyriešila si to?"
"Skoro. Ešte sú nejaké veci na doriešenie ale musela som to nechať na ostatných." pokrútila hlavou.
"Budú sa ťa na nás pýtať. Ja som ich musel zastaviť, lebo tá mladá v rohu bola až nepríjemná. Vôbec sa nepýtala na závod ani nič, riešila len nás dvoch." kývol hlavou k redaktorke, ktorá spovedala Maxa.
"No dnes im to neodporúčam. Vôbec nemám náladu." mračila sa Fran, všimla si, že Max sa už chystá na odchod.
"Mám ti ju zlepšiť?" usmial sa Lando, nenápadne sa jej obtrel o bok.
"Môžeš to skúsiť. O pol hodiny mám obed-"
"Príď ku mne do šatne." skočil jej rýchlo do reči. "Najeme sa spolu a ja ti zlepším náladu pred závodom."
"Beriem ťa za slovo." tentokrát ona jemu vtisla na líce bozk. "Utekám, Norris."

Cestou k novinárom na míňala s Maxom, pozdravili sa tľapnutím rúk a ona sa pristavila pri prvej redaktorke.

"Francis Hamiltonová, aktuálne číslo jedna tejto sezóny." usmiala sa na ňu blondína. "Francis, od začiatku závodov pútaš pozornosť verejnosti svojou plynulou agresívnou jazdou, ktorá ti doposiaľ vybojovala štyri pódia a spolu máš stopäť bodov. V čom si myslíš, že je tvoj úspech? Je to len v priezvisku? Tvoj brat vyhral sedem titulov šampióna-"

Francis stratila niť, hľadela ako sa redaktorke hýbu ústa ale prestala ju vnímať. Až keď naklonila mikrofón k nej, zažmurkala a spomenula si na prvú polovicu jej monológu.

"V priezvisku to rozhodne nie je. Lewis a ja máme odlišný štýl jazdy, obaja sme úplne iní. Za svoj úspech vďačím hlavne Mercedesu, že mi umožnili jazdiť. Už v predchádzajúcich sériách Formule som dokázala, že jazdiť viem a viem to aj medzi chlapmi. Robím to čo milujem a darí sa mi. Pred nami je ale ešte veľa závodov, ktoré môžu všetko ešte zmeniť."
"Teraz, keď s Landom Norrisom tvoríte pár, zmení to niečo na tvojom tempe? Čo ak prídeš do situácie, kedy budeš musieť-"
"Poviem to rovno." skočila jej Francis do reči. "Ja a Lando tvoríme pár v súkromí. Ak aj spolu prídeme na trať, akonáhle si sadneme do áut, sme súperi a naše tímy to dobre vedia a môžu sa na nás spoľahnúť."
"Takže nehrozí z vašej strany nejaké napomáhanie si získať body a lepšie umiestnenie?"
"Určite nie. Lando je skvelý jazdec a vie si svoje body vybojovať sám, rovnako ako aj ja. Náš vzťah do závodov nebudeme ťahať. Je to podobné ako s mojim bratom. Na trati sme tímoví súperi a bojujeme každý za seba."

~ ~ ~

👍 Páči sa to charles_leclerc a 826 108 ďalším

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

👍 Páči sa to charles_leclerc a 826 108 ďalším

📝 francishamilton Cestou do paddocku som našla strateného strapatého vrabca. Asi si ho nechám.😍 landonorris

Komentáre pod príspevkom sú vypnuté.

~ ~ ~

Šesťdesiat šestka || Lando Norris || ✓Where stories live. Discover now