• 14. •

323 13 2
                                    

"Dnes ráno sa prebral, slečna Hamiltonová. Komunikuje, je v poriadku." oznámil jej lekár, len čo vystúpila na druhý deň z výťahu. "Previezli sme ho na súkromnú izbu." ukázal na dvere. "Môžete ísť za ním."

Spolu s Maxom, Lewisom, Charlesom a Carlosom vošli do jeho izby. Lando sedel na posteli, mal zapnutú televíziu ale pozeral von oknom.

"Ty si nás riadne vystrašil!" Carlos upútal na nich pozornosť a hlava mladého Brita sa otočila smerom k nim.
"Toto mi už nikdy nerob." Francis ho opatrne objala, jeho ruka sa omotala okolo jej tela, druhú ruku jej položil na líce. "Tak veľmi som sa o teba bála."
"Mrzí ma to. Nechcel som ťa vystrašiť." šepol. "Videl som v správach čo sa stalo. Pierre je v pohode?"
"On áno. Včera tu bol so mnou." Francis si sadla na kraj postele, ostatní si pritiahli stoličky alebo ostali opretí o parapetnú dosku.
"Nemala si vychádzať z auta. Kvôli tomu ťa zrušili zo závodu."
"Neodpovedal si na rádio. Potrebovala som vedieť, či si v poriadku-" pokrútila hlavou. "Sú to len body."
"Ktoré som získal ja." tešil sa Max.
"Ešte mám deväť závodov, kde tohto tu s prehľadom porazím."

Nejaký čas pobudli pri Landovi všetci, napokon ich Lewis vytiahol von, chcel nechať Francis a Landovi súkromie.

"Večer letím do Talianska." pozrela na priateľa. "Nemôžem tu ostať. Musím sa pripraviť na ďalší závod."
"Je mi to jasné." prikývol. "Ja budem v poriadku, zlato. Monzu odjazdí Alex a ja sa vrátim na závod do Singapuru. Keď ma pustia, pôjdem na pár dní domov."
"Po Monze prídem za tebou. Volala mi tvoja mamka. Niekoľkokrát." pousmiala sa Francis. "Myslím, že ani nespala. Čo najskôr sa jej ozvi."
"Nemám tu-"
"Veci som ti doniesla." skočila mu do reči Fran a ukázala na kreslo. "Máš tam všetky doklady a mobil s nabíjačkou. Z hotela som vzala oblečenie. Ak by si potreboval viac, pošlem ti niekoho na pomoc."
"Franny, mám svoj tím ľudí." Lando ju zastavil. "Zlato, upokoj sa, dobre? Som v poriadku, nič mi nie je. Dám si chvíľku pauzu a budúci týždeň budem znovu na trati."

Do tohto okamihu si Francis držala pevnú masku, avšak škrupina praskla a ona sa rozplakala. Lando ju len objal, nemusel nič hovoriť, tušil na čo myslí.

"Vieš, že si vždy dávam pozor. Bola to hlúpa nehoda."
"Keď som ťa videla na tých nosidlách-" krútila hlavou. "Ten strach bol neúnosný."
"Rozumiem ti. Tiež by som bol strachom bez seba. Ale všetko bude dobre, jasné? Nemysli na to. Sústreď sa na závod."

~ ~ ~

👍 Páči sa to používateľovi f1 a 1 297 028 ďalším

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

👍 Páči sa to používateľovi f1 a 1 297 028 ďalším

📝 francishamilton & landonorris Aby sme obaja naraz odpovedali na milióny vašich otázok - Lando je v poriadku, zotavuje sa po nehode doma. Na závode v Monze ešte jazdiť nebude, Singapur si újsť nenechá. Žiadne vážne zranenia nemal.

Hádam tento príspevok upokojí toľké otázky, pretože každému zvlášť sa odpovedať nedá.

A áno, žiadala som ho aby sa na fotkách tváril normálne, ale to by som od neho chcela veľa. Sami ale uznáte, že je rozkošný.

💬 landonorris 😇😇

💬 frannyhamilton_fans Rozkošný. Až príliš.❤️

💬 l4ndofanclub Skvelé správy! Ďakujeme!🙏🏻

~ ~ ~

Monza, september 2023

"Francis?"
"Max. Prišiel si na obed?"
"Prišiel som ťa pozvať k nám do garáže." prisadol si k nej. "Môžeš zmiznúť na pár minút?" znel tajomne.
"Čo sa deje? Je všetko v poriadku?"
"Poď."

Francis zahodila nedojedené kúsky horkého šalátu do koša a nasledovala Maxa ku garáži Red Bullu, kde svojou kombinézou pútala nechcenú pozornosť.

"Francis Hamiltonová!" začula hlas Christiana Hornera.
"Čo to má znamenať?" mračila sa na Maxa. "Prečo si ma-"
"Poď na slovíčko, Francis." kývol jej Christian. "Prosím." kývol smerom, kde mal pravdepodobne kanceláriu.

Francis nasledovala riaditeľa monopostu do jeho kancelárie, zavrel za nimi dvere a ukázal na stoličku.

"Usaď sa."
"Postojím, vďaka." zamračila sa. "Čo odo mňa potrebujete, pán Horner?"
"Christian. Volaj ma Christian." usmial sa. "V paddocku sa hovorí, že Wolff ťa chce budúci rok stiahnuť z trate."
"Kto to hovorí?"
"Je jedno kto. Je to pravda?"
"Ešte sme o ničom nehovorili. Nie je so mnou spokojný."
"Predvádzaš na trati fenomenálne výkony. S čím nie je spokojný?"
"Mám dve DNFka a chodím s Norrisom."
"Zo štrnástich závodov máš dve DNFka ale osem vyhraných závodov. Koľko máš aktuálne bodov?"
"Dvesto sedemdesiat." Francis sa usadila za stôl. "Kam tým mierite, Christian?"
"Jazdi za Red Bull, Francis." povedal a ona len šokovane otvorila ústa na odpoveď, ktorá neprichádzala. "Nerozhoduj sa okamžite. Premysli si to. Sergiovi tohto roku končí zmluva a zhodli sme sa na tom, že budúci rok pre Red Bull jazdiť nebude. V hre ostáva Daniel alebo ty. A ja by som chcel teba."
"Daniel má väčšie právo jazdiť za Red Bull."
"Daniel za svoju kariéru vyhral osem závodov. Ty si ich vyhrala doposiaľ osem a to jazdíš prvú sezónu. Max svoj prvý závod vyhral až rok po tom, čo nastúpil do jednotkovej formule. Trvalo mu päť rokov kým dosiahol také výsledky ako ty dosahuješ teraz. A to si v Mercedese. Predstav si čo dokážeš, keď budeš pri nás."

Francis neverila vlastným ušiam. Jazdiť za Red Bull by bol pre ňu splnený sen, o ktorom nikdy nikomu nepovedala.
Ani Lewisovi. Ten to hádam pochopí. On má dlhoročný kontrakt s Mercedesom a nemieni sa ho vzdať.

"Kedy potrebujete odpoveď?"
"Povedzme, že deň po Abú Dhabí by sme podpísali zmluvu. Na dva roky? Predbežne."
"Môj vzťah s Landom-"
"Je mi to ukradnuté. Vidím vás spolu. Ako pár fungujete perfektne. Max o vás často hovorí, ako sa podporujete navzájom. Ste mladí, prajem vám to. Očividne si nepoľavila zo svojej snahy byť majsterkou sveta. Skôr naopak. Akoby ťa hnal dopredu. A ty ho tiež ťaháš vpred. Od kedy ste spolu, má lepšie výsledky."
"Bodaj by to takto videl aj Toto." Francis vstala. "V Brazílii vám poviem moje rozhodnutie, Christian. Nikto mi ešte ponuku nedal a je pravda, že Toto načrtol, že so mnou ďalej nepočíta. On by ma ale stiahol na pozíciu tretieho jazdca, čo nechcem. Chcem jazdiť. Potrebujem jazdiť."
"A ja ti to všetko dám." usmial sa. "Ak by si niečo potrebovala," natiahol k nej ruku s vizitkou, "zavolaj mi."
"Pre vlastné dobro, ak budem niečo potrebovať, poprosím Maxa, aby ma k vám zaviedol. Ak by mi vizitku našiel Toto alebo Lewis, odtrhli by mi hlavu."

Francis vyšla z Christianovej kancelárie, zišla do garáže Red Bullu, kde nastalo ticho. Max aj Checo k nej pribehli a vyšli s ňou za garáže.

"Chce ťa do tímu?" opýtal sa Sergio potichu.
"Ako vieš-?"
"My sme ťa navrhli. Daniel je geniálny jazdec, ale ak chce mať Christian hviezdny tím, bude vás chcieť oboch." usmial sa. "Ja vo Formuliach neostávam. Aspoň na nejaký čas nie. Mám tri deti, ktoré nevidím vyrastať. Chcem byť s nimi."

Pri jeho slovách ostala šokovane hľadieť na priateľa, Max prikyvovaním jeho slová len potvrdil.

"To si mi kedy chcel povedať?"
"Skôr či neskôr to oznámim verejnosti."
"Dobre. Chalani, nikomu nič nehovorte. Dohodla som sa s Christianom, že v Brazílii mu poviem moje rozhodnutie. Ešte sama neviem, čo plánuje Toto."
"Nikomu nič." pousmiali sa. "Ale bratovi to povieš? A Landovi?"
"Uvidím. Musím ísť. Začne závod a ja nie som pripravená."

Francis sa vrátila do garáže, kde ju už netrpezlivo očakával Hans. Kým sa pripravila do auta, vysvetľoval jej isté stratégie, no Francis počúvala na pol ucha.

V hlave jej znel hlas Christiana Hornera, ako jej ponúka životnú šancu.

Šesťdesiat šestka || Lando Norris || ✓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora