~ ~ ~
francishamilton pridala príspevok do svojho príbehu
📝 Toto ma bude stáť tréningy navyše ale za to trápenie to stálo.🔥🥃
landonorris #cheers💬 landonorris
Dnes si prekvapila aj šokovala!!
Dievča ty si dračica!!😍🐉💬 ludi.berghoff
ALKOHOL?? V sezóne?? Nechám ťa bez trénerského dozoru a robíš si čo chceš?!😡😅
francishamilton
Poctivo to odcvičím!!🏋🏽💬 carl4ndo_fans
Konečne ste s Landom kamoši?! Ešte Carlos a budete najviac hot trojka na trati!!🥵~ ~ ~
"Povedala som jeden drink, Lando!!"
"No veď ten si mala. Toto je panák! To piješ na ex, nesŕkaš to dve hodiny."
"Dorazí ma to. Ja nepijem!"
"Franciiiiiiiis!!!" zaťahoval.Lando Norris neholdoval alkoholu. Ale ohnivé panáky bol schopný piť sám aj celú noc.
"Jeden!!" podvolila sa napokon Francis a kývla barmanovi aby to zapálil. "Wow!" prekvapene na to hľadela.
"Na teba, dračica!"Štrngli si a pretočili do seba obsah štamperlíka naraz. Francis to zo začiatku pálilo v hrdle, ale potom ju zalial pokojný teplý pocit a na jazyku cítila chuť nejakého ovocia.
"To je fakt dobré!" prekvapivo pozrela na Landa.
"Aj ja chcem!!" objavil sa pri nich Charles a okamžite objednal tri rovnaké shoty.
"Charlie!!" Francis zaúpela.Ďalšie tri poháriky v nej zmizli akoby nič. Bolo jej teplo ale bolo jej dobre.
Až príliš dobre.
Uvoľnila sa, tancovala, snažila sa držať pri Charlesovi a Landovi, ale na parkete si ju vystriedali viacerí jej kolegovia."Konečne sa budeš venovať aj mne?" Landova voňavka jej okamžite udrela do nosa.
"Norris." otočila sa k nemu. "Zatancuješ si so mnou?"
"Už si spokojná?" dlane jej uložil na boky, vlnili sa spolu do hudby, Francis si ruky uvoľnene zavesila okolo jeho krku.
"Spokojná?"
"Všetci sa ti venujú. Tancujú s tebou, prijali ťa." jeho modré oči vo svetle žiarili, Francis sa ich nevedela nabažiť.
"Opýtaj sa ma na konci sezóny, Lando. Potom ti poviem či som spokojná."O jedenástej Francis vyhľadala Charlesa aby mu oznámila, že odchádza. Bolo neskoro a ona musela ráno vstávať na letisko.
"Nejdeš sama!!" krútil hlavou.
"Nebudem nikoho ťahať z párty. Vezmem si taxík a odveziem sa na hotel. Lewis ma počká v lobby." argumentovala.
"V žiadnom-"
"Čo sa deje?" pristavil sa pri nich Lando.
"Franny chce už odísť. A sama."
"Chalani, budem v poriadku-"
"Idem s tebou. Aj tak chcem ísť spať. Zajtra odchádzam a nemám zbalené veci."
VOUS LISEZ
Šesťdesiat šestka || Lando Norris || ✓
FanfictionŽena to má v mužskom svete ťažké. Francis Jasmine Hamiltonová, pätnásť rokov mladšia sestra šampióna Formule 1, Lewisa Hamiltona, bola od detstva inšpirovaná bratom. Bola teda len otázka času, kedy si sadne do smrtiacich mašín a predvedie svoj talen...