Every hour every minute every second you know night after night I'll be fuckin' you right seven days a week🎀💖
Neredeyse 2000 kelimelik yazdım, yorum istiyorm😁😁
-
Sırtım yatağa değdiğinde dizlerini belimin iki yanına koyarak üzerime eğildi. Çenemi tutarak başımı yana eğdiğinde dudaklarını kulağımın biraz altına bastırdı. Oradan yavaşça boynuma inerken üzerindeki tişörtün eteklerinden tuttum ve göğsüne kadar sıyırdım. Boynuma gömdüğü başını kaldırdı ve tişörtünü çıkarıp attı.
Hemen dizlerimin üzerinde doğruldum ve eşofmanının lastiğini tuttum. Tam o sırada elleri sırtımda birleşti, sütyenimin kopyasını açıp çıkarttığında hissettiğim rahatlıkla derin bir nefes verdim. Sadece iç çamaşırımla kaldığımda eşofmanını çıkarttığını gördüm.
Altındaki iç çamaşırını aşağı çekiştirip dikelmiş aletini kavradım. Okşamaya başladığımda gözlerini sıkıca yumdu. Bunu yapması hoşuma gitmediği için avuçlarımın içindeki şişkinliği sıktım. "Gözlerini aç." dediğimde söylediğime uyarak gözlerini açtı ve bana baktı. Tek elimi yatağa koyup eğildim ve dilimi boydan boya gezdirdim. Ellerini saçlarıma daldırdığında bir kısmını ağzıma aldım. Dilimle daireler çizip emmeye başladığımda saçlarımı çekiştirerek beni kendine daha çok yaklaştırdı.
Ağzımla gel git yaparken iniltilerini duymak bana büyük bir haz veriyordu. Sonlara doğru alabildiğim kadar aldım ve bir süre öyle kaldım. Geleceğini anladığımda biraz geri çekildim ve gel git yapmaya devam ettim. Omuzlarından ittiğinde geri çekildim ve yeniden ellerimin arasına aldım. Kısa bir süre içinde boşaldığında yeniden yüzünün hizasına geldim.
"Neden ittin?" diye sordum pis pis sırıtarak. "Yoksa utanıyor musun?" Kaşları çatıldığında dudak büzdüm. "Sen ne arsız terbiyesiz bir kadın oldun ya.." dedi sitem eder gibi. "Seninle dura dura sana benzedim herhalde.." dedim.
Beni kucağına aldığında bacaklarımı iki yanına koydum hemen. Ona sürtünmeye başladığımda elleri bacaklarımın iç kısmında gezindi. Omuzlarına tutundum ve ıslaklığımı sonuna kadar hissetmesini sağladım. Dayanamayıp kalçalarımdan tutarak beni kaldırdı ve aletini bana yasladı. Onu yavaş yavaş içime alırken hissettiğim dolulukla dudaklarının arasından sesli bir inilti döküldü.
Kendimi zorlayarak üstünde zıplamaya başladım. Kendim yapmam hoşuna gitmiş gibi memnuniyetle sırıtırken elleri sırtımda birleşti. Sütyenimin kopçasını açıp çıkarttığında hissettiğim rahatlamayla gözlerimi yumdum. Biraz daha hareket ettikten sonra gücüm tükenmişti ve Lisa'nın gözlerine yalvarırcasına bakmaya başlamıştım.
"Ben de biraz kol çalışayım diyordum.." dedi keyifle. Belimi kavradı ve beni bir kez daha zıplattı. Sertçe içime girdiğinde resmen çığlık attım. Beni her kaldırdığında gerilip belirginleşen kol kaslarını görmek, zaten ateş gibi ısınmış bedenimin daha çok yanıp tutuşmasına neden oluyordu.
Dudakları boynumu talan etmeye başlamışken arada emiyor, bana günlerce üzerimde taşıyacağım kızarıklık ve morluklar bırakıyordu. Dili boynumda ıslak bir yol çizerken ona sıkıca sarıldım. Tırnaklarım sırtını boydan boya çizerken tenime dişlerini geçirdi sertçe.
Daha sonra ısırdığı yeri öptü birkaç kere, dudaklarıma yapıştığında dişlerimiz birbirine çarptı. Dudaklarıma doğru gülümsedikten sonra dilini ağzımdan içeri soktu. Ağzının içine doğru boğukça inledim, dillerimiz buluştuğunda iş öpüşmekten ileri gitmişti. Birbirimizi resmen yiyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just You & Me | JenLisa (G!P)
Fiksi PenggemarBirkaç yıl önce ailesi tarafından zorla evlendirilen Jennie, çalıştığı kafede Lisa isimli bir kadın ile tanışır. - Eve girdiğimde karşılaştığım manzara ile başımdan aşağı kaynar sular dökülmüş gibi hissettim. Duvara bulaşmış kırmızı izleri gördüm. K...