Silverstone, júl 2023
Na domáci závod na okruhu v Silverstone sa Francis tešila najviac.
Na svojom konte mala o štyri výhry viac, čím viedla v rebríčku jazdcov s náskokom pred Maxom aj Charlesom.Čo ju prekvapovalo najviac bol ale jej vzťah s Landom.
Všetko im šlo tak hladko, zapadali do seba ako dve kocky, bavili sa a užívali si aj keď mali dosť málo osobného voľna.Párty s chalanmi v klube vymenili po tréningoch a závodoch za film na izbe. Veľa sa zhovárali, plánovali si dovolenku počas letnej pauzy.
Francis žila najlepší život aký len mohla a bola vďačná za všetko."Sníval sa mi sen!" Franny vbehla k Landovi do kúpeľne, aj keď dobre počula, že sa sprchuje.
"Aj mne! Snívalo sa mi, že sme sa sprchovali spolu." uškŕňal sa. "A mám rád, keď sa mi sny plnia." natiahol k nej ruku.
"Áno. Počkaj. Ty si vyhral dnešný závod!" usmievala sa Francis. "Snívalo sa mi, že sme boli spolu na pódiu a ty si bol prvý a držal si cenu a ja som bola na teba taká hrdá-"Lando vyšiel zo sprchového kúta a potiahol Francis k sebe pod tečúcu vodu. Nočnú košieľku jej vyzliekol až keď bola premočená.
"Štartujem druhý. Nič nie je nemožné." usmieval sa. "Predo mnou je len Charles."
"A za tebou ja." pobozkala ho.
"Ale ty by si ma nepredbehla."
"Oh áno. A s akou radosťou." smiala sa Francis. "Hans by ma zabil, ak by som mala príležitosť a neurobila by som to."
"A čo tvoj priateľ-?"
"Nie. Toto sme si vyjasnili! Na trati sme každý za seba." prstami mu prečesala mokré vlasy. "Ale nikdy nevieš, čo dnešok prinesie."Do paddocku prišli s dobrým náskokom pred začiatkom závodu. Ruka v ruke kráčali popred garáže, kde sa pohybovalo množstvo fanúšikov a novinárov, ale aj celebrít.
"Kde ste včera večer zmizli? Videl som vás na parkete a zrazu vás nebolo." zastavil ich Max.
"Chceli sme byť sami." Lando si Francis privinul k sebe. "Vyspať sa pred závodom, veď vieš."
"Jasné, pred závodom. To vám uverím." smial sa. "Tak teda čau na trati!"Maxovi menili motor, štartoval zo šestnástej pozície a patrične bol nervózny, čo na ňom jeho priatelia aj videli.
"Držím palce." Lando pred garážou Mercedesu pobozkal Francis. "Dávaj na mňa pri predbiehaní pozor." žmurkol na ňu.
"Ľúbim ťa." bozk mu opätovala a ich cesty sa na najbližšie hodiny rozdelili.Plynulý štart závodu bol pre Francis dobré znamenie.
Charles a Lando vyštartovali bez zaváhania, pred prvou zákrutou sa dostali do malého vedenia a Francis im bola v pätách.
Za sebou mala Checa, ktorý sa veľmi chcel dostať pred ňu a tak sa snažila dať mu dostatok priestoru, len aby nedošlo ku kolízii."Žltá vlajka, Franny! Žltá vlajka!" hlásil jej Hans.
"Čo sa stalo?"
"Piastri a Ocon mali kontakt. Obaja sú von."
"Sú v poriadku?"
"Všetko v pohode, ale musia upratať trať. Drž si rýchlosť, stále si tretia."
"Lewis?"
"Za tebou."Štyri kolá odjazdili pod žltou vlajkou, keď zbadala zelenú, pridala a elegantne dobehla Landov monopost, ktorý v zákrute obehla po vonkajšom okraji.
"Aktuálne máme polovicu za sebou, si druhá. Na Leclerca strácaš tri a pol sekundy. Norris sa drží v tesnom závese."
"Koľko stráca?"
"Pol sekundy. Budeš mať DRS tak si pohni a dobehni Charlesa."Francis naozaj čoskoro využila DRS systém a priblížila sa Charlesovi na pár metrov. Ďalšie kolá odjazdila za ním, napokon sa dostala na prvé miesto, keď odbočil do pitu.
"Prvé miesto. Do konca máme jedenásť kôl."
"Za mnou to ako vyzerá?"
"Norris sekundu za tebou, Lewis tri sekundy za tebou."
"Britské pódium?"
YOU ARE READING
Šesťdesiat šestka || Lando Norris || ✓
FanfictionŽena to má v mužskom svete ťažké. Francis Jasmine Hamiltonová, pätnásť rokov mladšia sestra šampióna Formule 1, Lewisa Hamiltona, bola od detstva inšpirovaná bratom. Bola teda len otázka času, kedy si sadne do smrtiacich mašín a predvedie svoj talen...