tw. six

409 53 139
                                    

İyi okumalar

-

Kendimi biraz toparladıktan sonra telefonumu elime aldım. Lisa dilekçeyi göndermişti.

Ailem demek istemediğim insanlar bakalım ondan boşanacağımı duyunca ne yapacaklardı. Aslında birkaç varsayımım vardı; beni tehdit edebilirlerdi ya da küçük bir ihtimal yalvarırlardı, kendi menfaatleri için.

Ezbere bildiğim numarayı yazdım ve telefonu kulağıma yasladım. Telefon çaldı.. Çaldı... Tam kapatacaktım ki gelen kadın sesini duydum.

"Kimsiniz?" dedi. Güldüm.

"Aa yanlış mı aradım?" dedim dalga geçer gibi. "Jennie!" diye çıkıştı hemen. "Anne sen misin?" dedim sesimi sakin çıkarmaya çalışarak.

"Bana bak Jennie beni dalga geçmek için mi aradın!?" Kızmıştı.

"Yok sadece bir karar aldım. Sizin de bilmeye hakkınız var diye düşündüm."

Susuyordu.

"Sehun'dan boşanıyorum."

"Ne?" dedi hızlıca. "Ne demek istiyorsun?"

"Mahkemeye çoktan dilekçeyi gönderdik. O orospu çocuğunu başımdan atıp sizin sikik suratlarınızı bir daha görmemek için sabırsızlanıyorum." dedim öfkeyle.

"Seni fahişe!" diye cırladı. "Buna izin vereceğimi mi sandın ha!?"

"Peki sence ben senden izin aldım mı?"

"Sehun'dan boşanmayacaksın! Asla! Bunu yapamazsın!"

"Yaparım." dedim kendimden emin bir şekilde.

"Darp raporu var ve başka bir sürü kanıt. Dua et ki sadece boşanmakla kalayım. Sizin hepinizi içeri de tıktırabilirim benim için kolay."

"Bunlar hep onun başının altından çıkıyor Jennie bu sen değilsin. Ona uyma, Sehun sana her şeyi veriyor. Ne istersen, para, kıyafet.. Her ne istersen-" Bu sahte konuşmalara dayanamıyordum.

"Kes sesini. Sehun bana zarardan başka hiçbir bok vermedi. Para mı? Parasından hiçbir zaman faydalanmadım ve bunu istemedim de. Ben her zaman kendim çalıştım ve kendi ihtiyaçlarımı kendim karşıladım. Sizin gibi olmadım, asla da olmayacağım."

"Sehun'dan boşanırsan seni bir daha asla evime almam. Sokakta çürüsen dahi umurumuzda olmazsın. Hemen şimdi davayı geri çekeceksin. Duydun mu beni?"

Resmen bir taraflarımla gülecektim.

"Size ihtiyacım yok. Beni sevenler var. Zamanında Rosé'ye ulaşmamı engelledin ama bu sefer yapamayacaksın. Bu sefer yanımda olacak, yaptığınız tüm pislikleri bilen biri olarak tanıklık edecek. Ayrıca Lisa da yanımda olacak."

Yüzüme kapatınca telefonunu bir kenara koydum ve Lisa'ya döndüm. "Kesinlikle haberleri Sehun'a yetiştirecek. O kadar sinirlendi ki.."

Yanına oturup dudaklarının arasındaki sigarayı aldım. İçime büyük bir nefes çektim ve dumanı yüzüne üfleyerek kıkırdadım. "Oha ne kadar doyumsuzsun." dedi şaşırmış gibi.

"Ne?" diye sordum. Ne demek istediğini anlamamıştım. "Doyumsuz olmakla ne alakası var?"

"Anlamını bilmiyor musun?" Başımı iki yana salladım.

"Seni istiyorum demek." dedi gülerek. Kaşlarım havaya kalktı istemsizce, "Peki sen bunu nereden biliyorsun?"

Birkaç saniyeliğine duraksadı. "Ya internetten görmüşümdür kızım ne bileyim."

Just You & Me | JenLisa (G!P)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin