(1)Çilek kız.

471 12 6
                                    

Her öğrenci için sıradan bir okul günü olsada,Lisa için değildi.Eski okulundan nakil olarak bambaşka bir liseye gelmişti,eski okulunda yaşadığı şeyler onu daha fazla ayakta tutamamıştı.Okulun içinde rezil edilmesi,tehditler.Bunlar çirkinlikten veya kötülükten değildi, bilirsiniz.Okulun şu gıcık takımı,popi kızlar.Bazen çok ileri gidiyorlar,Lisa bunlara dayanamayarak başka bir okula nakil olmuştu.Saçları pembeydi,yeni boyatmıştı.Çevresi pembenin çocuksu bir renk olduğunu söyleyerek onu yakın zamanda saçlarını değiştirmesine ikna etmişlerdi,onun dışında büyük gözleri, dudakları,burnu.Adeta bir portre gibiydi,kendini beğeniyordu,hemde çok.Hızlıca yeni okulunun formasını eline kaptığı gibi giyerek hiçbirşey yemeden evden çıkmıştı, bomboş bir çanta vardı sırtında.Kitaplarını henüz almamıştı,bir tane defteri ve kalemi vardı sadece.Geç kalma heyecanıyla koşarak otobüse yetişebilmişti, baktığında boş yer yoktu.Büyük bir iç çekti,ayakta kalması gerekiyordu.Tutunduğu yerden cama doğru bakıyordu,tam önündede oturan bir öğrenci vardı,öğrenci kısaca ve naif bir sesle konuştu;

"Selam,"

Gülümsemesini de yüzünden eksik etmemiş,elini uzatmıştı.Gülümsemesi dikkat çekiciydi,ve çokça şirin.Bunları düşünürken Lisa, daldığının farkına vardı ve elini uzattı:

"Selam."

Kız elini sıkarak konuşmaya devam etti;

"Ben Jennie,Jennie Kim.Seni ilk defa görüyorum,yenimisin?"

Usulca kafasını sallamıştı Lisa,

"Evet,evet.Nakil aldırdım,eski okulumdan."

Adını öğrenmişti,elini yavaşça çekti.Jennie,Jennie Kim.Oldukça naif bir kızdı, çokta şirin duruyordu.Özellikle gülümsemesi,Lisa'nın aklında bir yer edinmişti.Ne oluyordu?

"Sınıf şuben ne?İstersen sana okulu gezdirebilirim.Hem, tatlı birine benziyorsun.Sevileceğin kesin."

Kafasını olumlu bir şekilde sallamıştı Lisa,

"Olur,evet.Teşekkürler."

Jennie tek bir elini havaya kaldırarak parmaklarını Lisa'nın saçına sürtmüştü hafifçe.

"Saçların, çok güzel.Aynı bir çilek kızsın!"

Hâlâ saçlarıyla oynuyordu,Lisa içten içe şaşırıyor bir yandan da seviniyordu.Saçlarını seven,ona saçları ile ilgili iltifat eden tek kişi az önce tanıdığı Jennie'ydi.Bu kızı sevmişti, hisleri ilk onunla arkadaş olacağını söylüyordu.

"Teşekkürler..Teşekkür ederim.Saçımı ilk seven sensin,kimse sevmemişti oysaki.Seni sevdim,"

Jennie, yüzüne gülümsemeyi yerleştirdi,

"Bende seni,hadi inelim."

İnme zamanı gelmişti, herkes teker teker iniyordu.Jennie ve Lisa aynı anda inmişlerdi,okula yürümeye başladılar,Jennie Lisaya birçok şey anlatıyordu,okulun güzelliklerini, göstererek bahçeyi.Lisa'nın çok hoşuna gitmişti,okul dıştan bile mükemmel gözüküyordu.Eski okuluna nazaran..İçeri girmişlerdi,Lisa şubesini tam olarak bilmiyordu.

"Şubemi bilmiyorum, müdürün odasına gidebilir miyiz?"

"Tamam,gidelim.Düş önüme."

Jennie arkadan,lisa önden gidiyordu.Jennie onu yönlendiriyordu, müdürün odasına sonunda varmışlardı.

"Bay Lee Wan'ın odası,seninle geleceğim."

Beraber içeri girmişlerdi,Bay Lee karşıladı onları,Lisa Bay Lee'nin yanında bekliyordu,Jennie ise onunla birlikte bekliyor,heycanının biraz dinmesini sağlıyordu.Sonunda şubeyi öğrenebilmişlerdi, 11/E şubesi.

"11/E'mi?Harika!Benim şubem.Seni götüreceğim, sınıfımızı çok seveceksin."

Lisa ve Jennie sınıfa doğru yürüyorlardı,sonunda sınıfa varmışlardı,Jennie girdiğinde sınıfta bir sessizlik oluşmuştu,ve arkadan yükselen bir ses..

"Hey,Jane!Yanındaki kim?Yoksa kullandığın fahişelerden biri dahamı!"

Büyük bir kahkaha patlamıştı sınıfta,Jennie susmalarını söyleyen bir işaret yapmıştı.

"Kapayın çenenizi!Yalanlarını kendine sakla Seo-bin."

Lisa duyduklarıyla biraz da olsa şoktu, kullandığı fahişeler mi?Ne dönüyordu bu okulda?

"Ben,ben yeni öğrenciyim.Şubem bu sınıftı, nakil geldim.Adım Lisa,yani Lalisa Manobal."

Bir öğrenci boş sırayı işaret etmişti,en arkada biyerdi.

"Koş,otur.Tek boş yerimiz o sıra,Hey millet boş sıramızda doldu!"

Sınıfın pek hoşuma gittiği söylenemezdi,yinede Jennie olduğu için iyi hissediyordum.Arka sıraya geçtim ve çantamı bıraktım, ardından Jennie'nin yanına gittim.

"Jennie,biraz bahçeye çıkabilir miyiz?"

Jennie kafasını olumlu bir şekilde sallayarak bahçeye çıkarmıştı beni,kolumdaydı,koluma girmişti.

Bahçede kaptığımız son banka oturduk,derin bir iç çektim.

"Beni yanlış anlama,sorgulayıcı biri değilim.Yeni tanışmışta olabiliriz ama çok meraklıyım..O kız fahişeler derken neyden bahsediyordu?"

Jennie büyükçe bir iç çekip gözlerini kapattı,yutkundu ve bana geri döndü.

"O Seo-bin,yalancının teki.Benim fahişelerle işim olmaz,hem o seninle tanışmak isterse kesinlikle kabul etme, hayatını mahveder."

Onu dinleyerek kafamı salladım,ders zili çalmıştı, sınıfa girdik.Şansıma Seo-bin tam da yan sırada oturuyordu,şanssızlığın böylesi.Sırama oturarak hocayı beklemeye başlamıştım, gözlerim sınıfı inceliyordu, bayağı temizdi.Ve kiraz kokuyordu, çok güzeldi.Hoca sınıfa girerek dersi başlatacaktıki,kitap ve defterlerimin olmadığını farketti.

"Yeni kız, kitapların yok demek.Seo-bin'in yanına masanı çek,onunla işleyin kısa sürelik."

Şanssızlığın dibine vurmuşsun sen kızım ya,diye mırıldanırken sıramı çekmiştim Seo-bin'in yanına.

"Selamm," dedi uzaltarak kısık bir sesle,

"Selam,Seo-bin."

Ders boyu bana çokça şey anlatmıştı, açıkçası çok gülmüştüm.Eğlenceli biriydi,neden onu sevmiyorduki Jennie?Seo-bin ilede kesinlikle arkadaştı artık.Jennie'ye gözü kaydığında ise, onları büyük bir dikkatle izlediğini gördü.Lisa bakınca hemen gözlerini çevirdi,ama Lisa görmüştü bile.Birşeyler ters mi gidiyordu?

Son derse girmiştik, tüm gün Seo-bin ileydim,Jennie'ye her baktığımda ortalıkta yoktu,ama sınıfa geri dönebiliyordu.Zil çaldı,herkes çıkacaktı,Jennie bana yine hiçbirşey söylememişti, önümden geçerek hızlıca gitmişti.Eve dönüş için otobüse bindiğimde de Jennie yoktu, kötü hissetmeye başlıyordum.Telefonuma bir mesaj gelmesiyle şaşırdım,

Bilinmeyen numara***

Bilinmeyen numara:

Lisa,*** mekanında bekliyorum.Ben Jennie.

....


İlk bölümü yazdımm,Seo-bin ile Lisa bayağı anlaşmış görünüyorlar.İlk bölüm olduğu için dahada heyecanlıyım..Acaba Lisa Mekana gidince nolacak?Yeni bölüme beklemekte kalın!

Did you feel it? ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin