Milena:)💓Milena:ASKEEEM
BAL BOCUSUM
GOZUNU YEDİGİMLara:Elektrik mi çarptı?
Milena:Yok hayır
Yada evet
Senin elektrigin carpti
BebegimLara:BEBEGWM DEME İSTW|
Milena,
Bunu defalarca konuştuk.
1.si artık biz yokuz,
2.si bana bebeğim vb. diyemezsin.Milena: Yapma lütfen
Canim aciuoe
Hicmi sevmiyorsun beni?
Onceden de mi sevmediwn?
Nedwn kendini bagladin bana?Lara:...|
Seviyorum ama|
Biz bittik meleğim..|Milena lütfen.
Biz ayrıldık,
Arkadaşta kaldık.
Daha ne olsun?Milena: Arkadas kalmak istemiyorum
Her gun odum kopuyor
Sen baska birini seveceksin diye
Uetisememekten
Neden yapiyorsun bunu banaLara: Özür dilerim,özür dilerim Milena.
Milena:Peki
Seni rahatsız etmeyecegim
Ama bi kez
Yanina gelsem olurmu?Lara:Tamam,gel.
***
Bir süre sonra,Milena gelmişti bile.Onu evime alarak salona davet etmiştim, şuan ise aramızda büyükçe bir sessizlik vardı.Ne benim ağzımdan bir çıt çıkıyordu,nede onun.Kelimeler kurmakta zorlanıyorduk ikimizde,doğrumu, yanlışmı,bilmiyorduk.Boşluktaydık,su birikintisinde çırpınmaya yeltenmek istemeyenler gibiydik.Oturduğum koltuktan kalkarak sessizliği bozmak adına konuştum,
"Mutfağa gidiyorum,bir kaç kurabiye alacağım."
Kafasıyla beni onaylamıştı, hızlıca mutfağa gitmiştim.Bir yandan kurabiyeleri özenlice tabaklara yerleştirirken bir yandam beynim ile savaştaydım.Biz,Milena ile 2 hafta önce ayrıldık,biraz saçma bir ayrılıktı.Ama onca kaba sözün üstüne, arkadaş kalabilmiştik,ki bu bi mucizeydi.Milena'nın oyun konusunda çok hassasiyeti vardı, kafasını oyundan kaldırmazdı.Ki, bu son zamanlarda olmuştu.Ama biz ayrılınca,oyunu siktir etmişti.Bizde,oyun yüzünden ayrılmıştık.İstediğim ilgiyi, sevgiyi anlamamıştım.Onu çok beklemiştim,sevgisini,ilgisini,eski halini.Ama farketmedi bile,onu her gördüğümde kalbim hızlanarak çarpsada,bir yandan da sızlıyor,seviyorsun ama olmayacak diyor bana.Kader ağlarını örmedi diyor,diyecekte.Kurabiyeleri tabaklara koymuş ve salona ilerlemiştim, yüzü bir karış oturan Milena ise beni görünce sahte bir gülümseme yerleştirdi yüzüne.Kurabiyeleri masaya koydum, koltuğa oturdum.
"Seni kırdıysam, özür dilerim Milena."
Uzunca bakmıştı yüzüme,sonra çeneme.
"Sorun değil,hep yaşadığımız şeyler."
Kurabiyeden bir ısırık almıştı.
"Yapma milena.."
Bakışlarını bana çevirmişti.
"Ne?"
"Yapma.."
Elimi ensemde gezdiriyordum gergince.
"Yapma bunu,kendimden soğutuyorsun."
Dökülen göz yaşlarıma hakim kalamamıştım.
"Ben istemedim..Ben istemedim ayrılmayı.Mecburduk,ikimizde öyleydik.İyi bir karar verdiğimi düşündüm,ama acıdı Milena.Çok acıyor,kalbim alev alev yanıyor."
Yutkunamadığımdan,boğazımdaki hıçkırığı serbest bıraktım.Milena ise,usulca yanıma yanaştı ve baş parmağının tersiyle göz yaşımı sildi.
"Ağlama."
Ona götürmüştüm gözlerini, ayrılığımızdan sonraki ilk bu kadar yakındı bana.Ve de,ciddi.
"Ağlama,lütfen.Senin ağlaman canımı acıtıyor."
Birde kendi gözyaşımı sildim onunla beraber.
"Neden bu oldu bize?Neden herşey yolunda gitmedi..Biz kötü bi çift miydik?Milena,seni gerçekten seviyorum.Herşeyden çok,ama aramıza duvarlar örüldü..Aşamıyorum Milena,aşamıyoru-.."
Dudaklarımda hissettiğim baskıyla şaşkın bir ifadeyle kalmıştım, dudağımı emmeye başladığında gözlerimi sıkıca yumdum.Sadece,sadece anın tadını çıkarmak istiyordum.Günlerce kaldığım hasretimi,dindirmeye çalışıyordum.Öpüşmemiz derinlere gitti,beni koltuğa yaslayarak öpüyordu.Ellerimi birleştirerek ensesine attım, hiçbirşey umrumda değildi.Sadece,hasret gidermek istiyordum, sevdiğimin dudakları ile..
****
Seeeelaaaamm!
Uzun süre sonra..
Biraz moralim bozuk, kötüydü üzgünüm2 oy 5 yorum 🥲
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Did you feel it? ✓
Fanfictie'Arkadaş kalmak istemiyorum,dudaklarından öpmek istiyorum. Okul nefreti vede büyük bir ilişki,kurtulmanın doğurduğu bir sevgi. !Fic bazenleri cringe gelebilir..Ama ilk ficimdi.Göz nurumdur kendisi, absürt olaylardan kaoslara kadar ne ararsanız var.K...