Sabah 07.35,dün gece yürüyerek eve vardığımda, ağlıyordum.Ama eve geldiğim gibi kendimi koltuğa atmam bir olmuştu,belimin ağrısıyla uyandığımda elimle belime destek vererek kalktığımda iç çekerek kendime gelmeye çalışmıştım bir süre.
Sonunda otobüsten inebilmiştim, gözlerim Jennie'yi aramıştı sebepsizce,yine yoktu.Okula gelmemiş miydi?Dün gece ne yaşanmıştı öyle.Hatırladıkça içi huysuzlanıyordu, dün sabahki güler yüzlü kız birden değişmişti.İçinden sanki kükreyen bir canavar çıkmıştı, çok sinirliydi dün gece.Gözlerinden adeta alevler fışkırıyordu,korkunçtu.Korkunç derecede sinirliydi, öyleydi.Otobüsün okulda durmasıyla birlikte inmiştim,bu sefer yanlız okula girmiştim.Sınıfa doğru gitmem gerekiyordu ama karıştırıyordum, yanıma bir öğrenci geldi.
"Merhaba,sen Lisa olmalısın?Seo-bin ile sizi görmüştüm.Senden bahsetti,11/E'desin değilmi?Seni götürebilirim.Ha bu arada,ben Soo Ho."
Soo Ho,Seo-bin'in Lisaya bahsettiği sevgilisi.Tanışma fırsatları olmamıştı ama bu şuan bir tanışma sayılırdı değilmi? Anlattığı kadar kibar biriydi,geri çevirmeyecektim.Zaten öyle bir şansım yoktu,okulun ortasında öylece kalakalmak istemiyordum.
"Tabikii,iyi olur.Zaten karıştırıp duruyordum,Seo-bin senden bahsetti,hemde çok."
Bunları konuşurken bir yandan da sınıfa yürüyorduk, sınıfa vardık fakat büyükçe çığlıklar sınıfın içinden geliyordu.Ve en kötüsüde bu sesler Seo-bin'in sesine benziyordu, kalın ve aynı zamanda ince.Ve kötü sözler söyleyen gözü dönmüş birinin sesini duydum, çok sinirliydi.Jennie'nin sesinin tıpatıp aynısıydı,bu dün geceyi aklına getirmişti.Sınıfa tedirgince girdiğimde gördüklerim ile ağzım apaçık kaldı,Jennie ve Seo-bin büyükçe kavga ediyorlardı,Jennie Seo-bin 'i saçından sürüklüyor pis sözlerini yüzüne bağırarak vuruyordu, gözü dönmüştü.Alevler içinde olduğu buradan belliydi,herkeste hiçbirşey olmuyormuş gibi onları izliyordu.
"EĞER O KIZLA BİDAHA MUHATTAP OLURSAN,ÖLDÜRÜRÜM SENİ.YAŞATMAM,ACIMAM."
Yanlarına doğru koşmuştum,konuyu bilmiyordum.Seo-bin bana acıyla bağırdı,
"LİSA!LİSA ÇABUK GEL,AL ŞU PİÇİ."
Demişti bağırarak,Jennie'yi Seo-bin'den zar zor ayırmaya çalışıyordum,en son pes ederek Jennie'ye doğru bağırdım.
"NE YAPTIĞINI SANIYORSUN SEN?NE İŞİN VAR KIZLA?"
Jennie duraksayarak bana doğru dönmüştü, birşeyler açıklayacak gibi bakıyordu,sinirini toplamıştı.
"Lisa,Seo-bin,Seo-bin senin hakkında kötü şeyler söyledi.Saf dedi sana,yemin ediyorum dedi.Sana dün gecede demiştim,anla artık bak işte."
Seo-bin ardından haklıymışçasına bağırmıştı,
"Yalan söylüyor!Yalan söylüyor,ben öyle birşey demedim.Hem bir kanıtı bile yok,ona mı inanacaksın Lisa?Dün gece ne oldu hem?Benim hakkımda kesinlikle kötü birşey söyledi,sende ona inandın.Bana inan Lisa,ona değil!"
Gözlerim vahşice doluyordu, Jennie'ye güvenemiyordum, dün geceden sonra yalan söylüyordu,Seo-bin ile aramı bozacaktı.Vahşice Jennie'ye hırladım,
"YETMEDİMİ HA, YETMEDİMİ JENNİE?NE BU BİZİM ARAMIZI BOZMAK İÇİN YAPTIĞIN ŞEY?İKİMİZİN ARASINI BOZDUN,BİDE SEO-BİN İLEMİ ARAMI BOZACAKSIN.SANA GERÇEKTEN İNANAMIYORUM,DÜN GECEDE SANA İNANAMIYORDUM.BENİMLE DAHA FAZLA KONUŞMA JENNİE, ÖNÜME BİLE ÇIKMA TAMAMMI?BİZ SENLE ASLA ARKADAŞ OLAMAYACAĞIZ BUNDAN SONRA,SEN KABULLENENE DEK."
Seo-bin'in elinden tutarak kapıya yönelmiştim,son bir kelime döküldü dudaklarımdan Jennie'ye doğru.
"Seo-bin,sana bin basar."
:::
Okul çıkışı 19.32,Lisa'nın dediği cümle aklıma geldikçe çığlık atarak ağlayasım geliyordu.Gözümün önünden gitmiyordu,bana inanmamıştı.Umursamamam gerekiyordu,insanlar böyle yapmaz mıydı?Ne hali varsa görsün diyerek siktiri çekmezmiydiler?Ama ben,ben yapamıyorum.Çok acıyor,bir yanım çok acıyor.Onun yüzünü görmek istiyordum,onun sesini duymak.Ama bana nefret sözcükleri söylemediği bir söz istiyordum ondan,sadece bu.Aklımdan çıkmıyordu,gülümsemesi olsun, saçı olsun.Pembe saç bir insana nekadar yakışabilirse,Lisa daha fazlasıydı.Neler hissettiğimi bilmiyordum,ne oluyordu?Kendimi anlamakta o sözü hatırladıkça güçlük çekiyordum.
JichunnieSiz:Jichu unnie
Çok kötüyüm
Ağlıyorwm
Canwm acıywrJichunnie:Nooldduu?Kuzuuum?
İyimisin hayatım?
Noldu yine?
Kim üzdü seni?
Döveyim onuSiz:Seo-bin sana bin basar
Dedi unnie
Gerçekten mi?
Seo-bin bana bin mi basar?
Lisa beni hiç mi sevmedi|Jichunnie:Kim dedi bunları?
Saçmalama
Seo-bin tırnağının ucu bile
Olamaz
Asıl sen ona bin basarsın
Yalancının teki o
Kuzum,
Yinemi sinir krizin tuttu?Siz:Unnie,yeni kız
Lisa,lisa çok acıttı
O dedi,seo -bin'e inandı
Seo-bin gözünü doldurdu
Ya Seo-bin onunda hayatını
Mahvederse?Jichunnie:bunları düşünmene
Ne gerek var kuzum?
Kuzum sende birşey var,
Neden Lisa'yı önemsiyorsun?
Kendi iyi halt yemiş, bırak
Kendi cezasını çeksinSiz:Unnie,
Canım yanıyor
Çok yanıyor
Nedenini bilmiyorum
Aklıma gelip duruyor
Özellikle,
Seo-bin sana bin basar
Demesi
Yanıyor unnie,
İçim yanıyorJichunnie:Aşıklar gibi
Aşıklar gibi konuşuyorsun
Bana ondan hoşlandığını söyleme
Daha yeni tanıştınız kuzum
Unutursun
GeçerSiz:Ne hoşlanması unnie?
Neden ondan hoşlanayım
Sadece acıtıyor
Bana inanmaması
Gözünün Seo-bin ile doldurulması
Yarın okulda napacağım ben?
Onu gördükçe içim yanacak
FenalaşıyorumJichunnie:Sen çok şey unuttun
Kuzum,bunuda unutursun
Sana bir hayrı yok demekki
Kısmet nasipSiz:Unnie dayanamıyorum
Yazıyorum
Özür dileyeceğim
Affeder mi?Jichunnie:Kuzuuum,
Dur yapma
Yazma
YAZMA LANçevrimdışı
Lisa Manoban.Siz:Lisa,
Özür dilerim
Çok
Özür dilerim
Ama
Yemin ediyorum
Seo-bin hakkında kötü şeyler
Söyledi,
Susturacaktım onu
Çok yanlış anladın
Neden inanmadın bana?
Acıyor Lisa
Kalbim çok acıyor.Seeelaaam!
Dayanamadım bitirdiğim gibi attım
Okunmasa bile yazmak güzel..
Okurken acıklı şarkılar dinlemenizi öneririm
Çok iyi giderAcaba Lisa affedecekmi?
Beklemekte kalın,
Jenlisa ile kalın!💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Did you feel it? ✓
Fiksi Penggemar'Arkadaş kalmak istemiyorum,dudaklarından öpmek istiyorum. Okul nefreti vede büyük bir ilişki,kurtulmanın doğurduğu bir sevgi. !Fic bazenleri cringe gelebilir..Ama ilk ficimdi.Göz nurumdur kendisi, absürt olaylardan kaoslara kadar ne ararsanız var.K...