(5)Neden o?..

140 8 4
                                    

Yazdığım mesaj sonrası,koridorda boşça ilerlerken Jisoo Unnie yanıma gelmişti.

"Jennie,Jennie!"

Ona yazdığım mesajları görmüş olmalıydı,

"Ciddimisin sen?Kime aşıksın?Lisa'ya mı?Başka biri mi?"

Lisa'nın adını duyunca ister istemez dudağım kıvrılmıştı yana doğru,

"Hmhm,Lisa."

Unnie bana heyecanla bakıyordu,

"Barıştınız mı?"

Kafamı olumluca salladım,

"Evet.."

Derince nefes aldım.

"Unnie, bugün o gittikten sonra anladım.Onunla konuşurken kalbim çok hızlı çarpıyordu,yerinden çıkacak gibiydi.Gözlerim onu düşünürken bile parlıyor,ama bir sorun var."

Unnie "Ne?" Dermişçesine biraz rahatlıkla beni dinliyordu.

"Benim gözlerim ona bakarken parlıyor,onun gözleri ise.."

Seo-bin'in adını ağzıma almak istemiyordum, Derince yutkundum.Bu zordu,

"Seo-bin'e bakınca parlıyor."

Bu cümle gözlerimin dolmasını hedeflemişken, ağlamamak için üzüntüden yırtılan içimle bir savaştaydım.Unnie dolan gözlerimi sildi,elini omzuma koydu.

"Jennie, üzülme.Seo-bin sevilecek gibi biri değil,onu sevemez.Hem,sen ona bukadar değer veriyor iken."

Onu dinlerken bile gözlerim tekrar dolmuştu,ama dudaklarım kıvrılmıştı.

"Seviyor mudur beni?"

Unnie gözlerini kapatarak başını sallamıştı,

"Onu sen öğreneceksin,ama Seo-bin'i sevmiyordur.Hislerim öyle söylüyor,sadece biraz kötü şeyler yaşanacak.Ama duvarları yıkacaksınız."

Unnie'yi dinlerken hep bir umut gelirdi, şimdide umutlanmıştım.Sevmiyordur onu değilmi?

"Teşekkürler unnie,ama bambaşka bir sorun daha var.Beni biliyorsun,benim durdurulamayacak seviyede bir kıskançlığım var.Bu yüzden yeniden küsersek n'olacak?"

Unnie kafasını olumsuzca salladı,

"Duracaksın,sakin kalacaksın.Sadece Lisa'yı düşün.Başka birşeye odaklanma."

Ki,biz bunları konuşurken ellerini birbirlerine kenetlemiş olan Lisa ve Seo-bin önümüzden geçmişti.Fısıldayan bir tonda Unnie'ye bağırmıştım.

"Unnie o neydi?!"

"Unnie ne?"

"EL ELE MİYDİ ONLAR?!"

Büyük bağırışım ile Unnie beni lavaboya sokmak zorunda kalmıştı,

"Bağırma,duyacak.Sakin ol."

"ELİNİ TUTUYOR?"

"BENİM DOKUNMAYA ÇEKİNDİĞİM ELİ TUTUYOR?"

"ÖLDÜRECEĞİM O SEO-BİN'İ, YAŞATMAYACAĞIM."

Lavabodan çıkmaya yönelirken Unnie beni durdurmuştu,

"Sakin ol,yapma öyle birşey.Aranız yeniden mi bozulsun istiyorsun?"

Tüm sakinliğimi bir arada korumaya başlamıştım.

"Tamam,tamam koridora inelim."

Koridora inmiştik,Seo-bin ve Lisa yeniden geliyorlardı.Bu sefer Seo-bin lavaboya gitti,Lisa ise yanıma gelmişti.Gülümsemesini sunmuştu, herşeyi aklımdan sildim.

Did you feel it? ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin