(?¿)Özel bölüm:)

68 8 0
                                    

Jennie-Lisa

Jennie:
ASKIM
GÖZÜNÜ SEVEYİM KOS
YA BEN NİYE 4 SEPET AYNI ANDA TAŞIYORUM Kİ

Lisa:
PUAHAHAHAH
Ağla
Taşınacak o sepetler
Mızmızlanma
Bebek

Jennie:
Bebek değilim ben

Lisa:
Bebeğim?

Jennie:
BEN BİR BEBEĞİM 🐱🐱

Lisa:
Of..|
Çok seviyorum|
çok tatlısın..
Jendeuk-ah
Seni gercekten çok seviyorum..
Şu ana kadar,yani evliliğimizde o kadar iyi bir ebeveyn ve bir eş oldun ki..
Seni farketmesem ne yapardım bilmiyorum.

Jennie:
Tatlım,bende seni seviyorum.
Ve küçük miniğimizide.
Tanrıya şükür namazı kılacağım sizi bana verdiği için,ki beni kendine çok bağladın..Sana bağlanan bir kilit gibiyim, anahtarsız açılamaz ve o anahtarda senin kalbin güzelim.

Lisa:
Ya 🙇🏼‍♀️
Ağlatma beni.
Sepetleri taşı kök saldık burada milya ile
Çok kızıyor sana

Jennie:
Söyle kızmasın,
Hemen gelecek annesi

Lisa:
Sesli mesaj🔊;
Anyee!
Çoyk acıktım!
Geyy!

Jennie:
Gelince ağızını yüzünü ısıracağım
Burnunuda
Kırmızı burunlu pamuk prenses

Lisa:
Boş yapmada gel!!
Kök saldık kök
Kızımız aç
Tükürecek sana

Jennie:
Kızımız..|
Geliyorum hemenn!
Çok özlediniz beni madem :)
Görüldü


***
Elimdeki 4 sepetle zar zor olsun serdiğimiz örtüye koşmuştum,beni bekleyen Çileğimi ve pamuk şekerimi gördüğümde gülümsedim.Milya ilk doğduğunda, saçlarında bir pembelik vardı,doktor normal olduğunu söylemişti.Fakat..Saçlarının pespembe olabileceğini kim bilebilirdi ki?Ciddiyim, saçları pespembe ve doğal bir kızımız vardı ve..Bu ona çok yakışıyordu, çok nadir bi durum olsa bile doktor sağlığının iyi olduğunu ve korkulacak birşey olmadığını söylemişti.Yani, dediğim gibi kızımız nadir..Annesi gibi,yani benim canım sevgilim gibi.Yanlarına yanaşarak örtünün üstüne diz çöktüm,sepetleri sıra sıra yan tarafa koydum.Bağdaş kurarak kollarımı açtım ve Milya'ya doğru bakarak ellerimle gelmesini işaret ettim.

"Gel bakalım pamuk şeker!"

Paytak adımlarla üzerime koşuşturmuş, minik kollarını koskoscaman açarak bana sarılmıştı.Kollarımı beline dolayarak onu kucağıma aldım, saçlarından öperek sırtını sıvazladım.Tek elimi saçlarına attım.

"Biyiyoymusun?Anyem yüüüüüz saayttir jeyndeuk'u özyedim diyoy.Jendeuyk kim?"

Güldüm ve gözlerimi çileğime çevirdim, utançla elini ağzına koymuş yere bakıyordu, kızardığı buradan belliydi.İliklerine kadar kırmızıydı..Pembe saçlarıyla da mükemmel bir ahenk oluşturuyordu,bu yüzden utanmasını seviyordum,ona ait her bir zerreyi,her bir kusuru seviyordum.Fakat, tanrı aşkına Lisa'nın kusuru yoktu ki?Milya'ya döndüm,burnunu parmağımla kıpraştırdım.

"Hmm, öyle mi?Boşver miniğim.Hemm,sana bir sürprizim var!"

Heyecanlı gözlerle bana bakıyordu,sürprizlerden gerçekten çok hoşlanıyordu.Onu kucağımdan indirerek örtüye bıraktım, gözlerimi Lisa'ya çevirdiğimde oda meraklı gözlerle bakıyordu Milya gibi..Ah,anne kız beni delirtecekler güzellikleri ile..Yanımdaki sepete uzanarak,yavaşça pastayı çıkardım,Milya ellerini alkış niyetine Tatlıca çırparken,Lisa ona bakarak gülüyordu.Pastayı koyarak bıçağı aldım ve bir dilim kestim, çatalı alarak bir çatal aldım ve dikkatlice Milya'ya yedirdim.

"Uçak geliyoooorr!"

Ağızına vermiştim, ardından bize hayran gözlerle bakan Lisaya çevirdim gözlerimi, yanına yanaşarak yanağına bir buse kondurdum, dudaklarını aralayarak konuştu.

"Sizi haketecek ne yaptığımı bilmiyorum.."

Elini ellerimin içine alarak dudağına bir öpücük kondurdum.

"Kader bizim için yazılmıştı çileğim,sen ben ve Milya için."

***
:)Özel bölüm yazasım geldi birden..Nasıl bir aile ortamları var buyrun görün,mükemmeller tatlılıktan yedim kafayı.

Jenlisa ile kalın!Bu ilk ve son özel bölüm malesef..

Did you feel it? ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin