Merhabalar canimlar
Bu arada Jennie boğa
Lisa da akrep burcu ficde100 yorum yine zahmet olmazsa
-
Taehyung ağzına bağladığı bezi çıkardı. Haykırışı boş arazinin her bir yanında yankılanırken keyifle kıvrıldı dudaklarım. Elimdeki bıçağı bir kenara fırlatıp yanına adımladım. Dizlerinin üzerindeydi ve âdeta bir boğa gibi burnundan soluyordu. İpini çeksem patlamaya hazır bir bomba gibiydi.
Günün birinde o ipi çekecektim, şimdi değil.
Tam önünde durdum ve çenesini sıkıca tutarak gözlerime bakmasını sağladım. "Bunu kutlamalıyız.." dedim dalga geçer gibi. "Biraz içmeye ne dersin?"
"Lisa seni öldüreceğim.. Bana acı çektirme planların en büyük pişmanlığın olacak!"
Köpek havlaması mıydı bu? Evet. Evet sanırım öyleydi."Senden her zaman on adım önde olacağım Sehun. Her hareketinden haberdarım. Her planından.. Beni sadece fiziksel olarak değil, zekâ yönünden de yenemezsin."
Gözlerinden yaşlar süzülüyordu, "Ah.. Onu çok mu seviyordun? Yazık oldu." dedim düz bir ifadeyle. "Emin ol bu Jennie'ye yaptıklarının çeyreği bile etmez."Jennie dedikçe daha da kuduruyordu.
"Lisa yapmış olamaz.. O yapamaz... Böyle mi demiştin?" Kısaca güldüm. "Bunu gerçekten yapamayacağına inanmadığın için mi söylemiştin yoksa benden ölesiye korktuğun için mi? Pisliklerini ortaya dökerim diye anne ve babasının katilini gizlemeye çalışan bir evlat..." Dilimi üç kez damağına vurdum kınarcasına. "Böyle bir şey yaptığını öğrenseler cezan kaç kat artar acaba?"
Çöktüğü yerden kalkmaya çalıştığında Taehyung sertçe omuzlarından bastırdı. "Sen sanki çok mu masumsun! Eğer bir gün içeri atılırsam seni yanımda götürmez miyim sanıyorsun!?" dedi. Biraz çömeldim ve onun hizasında durdum. "Götür.." dedim umursamaz bir tonda. " Beni çok seviyorsun herhalde. Baksana, benden ayrı kalkmak istemiyorsun."
Ben alay ettikçe daha da öfkeleniyordu. "İstediğin kadar öfkelen, istediğin kadar kıskan. İstediğin kadar beni alt etmek için plan kur Sehun. Bu saatten sonra kabullenmek senin için daha sağlıklı ve mantıklı olur ama senden pek de mantıklı hareketler beklemiyorum açıkçası fakat dediğim gibi, şu andan itibaran Jennie'yi bir daha göremeyeceksin."
Gözleri köşeye fırlattığım bıçağa kaydığında ayağa kalktım. "Onu mu istiyorsun? Bu arada sevgilinin kanı hâlâ üzerinde haberin olsun." Biraz açıklayıp yerdeki bıçağı aldım ve eline verdim.
"Taehyung bırak şunu." dediğimde omuzlarını tutmayı bıraktı. Sehun hızla ayağa kalktığında ellerimi havaya kaldırdım. "Hadi." dedim. "Bıçakla beni."
Bıçağı tutan elleri kasılıyordu. "Yapamayacaksan yardımcı olayım.. Eski günleri düşün mesela. Jennie ile birlikte olduğum günleri. O zaman nasıl kıskançlıktan kudurduğunu.. Ve şimdi daha da yakın olduğumuzu-" Sözümü bitirmeme izin vermeden bıçağı omzuma geçirmek için bir hamle yapacaktı ki hızla bileğinden yakaladım ve sıkıca tuttum.
"Ee hadi? Bu kadar mı gücün? Hani erkekliğin senin, nerede?"Hâlâ bıçağı bana saplamak için büyük bir güç sarf ediyordu. Açıkçası Beni bıçaklayabileceğini sanması komikti.
Tuttuğum bileğini aniden sola döndürdüğümde elindeki bıçağı acı içinde bağırarak attı. "Dayanıksız olman hiç hoşuma gitmiyor. Eğlenceli değilsin. Biraz heyecan katmak istedim ama içine sıçıyorsun Sehun."
Bileğini yavaşça çevirmeye devam ettiğimde acı haykırışları yükseldi. "Lan biraz diren anına koyayım!" dedim gülerek. Taehyung'a baktığımda oldukça eğleniyor gibi görünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just You & Me | JenLisa (G!P)
FanfictionBirkaç yıl önce ailesi tarafından zorla evlendirilen Jennie, çalıştığı kafede Lisa isimli bir kadın ile tanışır. - Eve girdiğimde karşılaştığım manzara ile başımdan aşağı kaynar sular dökülmüş gibi hissettim. Duvara bulaşmış kırmızı izleri gördüm. K...