8 yıl sonra
Şuan öyle bir ortamdı ki,tiz ışıklar,beyaz ağırlıklı salon, büyük süsler,kocaman avize..Ve teker teker gelen davetliler.Jisoo unnie ve Roséanne kapıda davetlileri karşılıyordu,Milena ve lara ise bir güvenlik gibi dış kapıda takılıyor,herkesin davetiyesine bakıyorlardı.Biz ise Jennie ile arka odada,daha doğrusu soyunma odasındaydık.Aynamın karşısına geçmiş,son takılarımı, saçımı düzenliyordum.Seo-bin ise bana yardımcı oluyordu kıkırdayarak.
"Çok güzel oldun Lisa,Jennie senden dolayı düğüne bile odaklanamayacak."
Gülümsedim.
"Sağol,ve yardımın için teşekkürler."
Arkamdan gelen Jennie gülümseyen gözleri ile yanıma gelmiş,ellerini belime yerleştirmişti.Dudaklarını boynumda hissetmiştim.Kızımız Milya ise yanımıza gelmiş,elimi tutmuştu.
Bana ve Jennie'ye dönmüştü,"Çok güzelsiniz anne."
Gülümsedim ve elimi tutan eline bi öpücük kondurdum.
"Teşekkürler anneciğim,sende çok tatlısın.Değil mi annesi?"
Jennie gülümseyerek kızımızın alnına ve burnuna bir öpücük kondurmuştu.
"Evet, çok tatlı benim prenseslerim."
Kıkırdayarak ayağa kalktım.
"Sevgilim, çok heyecanlıyım.Hayatım boyunca bu anı bekledim,ve gerçekleşiyor..Tanrı aşkına evleniyoruz biz."
Gülümseyerek dudağıma bir buse kondurdu,ellerimi tuttu.
"Evet..Seni çok seviyorum.Hayatıma girdiğin için teşekkürler,bana bütün güzellikleri kattığın için.Ve,bana sevgiyi en derinden sonsuza dek öğrettiğin için sevgilim.Sadece senin için kalbimi attıracağım,sadece senin için bu kalp çarpacak.Beni hep sev olur mu?Çünkü ben seni hep en çok sevdiğim gibi seveceğim,ve minik kızımızı da."
Kızımıza dönmüştü, gülümsedi.Yanağına bir öpücük kondurdum.
"Seni hep seveceğim,seni hep çok seveceğim sevgilim.Bende,benim için atan kalbi boş bırakmayacağım.Benim kalbimde hep senin için delice atacak."
Seo-bin bizi en sonunda çağırmıştı,ve soyunma odasından çıkmıştık sonunda.Misafirler ise çoktan gelmişti,ve biz.Bu günden,bu güzel düğünden sonra gerçekten hayatımı yaşamıştım, kızım ve biricik hayatım ile.Berkide,sizin nefret ile başlayan, yargılı sevgileriniz sonsuza kadar sürecek sevginiz olabilir.Bizim sevgimiz gibi,onca şeye rağmen sevmeye çalışan,seven kalplerdik biz.Bazı hatalar oldu, bazı kırgınlıklar oldu.Ama yaralarımıza bir yara bandı değil,bir sevgi dozu olduk.
Biz çok sevdik, çokta sevmeye devam ettik.
Kızım Milya ve Jennie'm,biz çok güzel bir aile tablosuyuz.
***
Ağlıyorum galiba.
Göz bebeğim, canım ficim final oldu.
Bu yolda okuyan,oy veren birçok kişiye teşekkür ediyorum.
Sizler benim güzel okuyucularımsınız.
Biz hep Jenlisa ile kaldık,hep katlandık.
Umarım okurken zevk almışsınızdır,ben çok zevk aldım.
Yeri geldi üzüldük,yeri geldi sevindik.Ama yinede sonuca vardık,mutlu olduk.
Ve siz,sevgiden asla vazgeçmeyin.Bu bir nefret olsa bile.Jenlisa ile kalın!💋
-Did you feel it?-
-Final-İki kalp,iki ruh.Biz birbirimizi tamamlıyoruz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Did you feel it? ✓
Fanfic'Arkadaş kalmak istemiyorum,dudaklarından öpmek istiyorum. Okul nefreti vede büyük bir ilişki,kurtulmanın doğurduğu bir sevgi. !Fic bazenleri cringe gelebilir..Ama ilk ficimdi.Göz nurumdur kendisi, absürt olaylardan kaoslara kadar ne ararsanız var.K...