💎 Chapter 27 💎

676 21 0
                                    

"Apa ni, cikgu. Memang la girls boleh join tapi kitaorang semua lelaki kot", bantah seorang yang bernama Tengku Hairul Muzakir. "Betul tu cikgu, saya tak setuju", sokong kawannya Amirul Al-Mukminin. Nama dah alim tapi perangai hampeh! Dua orang ni la ahli The Dark.



"Kalau kamu nak tahu, dia ada bakat dalam permainan ni", kata coach. "Saya tak percaya. Kalau dia setuju untuk lawan kitaorang one on one dan dia menang semua round, dia join kelab ni", cadang Amirul.



"Kau memang cari nahas ke apa", marah Ryan. "Kau takut nak lawan adik sendiri ke", tanya Hairul sinis. Ryan menggenggam tangannya. "Sabar Ryan, jangan nak cari gaduh dekat sini", kata Yan cuba tenangkan abangnya.



"So, will you accept the challenge, Aira", tanya coach. Aku tengok dia senyum penuh makna. "Sure, I accept. But, I don't want to fight one on one. I want to fight the whole team. Easy to say, one versus team", kata Aira. Semua kaku. Dia gila ke apa?



"Are you sure AIra? Our team is the especially the bests in the team", kata coach risau. Yes. Make sure that you are form is the best", kata Aira. "kau cabar kitaorang ke", tanya aku. Aira pandang aku. "Tak la. Tapi kalau kau rasa aku cabar kau, aku tak kisah", jawab Aira selamba.



"Okay, then. Irsyad, Hairul, Amirul, Adrian, Fizi, Aiman dan Yan, you're on", kata coach. I'm going to make her lose.

Diamond High School [C]Where stories live. Discover now