O yırtıcı gecenin ardından,yine okula gelmiştim.Çantamı bırakmıştım, gözlerim Seo-bin'i aradı.Bambaşka bir niyetim vardı, akıl almaz bir seviyede.Seo-bin onca şeyden anlamadı,bundan kesinlikle anlayacak.Onca şeyi düşünürken Seo-bin'i gözüme kestirdim, lavaboya giriyordu.Lisa yoktu yanında,en iyi zamandı.Lavaboya arkasından hızla girmiştim,şansa ki lavabo tamamen boştu.Seo-bin'in çıkmasını bekledim, kapının ardına gizlendim.Aklımı kaybetmiş gibiydim,tek amacım ise Seo-bin'i en sert şekilde uyarmaktı.Seo-bin çıktığında onu başka bir kabine sıkıştırmıştım, boğazından tutarak sıkıyordum.
"Selam tatlım?Oh,iyimisin?"
Alaycı bir gülüş belirmişti yüzümde,adeta gözüm dönmüştü.Ellerimi boynundan kurtarmaya çalışıyordu,
"Beni hiç dinlemedin Seo-bin..Dikine gittin."
Hâlâ tepiniyordu, alabildiği kadar nefesle zar zor kelimeler söylüyordu.
"je,Jenn,Jennie!"
Kekeliyordu,bu en güzel görüntüydü.Acı çekmesi,en güzeliydi.
"İLAÇLAR,İLAÇ, İLAÇLARINI İÇMEDİN, İÇMEDİN Mİ?"
Doğru, ilaçlarımı içmemiştim.Ama umrumda değildi,
"Boşuna nefes tüketme Seo-bin, boşuna harcama."
Yandan yandan gülüyordum,bir yandan ise sinirimi gözlerim ile vuruyordum.
"Bana bak Seo-bin,tek bir şartla seni rahat bırakırım."
Gözlerimden alevler fışkırıyordu adeta,
"Ne?,Ne? Söy,söyle."
Sırıtmıştım,ki bu bir zaferdi.Hoşuma gitmişti,
"Lisa'dan uzak duracaksın,tamam mı? Gözün bile değmeyecek ona,ELİNİ BİLE BİRDAHA TUTMAYACAKSIN."
Birden bağırdığımda teni beyazlamıştı,fena bağırmıştım.
"ŞİMDİ ARKADAŞLIĞINIZI BİTİRİYORSUN,VE BİR DAHA NE ONUN KARŞISINA NEDE BENİM KARŞIMA ÇIKIYORSUN."
"TAMAM MI?"
Onaylayabildiği kadarıyla kafasını sallamıştı,onu bırakarak lavabodan bir hışınla çıkmıştım.Bütün sinirim neredeyse gitmişti,Seo-bin lavabodan çıkarak koridordan bir hızla gitmişti.Arkasından gülmüştüm, akıllanırsın umarım Seo-bin.
***
Yaklaşık 1 ders sonrası,Lisa'yı sınıfta hıçkırarak ağlarken görmüştüm.Yanına koşmuştum,ağlamasına dayanamıyordum.
"Noldu? Noldu iyimisin?Biri birşeymi yaptı?Söyle bana kim ha?!"
Hıçkırıkları ard arda geliyordu, konuşurken zorlanıyordu.
"Seo-bin.."
"O,o gitti, gitti Jennie.."
Tüm hızıyla ağlamaya devam ediyordu, göz yaşlarını silmiştim.
"Sana demiştim Lisa,o kötü biri..Canını yakacak."
Hıçkırıkları dahada yükselmişti,
"Ama,ama ben onu seviyorum.Ç,çok seviyorum.O gülünce dünyam aydınlanıyordu,onu göremeyeceğim.."
Yanına oturup, kafasını göğsüme yatırmıştım.Ellerim ile saçlarını okşuyordum,
"Şşşh,geçti."
Saçlarına küçük bir öpücük kondurmuştum,
"Ben buradayım,sakinleş."
Saçlarını okşamaya devam ediyordum, gözleri kapalıydı,sadece nefes alıp veriyordu.Uyumuş muydu?Fısıldayarak konuşmuştum,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Did you feel it? ✓
Fanfiction'Arkadaş kalmak istemiyorum,dudaklarından öpmek istiyorum. Okul nefreti vede büyük bir ilişki,kurtulmanın doğurduğu bir sevgi. !Fic bazenleri cringe gelebilir..Ama ilk ficimdi.Göz nurumdur kendisi, absürt olaylardan kaoslara kadar ne ararsanız var.K...