(21) Gerçek tutku.

87 5 2
                                    

Dikkat!

Bu bölüm full smutdur.

Ve de Dongpyo ile gezdikleri akşamdan olanlar,Jennie eve gitmeden önce.

Rahatsız olacak iseniz okumanızı önermem.

12+ Smut

Ceketimi hızla çıkararak askılığa uzanan Lisa'nın arkasından gelerek askılığa ceketimi asmış,kıkırdamıştım.

"Ver bana,asayım miniğim."

Lisa oflayarak suratında öfkeli bir yüz belirtti.

"Ne kadar da yüksekte bu askılık?"

Gülerek elindeki kabanı asmıştım,ellerimi beline yerleştirdim.

"Minik,ama tatlı bir çileğim var demek."

Kıkırdayarak yüzünü kızartmıştı, adeta bir çilek gibi.Ellerimi yavaşca belinden yukarıya doğru kaydırmış,ensesine ufak bir öpücük kondurmuştum.Ardından bana karşı dönen Lisa'nın belini kavramış,burunlarımızı neredeyse birbirine değdirmiştim.Ne bir mesafe vardı,ne de düzgün bir nefes.Her aldığımız bir nefes birbirine çarpıyordu,bu tahrik ediciydi.Berki de, bazı şeylerin zamanı gelmişti,geçmişti.Birer ergen lise öğrencileri olabilirdiler,ama bunlar özel hayatlarına engel değildi.

Nefesimi üfleyerek boynuna doğru yaklaşmıştım,derince çilek kokusunu içime çektim.Ellerini omzuma koyarak gözlerini kapatmıştı, sadece ortama ayak uydurmak istiyordu.Yavaşca boynuna yanaşarak bir öpücük bıraktım, gerçekten önemli bir şaheser gibiydi Lisa,kusursuz.

"Kusursuz."

Diye söylenmiştim içimden,

"Hm?"

Soru sorarmışçasına anı bölmeyerek konuşmayarak isteğini belli etmişti Lisa.

"Kusursuzsun sevgilim."

Ellerimi yavaşça kalça yanaklarına getirmiştim,mırıldandı.Sonunda boynundan çekilerek dudağına kapanmıştım bile, ağzımı aralayarak dudaklarını emiyordum.Ki,bu ilk defa böyle bir öpücüktü.En tutkulusu,en güzeli.Yavaşca kollarını zarifçe boynuma dolamıştı, kalçasından kavrayarak kucağıma almıştım,ki öpücüğümüz biraz olsun kesilmemişti.Yavaşça ara ara gözlerimi açarak merdivenlerden çıkıp yatak odasına ilerlemiştim, kapıyı hızlıca ayağımla kapatarak Lisa'yı yatağa yatırmıştım hafifçe.Daha fazla beklemeden muhtaç gözlerle bakan Lisa'nın dudağına tekrardan kapandım,bırakamazdım da.Bu bir kaç dakika öpücük sonrası,boynuna inerek zarifçe öpüyordum,minik minik.Daha sonrasında emerek kendime ait izler bırakıyordum,sadece bana.Ardından giydiği kazağı sıyırarak göbek piercingi ile göz göze gelmiştim.Yavaşça eğilerek piercingin çevresini öpüyordum.Gövdede öpülmeyen yer bırakmadığımda piercinge doğru eğildim,eğlenceli olacaktı.Büyük bir heyecan ile piercingi dilimin içinde yuvarlamaya başladım,Lisa bundan tahrik olmuş olacak ki saçımdan tutarak beni daha çok bastırmıştı.Orada oyalanmayarak aşağı doğru inmiştim,eli hâlâ saçlarımdaydı.Ve o an ipin ucu kopmuştu, kasıklarına dudağımı değdirdiğim an.Boğukça bir inleme bırakmıştı ortaya,etkileyiciydi.Kafamı yukarı çevirerek,pantolonunu indirmek adına izin almıştım.Başıyla beni onayladığında, herşey başlamıştı.

Ve bu gecenin yıldızı,bizdik.

Daha fazla yazamadım valla..

Çok utandım amk.
Neyse
Jenlisa ile kalın!

Did you feel it? ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin