Hayatımda yazdığım en şerefsiz karakterleri burada yazacağım sanırım.
Ayrıca çok çok fazla smut olacak büyük ihtimalle rahatsız olacaklar hiç başlamasın
-
Jennie
Arkamda hissettiğim hareketlilikle derin bir nefes aldım. Elleri belimi sardı, karnımın üzerini okşarken durması için ellerini tuttum ve hafifçe ittirdim.
"Havamda değilim Sehun çekil.""2 senedir havanda değilsin Jennie." dedi alayla. Birkaç saniyeliğine ona doğru çevirdiğim başımı göz devirerek çektim.
"Bana bak!"
Kollarımdan tuttuğu gibi beni kendine döndürdü. Boş bakışlarımı yüzüne diktim. "Benimle evlendiysen, benim karımsan beni tatmin etmek zorundasın!""Saat sabahın sekizi ve çekilirsen eğer kahvaltı edip işe gideceğim! Tatmin edilmeyi bekleyen sikin umurumda değil!"
Böyleydi işte. Sevgili ailem kendi şirketlerinin menfaati için beni bir eşyaymışım gibi resmen açık arttırmaya çıkararak satmıştı. Böyle diyordum çünkü bu evlilik falan değildi. Erkeklerden gram hoşlanmıyordum ve bırakın yönelimimi, beni zorla bu geri zekâlı ile evlendirmişlerdi.
Kollarımı elinden kurtarıp bitki çayımı aldım ve masaya oturdum. Gözlerim dolmaya başladığında yüz kaslarım gerildi.
Ağladığımı belli etmemek için elimi alnıma yaslayıp başımı eğdim.Sıcak bardağı dudaklarıma yasladım ve çayımdan birkaç yudum aldım. Birkaç şey daha atıştırdıktan sonra yüzüne bile bakmadan ayağa kalktım ve üstümü zaten kalkar kalkmaz değiştirdiğim için hiç beklemeden çantamı ve montumu alıp dışarı çıktım.
Binadan çıkmadan hemen önce eldivenlerimi giydim ve boynumdaki kulaklığımı taktım. Çalıştığım kafe beş dakikalık bir mesafede olduğu için arabaya binmiyordum.
Kafenin önüne geldiğimde kulaklığımı ve montumu çıkarttım. İçeri girip işimin başına geçtim. Saat henüz erken olduğu için diğer çalışandan başka hiç kimse yoktu. O da oturmuş ve telefonuyla uğraşıyordu.
Montumu astım, tam oturacakken kapının sesini duydum ve başımı kaldırarak gelen kişiye baktım.
Kadın siyah şapkasını çıkarttı ve yanıma adımladı. Durdu ve kek reyonunda göz gezdirdi. Daha sonra bana döndü. "Günaydın. Limonlu cheesecake ve filtre kahve."
Dudaklarım hafif aralık bir şekilde kadını izlediğimi biraz geç fark etmiştim. "Günaydın efendim. Hemen hazırlıyorum.."
Başını sallayıp karşıdaki masalardan birine geçti. İstediklerini hazırlayıp yanına gittim ve yavaşça önüne bıraktım. "Başka bir isteğiniz?"
Başını kaldırdığında dudakları hafifçe kıvrıldı. "Hayır teşekkürler."
Gülümseyerek yanından ayrıldım ve işimin başına geri döndüm.Birkaç dakika sonra yeniden geldi. Cüzdanını çıkarıp ücreti ödedi. Reyonda fiyat yazdığı için bana sormamıştı.
"İyi günler."Gülümsemem büyüdü, "Size de efendim, yine bekleriz.."
Siyah paltosunu giyip birkaç saniye camdan dışarıya bakındı. Daha sonra hızlı adımlarda kafeden çıktı.
-
Akşam olana kadar bir sürü insanla uğraştım. Bir tanesi oldukça sorunluydu ve siparişini beş kez değiştirmişti. Daha sonra da beni azarlamıştı. Başım ağrıya ağrıya eve dönerken bir yanım hiç dönmek istemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just You & Me | JenLisa (G!P)
FanfictionBirkaç yıl önce ailesi tarafından zorla evlendirilen Jennie, çalıştığı kafede Lisa isimli bir kadın ile tanışır. - Eve girdiğimde karşılaştığım manzara ile başımdan aşağı kaynar sular dökülmüş gibi hissettim. Duvara bulaşmış kırmızı izleri gördüm. K...