💎 Chapter 47 💎

573 10 0
                                    

Normal POV

Irene bangun dari tidurnya. Irene pandang ke arah kawannya yang masih tidur. Sampai ke katil seseorang, orangnya tak ada.



"Aik, mana Aira. Mesti tak sedarkan diri lagi ni", teka Irene. "Korang, bangun. Mandi. Nanti lepas Subuh tidur la balik. Hari ni Sabtu kan", kata Irene yang cuba mengejut The Princezz.



"Ish, kacau la kau ni", kata Nina mamai lalu bangun untuk mandi diikuti dengan yang lain. Irene hanya menggeleng.

💎

The Princezz jalan pulang dari musolla ke dorm. Sampai di tingkat dua, mereka hendak masuk ke dorm tetapi ternampak sekumpulan lelaki di hadapan dorm mereka.

The Princez.

'Apa yang diaorang buat dekat sini', tanya Zu dalam hati.


"Apa yang korang buat dekat sini", tegur Ani. The Princez pandang The Princezz. "Irsyad", kata Aiman. The Princezz buat muka pelik.


"Irsyad? Ha, kenapa dengan Irsyad?", tanya Zu. "Irsyad, dia tak balik dorm pun. Padahal sebelum pukul 12:00, dia cakap dia datang", jelas Haikal risau.


"Ke dia masuk, lepastu korang tak sedar. Then, dia bangun awal keluar dulu tanpa bagitau korang", teka Nina. "Takkan. Kitaorang selalu tidur pukul 1:00", kata Ryan.


"Urm, apa kita pergi cari mereka nanti", cadang Irene. "Boleh juga. Lepas pukul 8:00 kita cari", kata Yan. Mereka setuju.

Diamond High School [C]Where stories live. Discover now