Telefonla oyalanan Jennie,dakikalar öncesinde benim için eve gelmişti.Ki ben kahveleri yapana kadar salona geldiğimde telefonla oyalanıyordu.Bu durum biraz canımı sıkmıştı,beni farketmemişti bile.Yavaşca kahveleri bırakarak yanına yaklaştım,
"Jennie-ah,kahveleri koydum."
Telefona bakarak başını sallamıştı,mırıldandı öylece.
"Hmhm,şu leveli geçeyim içeceğim tatlım."
Hızla oyununu oynamaya devam ediyordu,en azından ne yaptığını öğrenmiş oldum.Ama bu level benden daha mı önemliydi?
"Ama soğuyacak-"
"İçerim birazdan dur."
Sözümü keserek engellemişti beni,bu işe iyice sinirim bozulmuştu.Aklıma gelen anice planla gülümsedim,ve telefonunu elinden çekerek kucağına oturdum.Telefonu masaya bıraktım, şuan sadece bana odaklıydı.
"Uh,noluyor?"
"Sözümü kestin,beni önemsemedin,buda cezası!"
Diyerek dudaklarına kapanmıştım, şaşkındı ilkte,ama sonra karşılık vermişti.Ellerini belimde gezdirirken orta yolda buluşturmuş,birbirlerine kenetlemişti.Daha da kucağına sokularak rahat bir yer edinmiştim,az bir nefes sonrası tekrar dudaklarına kapanmıştım.
Bir 2-3 dakika böyle geçmişti,ki nefes nefeseydik.Geri çekildim ve hızlı hızlı nefesler alarak kendimi koltuğa attım,kendime gelince ayağa kalkıp kahvesini ona uzattım ve yanına oturdum.
"Soğumasına az kalmış!İç çabuk."
Kahveyi ağzına götürmüştüm,eline alarak içmeye başlamıştı.Bazı planlarda iki tarafta kârlı çıkmalı değil mi?
"Bunu neden yaptın bilmem ama,tekrarlanırsa çok çok mutlu bir insana dönüşürüm matmazel."
Kıkırdayarak kahvemi masaya bırakmıştım,oda konuşmaya devam etmişti.
"Demek ki daha çok oyun oynamam gerekiyor, tanrım çok sevdim ben bunu!"
Bu haline gülerek kahvemi içmeye devam etmiştim.
Selaamm!
Artık kısa bölümler yazmaya başladım..
Yani buda demek oluyor kii,
Her neyse söylemeyeceğim
İyi gecelerr!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Did you feel it? ✓
Fanfiction'Arkadaş kalmak istemiyorum,dudaklarından öpmek istiyorum. Okul nefreti vede büyük bir ilişki,kurtulmanın doğurduğu bir sevgi. !Fic bazenleri cringe gelebilir..Ama ilk ficimdi.Göz nurumdur kendisi, absürt olaylardan kaoslara kadar ne ararsanız var.K...