V nedeľu pred obedom Francis kráčala paddockom sama. Slúchadlá mala na ušiach, hudbu zosilnenú takmer na maximum. Aby zakryla kruhy pod červenými očami, mala čierne okuliare, aj napriek tomu, že bolo mierne pod mrakom.
Už bola skoro pri garážach Mercedesu, keď ju zastavila niečia ruka.
"Čo chceš?" osopila sa na Charlesa.
"Wow, niekto tu vstal zlou nohou?"
"Nemám čas, Charles." opäť si dala slúchadlá, ktoré jej vzápätí zmizli z hlavy. "Rátam do troch, ak mi ich nevrátiš, tak si dnes do formule sadneš s mojou nohou v zadku, Leclerc." zavrčala zlostne.
"Čo som ti urobil?!" prekvapene jej podával slúchadlá. "Včera si zmizla z baru bez slova. Až barman mi povedal, že ťa to tam nebavilo."
"Opýtaj sa svojho kamoša, kde ma zobral a čo mi povedal." vyštekla. "A teraz ma nechaj. Nemám čas." nechala ho stáť uprostred paddocku a prešla pár metrov do garáže.~ ~ ~
👍 Páči sa to používateľovi lewishamilton a 988 276 ďalším
📝 francishamilton Príprava pred závodom. Plné sústredenie a ide sa na maximum!!💪🏽 #girlpower
💬 mercedesamgf1 Dnes to vidíme na pódium!!🥇
💬 frannyhamilton_fans Držíme palce!! Ukáž im to tam!!😍😍
💬 duncan.buckley 🙄❤️ hlavne opatrne~ ~ ~
Čistejší štart si Francis priať nemohla.
Z prvého a druhého miesta začínali Verstappen a Leclerc, ktorí vyštartovali naplno a Francis sa za nimi držala ako kliešť.
Veľmi rýchlo mala náskok pred štvrtým miestom, ale rovnako strácala sekundy na Charlesa."Hans? Ako to vyzerá?" hlásila sa cez rádio.
"Za tebou je Lewis, predbehol Péreza. Stráca na teba štyri sekundy. Ty máš pred sebou Charlesa, strácaš len sekundu a pol."
"To nie je tak zlé. Kolo máme ktoré?"
"Sme v polovici."Francis pridala. Nedovolí chlapom aby ju nechali na treťom mieste. Mala čistú trať a zadok Charlesovej formule pred sebou.
O niekoľko minút neskôr jej Hans hlásil tri kolá do konca a druhé miesto vzdialené len dve stotiny sekundy.Videla aj Maxovu formulu, Charles ho mal na dosah, keď ho v ľavotočivej zákrute chcel Charles predbehnúť. Zdalo sa, že sa Max stiahol bokom, Charles ho obiehal vnútorne, keď sa im odrazu dotkli kolesá a oboch ich to šmykom stočilo do bariér.
Francis to videla len okrajovo, stihla sa vyhnúť autám, keď jej na volante blikala žltá vlajka.
"Hans? Čo sa deje?"
"Max a Charles sú vonku. Do konca ostáva kolo a pol, končíme pod žltou vlajkou."
"Čiže-?"
"Aktuálne si prvá."Francis nemohla uveriť tomu čo počuje.
Prvá.
Ona bude prvá.O necelé tri minúty prechádzala cieľovou čiarou. Vybuchujúce ohňostroje jej jasne napovedali, že naozaj skončila prvá.
Jej prvý závod a ona je prvá.
CITEȘTI
Šesťdesiat šestka || Lando Norris || ✓
FanfictionŽena to má v mužskom svete ťažké. Francis Jasmine Hamiltonová, pätnásť rokov mladšia sestra šampióna Formule 1, Lewisa Hamiltona, bola od detstva inšpirovaná bratom. Bola teda len otázka času, kedy si sadne do smrtiacich mašín a predvedie svoj talen...