Bu bölümden itibaren yavaş yavaş yazmayı sevdiğim bölümlere geçebiliriz
Yorum yorum yorum😊😊
-
Jennie
Yanımızda bizimle birlikte bekleyen Taehyung'a döndüm, "Lisa neden hâlâ gelmedi acaba?"
Taehyung kolundaki saatine baktıktan sonra başını kaldırıp ofladı, "Çok uzun sürdü harbiden." dedi beni onaylayarak. "Ben bir arayayım." Telefonunu çıkarıp Lisa'yı çaldırmaya başladı.
"Neredesin iki saattir?" Kaşları çatıldı, "Ne?"
"Ne olmuş Taehyung?" diye sordum telaşla. Fakat bana cevap vermemişti.
Telefonunu aceleyle kapattı, "Sakın peşimden gelmeyin ve beni arabada bekleyin." Sırtını yasladığı arabasından uzaklaşıp adliye binasına koşar adım ilerlerken peşinden koşturdum. "Taehyung ne olmuş diyorum!?"
"Jennie dediğimi yap!" diye bağırınca olduğum yerde kaldım. Rosé ve ben ne olduğunu anlamaya çalışırken Taehyung çoktan içeri girip gözden kaybolmuştu. Başına bir şey geldiği düşüncesi yüzünden kalbim sıkışırken ne yapacağımı bilemiyordum.
Taehyung
4. Katın WC'sinin önüne geldiğimde bağırdım, "Lisa!" Kapıyı açmaya yeltendiğimde kilitli olduğunu fark ettim.
Omzumla birkaç kere kapıya sertçe vurduğumda kapı sertçe açıldı fakat içerisi karanlıktı. Tam o an bacağımdan tutan iki el yüzünden irkildim. "Kim lan o!?" Karanlıktan doğru düzgün göremiyordum.
Lisa'nın öksürüşünü duydum, "Lisa sen misin?" Koridordan geçen ışık sayesinde iki kişi olduğunu fark ettim. Lisa'yı silüetinden tanımıştım ama bu bacağımı tutan orospu çocuğu da kimdi?
"Taehyung, elinde bıçak var.." dedi Lisa. Sırtını duvara yaslayarak yere oturmuş ve bacaklarını kendine doğru çekmişti. Yerde duran geri zekalının suratına bir tane tekme geçirdiğimde kısık sesle inledi.
Hareket etmeyi bıraktığında Lisa'nın dibinde çöktüm ve telefonumun fenerini açtım. Üstünün kan içinde olduğunu görünce şaşkınlıkla gözlerimi açtım. "Oha bu halin ne!?"
"İyiyim." dedi karnından fışkırırcasına kanlar akarken. "Geri zekalı ne iyisi! Ambulans çağıracağım.." Telefonumu açtığımda bileğimden tuttu. "Arama kendim hallederim."
"Lan manyak, deşilmişsin işte neyi kendin halledeceksin? Çizik falan da değil, derin girmiş. Canın yanmıyor mu?"
Gözlerini yumup çenesini sıktığında acıya dayanmaya çalıştığını anladım. Ambulansı aradıktan sonra aklım başıma gelmişti, üzerimdeki gömleği çıkarıp yumak hâline getirdim ve kanayan bölgeye bastırdım.
"Jennie gitti mi?" diye sordu güçlükle. "Buraya çıkacaktı, zor ikna ettim ama her an kapıda belirebilir."
"Off sikeyim ya.. Karma götüme girdi resmen..." Acı içinde konuşunca kendimi tutamayıp güldüm.
"Taehyung gebereceğim amına koyayım, gülme.." Derin bir nefes almaya çalışırken elini zemine koydu, beklemediğim bir anda kan kusmaya başlayınca iyice panikledim. Tam o sırada birkaç sağlık personeli içeri girdi. Benim geri çekilmeli sağladıktan sonra bir kısmı Lisa ile, diğerleri de yerde yatan piçle ilgilenmeye başladı.
Jennie de onların peşinden gelmişti, Lisa aceleyle yerden kaldırılırken gözlerinin kapandığını gördüm. Jennie ağlayarak Lisa'nın yanına gidecekken kolunu tuttum, "İşlerini yapıyorlar engel olma."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just You & Me | JenLisa (G!P)
Fiksi PenggemarBirkaç yıl önce ailesi tarafından zorla evlendirilen Jennie, çalıştığı kafede Lisa isimli bir kadın ile tanışır. - Eve girdiğimde karşılaştığım manzara ile başımdan aşağı kaynar sular dökülmüş gibi hissettim. Duvara bulaşmış kırmızı izleri gördüm. K...