Londýn
"Čo je také tajné, že mi to nechceš povedať cez telefón?"
Bol utorok, Francis dokončila raňajky u Landa doma a on netrpezlivo čakal, čo mu povie.
"Na úvod, nie si prvý, kto o tom vie. Bohužiaľ. Sergio s Maxom to vedeli skôr."
"Si tehotná?" vyhŕkol vystrašene s očami dokorán.
"Nie. Ale dobre vedieť, ako by ťa to vydesilo. Nie som. Nepanikár." uškrnula sa.
"Franny-"
"Dostala som ponuku na miesto druhého jazdca v Red Bulle."Sledovala, ako Lando spracoval informáciu a ako tentokrát prekvapene vypúlil oči. Radostne sa usmial a vyskočil zo stoličky akoby si sadol na pripináčik.
"TO MYSLÍŠ VÁŽNE?!"
"Uhm. V nedeľu si ma Horner zavolal k sebe a dal mi ponuku."
"Prečo si mi hneď nevolala?!"
"Nechcela som to riešiť cez telefón. Počúvaš ma vôbec?" smiala sa. "A po tom, čo mi v nedeľu oznámil Toto-" mykla ramenami. "Nemám prečo čakať."
"JA Z TEBA ODPADNEM!!" skákal po kuchyni. "Moje dievča bude jazdiť za Red Bull." zostal stáť na mieste a otočil sa ku Francis. "Ty budeš jazdiť za Red Bull." vydýchol.
"Už to tak vyzerá."Francis jeho reakcia potešila. Toto bol druh podpory, ktorý vo svojom živote potrebovala ako soľ.
"V živote ťa na trati nedobehnem. Nie keď budeš v ich aute."
"Ale prosím ťa, musí byť niekto, kto mi bude kryť zadok auta." rýpla do neho.
"Ja ti zadok budem kryť s radosťou." pritiahol si ju k sebe, rukou skĺzol na jej zadok a cmukol jej na pery. "Máš perfektný zadok."
"Dlho som na ňom drela, Norris. Dotyky povolené len vyvoleným."
"Vyvoleným?!" odtiahol sa. "Skúsi niekto siahnuť na tvoj zadok, dolámem mu ruky."
"Si rozkošný keď žiarliš." pobozkala ho.
"Nežiarlim." bránil sa dotknuto. "Ale nemám rád, keď mi niekto šahá na to, čo je moje."
"Bejby, nie som majetok aby si si ma privlastňoval." prehovorilo Francisine feministické ja. "Ale môžem ti sľúbiť, že by som to nikomu nedovolila. Ani mne by sa nepáčilo, ak by ťa nejaká baba ošahávala."Landovi na mobile pípla prichádzajúca správa, Francis si všimla, že je od Oscara.
"Posiela nejakú fotku." Lando čakal kým načíta fotografiu, Francis mu nazerala cez rameno.
Keď sa na obrazovke objavila jej spoločná fotka s Maxom z nedeľnej párty, začala sa smiať.
"To fotil Oscar?"
"Neviem. Prečo? Čo to má znamenať?" zamračil sa Lando.
"Pýtala som Maxa aby mi dohodol stretnutie s Hornerom. V klube bol hluk tak som mu kričala do ucha."Francis obhajovala fotografiu, na ktorej má pery tesne na Maxovom uchu, drží ho za zápästie a Max má ruku voľne na jej nohe. Nie úmyselne, ale v danú chvíľu ani jeden nesledoval uloženie tela.
"Vraj to odfotil on sám. Nepáčilo sa mu, ako sa k sebe máte."
"Sopliak!" Francis krútila hlavou. "Kelly bola celý čas s ním, ale potrebovala som s ním hovoriť osamote-" povzdychla si. "Ani vo sne by mi nenapadlo, že nás odfotí. Že si vôbec bude myslieť, že by som s Maxom niečo mala."
"Vysvetlím mu to, keď sa s ním uvidím." Lando mobil zablokoval a položil na pult. "Ale celkom mu rozumiem. Vyzeralo to zvláštne."
"No tak to môžem byť rada, že ma neodfotil, ako sa lúčim s Charliem." zasmiala sa Franny.
"Čo?! Ako?!"
"No pusou na líce, predsa. Ako vždy." prstami prečesala Landove strapaté kučery. "Ty sa báť nemusíš, Norris. Nerobím ľuďom to, čo nechcem aby oni robili mne."~ ~ ~
👍 Páči sa to používateľovi ln4edits a 1 937 196 ďalším
📝 francishamilton Konečne doma s týmto klbkom rozkošnosti.❤️❤️ landonorris
💬 ln4edits Aký je vážny.🤔
💬 landonorris Klbko rozkošnosti?!😫😁
💬💬 charles_leclerc 🤣🤣🤣~ ~ ~
Austin, október 2023
"Bude ťa čakať po večeri v reštaurácii v salóniku." Max pribehol ku Francis tesne po kvalifikácii.
"Šibe mu?!" zamračila sa. "Hockto nás tam uvidí."
"Presne to som mu povedal."
"V poriadku. Čakala som na to stretnutie mesiac. Už ma ide od nervov roztrhnúť." prikývla Francis. "Tak po večeri."Max bol práve na odchode, keď zo zadného vchodu vyšiel Toto s Lewisom a Georgom.
"Čo tu chcel on?"
"Dohadovali sme sa na spoločnej večeri." Francis si odložila telefón do vrecka.
"To tvoje bratríčkovanie sa s nimi je na nervy, Hamiltonová." zúril Toto.Lewis a George to mlčky sledovali, Francis bez odpovede len pokrčila ramenami, nasadila si slúchadlá a vošla do garáže, aby sa prezliekla. Mala sa s Landom stretnúť až na hoteli, mali tímovú poradu a nevedel odhadnúť, ako dlho to potrvá.
"Franny!"
"Charlie." zložila si slúchadlá na krk a tempo prispôsobila Charlesovej chôdzi. "Dnes ti to nevyšlo."
"Nevadí. Aj jedenáste miesto je fajn." usmial sa. "Navečeriame sa spolu? Stretol som sa s Maxom."
"Budem rada, Charlie." pozrela na priateľa. "Musím ti niečo povedať. Skôr či neskôr by si sa to aj tak dozvedel."Cestou do auta mu potichu priznala ponuku od Hornera.
"A ja sa to dozvedám posledný?!"
"Nie si posledný. A čím viac ľudí to vie, tým horšie." pokrútila hlavou. "Nechcem aby sa to nejak rozkríklo."
"Neveríš mi?"
"Zlato, verím. Ale kým nemám nič podpísané-"Francis na večeri jedlo ani nevnímala . Sedela medzi Landom a Charlesom, pri stole s nimi bol aj Carlos s Isou a Max s Kelly.
"Čo jej je?" začula Kellyin hlas.
"Je len unavená." odpovedal Lando, jeho ruku ucítila okolo svojich ramien. "Nemôžeš ísť spať hladná, bejby." šepol jej.
"Čože?" dvihla k nemu pohľad. "Oh." jedlom sa len prehrabávala, ale nezjedla z neho nič.
"Ja som bola tak mimo keď som bola tehotná-"
"No to určite nie som!" odvrkla Francis podráždenejšie, než mala v pláne. "Prepáč, Kell." dodala okamžite. "Som len nervózna pred zajtrajškom." vidličku položila do taniera.V pozadí videla ako Christian prešiel reštauráciou do salónika. Pohľadom prešla po reštaurácii, ani Lewis a ani Toto tam neboli a tak s hlbokým nádychom vstala.
"Hneď sa vrátim."
Prešla ku dverám salónika a vošla dnu. Christiana zbadala sedieť v kúte, práve od neho odchádzala čašníčka.
"Christian." sadla si k nemu. "Nebude to na dlho."
"Povedz mi len tvoju odpoveď a môžeš ísť. Ja si vypijem drink a nikto nás tu neuvidí."
"Beriem to." pozrela mu rovno do očí. "Som príliš dobrá na to, aby som bola v pozícii tretieho jazdca."
"Rozumiem. A súhlasím. Wolff robí životnú chybu." Christianov úsmev donútil usmiať sa aj Francis. "Všetko zariadim. Pripravíme zmluvu s dátumom po Abú Dhabi, podpíšeme ju ale skôr. Ak by si niečo potrebovala-"
"Požiadam Maxa. Viem." vstala a obišla jeho kreslo. "Dobrú noc, Christian."
"Aj tebe, Hamiltonová."Keď sa Francis vrátila ku stolu, všetci na ňu napäto hľadeli.
"Veď už niečo povedz!" Lando triasol nohou ako o závod.
"Čoskoro podpíšem zmluvu." šepla s úsmevom.Jej priatelia vybuchli ováciami. Nečakala to a príjemne ju to potešilo.
"Hamiltonová, už som ti to raz povedal. Ale ty si dračica." Lando ju pobozkal. "Vy dvaja budete šialený tím." pozrel na Maxa.
"Už sa na to teším, Fran. Checo je skvelý partner, ale ty si riadna výzva."Keď sa vracali na izbu, Francis pri dverách zaváhala.
"Čo je?" Lando sa k nej vrátil.
"Lewis. On o ničom nevie."
"Kedy mu to povieš?"
"Keď naberiem odvahu."
YOU ARE READING
Šesťdesiat šestka || Lando Norris || ✓
FanfictionŽena to má v mužskom svete ťažké. Francis Jasmine Hamiltonová, pätnásť rokov mladšia sestra šampióna Formule 1, Lewisa Hamiltona, bola od detstva inšpirovaná bratom. Bola teda len otázka času, kedy si sadne do smrtiacich mašín a predvedie svoj talen...