Arkamızı döndüğümüzde,Yeonbin tam da karşımdaydı.Eski sevgilim,bana onca acıları çektiren.Derince yutkundum,
"Yeonbin.."
"Beni gördüğüne sevinmedinmi Jane?"
Lisanın omzuna elini çarpmıştı.
"Yeni fahişen mi?Yazık."
Lisanın yüzüne eğilmişti.
"Beni kullandığı gibi,senide kullanacak.Görürsün."
Kullanmak?
"Yeonbin,çek git!"
Lisa öylece bana bakıyordu, hızlıca onu çekerek yoluma devam ettim bir hevesle,arkamdan haykırdı.
"GÖRÜŞECEĞİZ JENNİE!"
Umrumda değildi, yürüdüm.Avmden dışarı çıktığımızda,Lisa kolumu ittirmişti.
"Jennie bu kim?Niye böyle dedi?"
Yüzüme yaklaşmıştı.
"Jennie,sana inanmakta güçlük çekiyorum.Hatırlıyor musun?Seo-bin de okuldayken ilk geldiğimde,fahişelerden bahsetmişti.Şimdi bu,yeonbin midir nedir.Gerçeği söylediklerinden şüphe etmeye başladım, özellikle bu kadar heyecanlanman..Şüphelisin Jennie.."
Canım yanıyordu,her ağzından Seo-bin kelimesi çıktığında canım yanıyordu.Sinirlerime,üzüntüme,korumacılığıma hakim olamıyordum bir türlü.
"Lisa.."
Boğazımda kelimeler kalmıştı,tek bir cümle kuramıyordum.
"Sustun Jennie.."
"Gerçek miydi yoksa?"
Yutkundum,sadece gözlerine bakabildim.Ki,beni yanlış anladı.
"Jennie sen.."
Çekip gitmişti,yeonbin adlı piç gelerek tüm hayat düzenimi bozmuştu.Ne olmuştu?İlişkimiz bitmiş olamazdı.Lisa,beni affetmeliydi.Hemde,hemen.Ve ona,o zaman herşeyi açıklayacaktım.
***
2.Gün cumartesi
Tek bir ses,tek bir ayak tıkırtısı yoktu Lisaya ait.Bu görüntü bir acı resmiydi,elinde soğuktan kurumuş çiçekler,ve buz gibi soğukta parkta sevgilisini bekleyen zavallı.Elimdeki çiçekleri yere savurmuştum,Lisa geleceğini söylemişti,gelmemişti.Aramız iyi gibiydi mesajlaşırken,neden gelmedi?Neden yüz üstü kaldım.Berki de,bana güvenmiyordu,başkalarının dediklerine kanacak kadar güvenmiyordu bana.Gözümden ansızın damlayan damlacığı süzülmeden elimin tersi ile silmiştim, atkımı burnuma kadar çekmiştim,soğuktu.Kalbimde soğuktu,onsuz çok soğuktu.Son bir kez kurumuş çiçeklere bakarak, onları yerden aldım.Eve doğru yürüyecektim,arabam tadilattaydı.Elimdeki kuru çiçeklere bakarak yürüyordum,içim yanıyordu,onun acısıyla yanıyordu.
lililisa:Eğlenceli..
Gördüğüm post ile, darmadağındım.Ama dikkatimi çeken bensiz partilemesi,beni öylece bırakması değil.Pembe saçlarını sarı yapmasıydı.Ağlamamak için zor tutuyordum kendimi,titriyordum.
-Çilek kızım 🍓💕-Jennie:Lisa..
Saçını
Neden sarı yaptın?
Hani seviyordun
Ve
Öylece soğukta beklemek zorunda kaldım
Sen
PartilerkenLisa:Jenniee
Unutmuşumm
Seo-bin bi parti düzenlemiştide
O yüzden
Yani
Ve
Seo-bin saçına sarı daha çok yakışır dedi
Bende
BoyattımJennie:Lisa
Acıtıyorsun
Farkında değilsin
Ama bi sevgilin var
Bunca şeye rağmen
Seni hâlâ seven sevgilin
Ama umrunda mıyım?
Hayır
Neden yapıyorsun bunu bana
Neden canımı yakıyorsunSonumuzu getiriyorsun|
Lisa: Büyütme Jennie
abartıyorsunJennie:Lisa
Seni tanıyamıyorum***
Ağlayacağım bir gün valla
Jennie'nin canı yandıkça benimde yanıyorLisaya sövme bölgesi--->
Jenlisa ile kalın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Did you feel it? ✓
Hayran Kurgu'Arkadaş kalmak istemiyorum,dudaklarından öpmek istiyorum. Okul nefreti vede büyük bir ilişki,kurtulmanın doğurduğu bir sevgi. !Fic bazenleri cringe gelebilir..Ama ilk ficimdi.Göz nurumdur kendisi, absürt olaylardan kaoslara kadar ne ararsanız var.K...